Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (931) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (509) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (92) hajtóművek-motorok (6) hampage (413) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1018) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (66) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (397) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (521) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (588) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (842) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Megint Állnak Valamiért

2008.07.14. 01:14 :: Hamster

Az Orkvadász SC úgy döntött, hogy megint ledől kicsit pihenni. Mármint hogy sztrájkba lép. És mivel ők európai értelemben vett kultúrlények, előre be is jelentették, hogy ha rajtuk múlik, akkor hétfőn egy nagy túró lesz, nem vasúti személyforgalom: legalább 5-6 órája van annak, aki hétfőn akarna valahova eljutni - vagy éppen hazajönni valahonnan - arra, hogy megszervezze az útját. Este 7 körül kiküldik a közleményt, hogy éjféltől részükről intézményesített lógás van, oszt' csók mindenkinek. Ezután pedig várják az eredményt, hogy ha már egyszer ilyen kedvesen viselkedtek (mint már annyiszor), akkor jutalomból kapnak egy kis plusz pénzt az országtól. Mert hát vasutaséknál ez a szokás: aki nem dolgozik, az jutalmat kap :-/ Persze úgy sejtem, hogy csak pár órát tart majd a sztrájk: ez elég lesz ahhoz, hogy estére se álljon helyre a forgalom (=szívjon az utas), de ne kelljen nagyon hozzányúlni a szakszervezet sztrájk-alapjához. Hiszen nem magukkal akarnak kiszúrni, hanem másokkal magukra akarnak demokratikus érdekvédelmi nyomást gyakorolni...


A Keleti pályaudvar érkezési oldala. Lehet, hogy teljesen be kéne keríteni, és inkább minden magyar állampolgárnak venni egy autót, sofőrrel. Sokkal drágább nem lenne, mint a mai magyar vasút...

Egyébként túlmenően azon, hogy az illető szakszervezet - szerény nyomott véleményem szerint - még mindig más micsodájával csapdossa a közmondásos csalánt (hiszen a vasút egyrészt nem az övék, illetve az ő sztrájkjuk a sztrájkolni nem akaró vasutasok munkavégzését is akadályozhatja), a legszebb az, hogy még mindig semmi felsőbb akarat nincs arra, hogy az országnak értelmes sztrájktörvénye legyen. Mert hát perpillanat ugye nem kell megegyezni minimális szolgáltatásról, elég ha beszélnek róla. Aztán megállapítják, hogy nem értenek egyet, és lesz, ami lesz. Ez már 8-9 hónapja rendszeresen így van, és lehet, hogy három nap múlva, két hét múlva, vagy akármikor megint így lesz. Hiszen ha úgy tetszik a szakszervezetnek, bármeddig fenntarthatja ezt a "gördülő sztrájknak" nevezett anarchikus állapotot. Mi meg azt hisszük, hogy ez a demokrácia.

23 komment

Címkék: máv sztrájk vasút morgás orkvadászok

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr60566876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reméljük lesz két haszna ennek a balfasz vasúti mizériának.
1, Sztrájktörvény módosítása (tessék majd a Fideszre szavazni, hogy meglegyen a tuti 2/3! :)))
2, átértékelik a sztrájk hasznosságát a sztrájkolók. Eddig nulla haszna volt részükre.

Mondjuk feltűnő, hogy hétvégéhez igazítják a kezdést. Szerdán reggel miért nem jó kezdeni? :)) Hülyék ezek...
A "lógás" azért erős szó. A sztrájkolóknak ugyanis kötelező bent lenni, de arra az időre fizetést mégsem kapnak.

Tehát minél többet sztrájkolnak annál kevesebbet visznek haza.
Mélyen egyetértek a POST-tal, - nem is beszélve arról -, hogy az események jórészt egyetlen ember beteges, megalomániás, önigazolásra vágyó (ember?) agyszüleménye, akiről egyébként köztudott, hogy nem kizárólag vasúti ügyekben, hanem társadalombiztosítási és egyéb közgazdasági ügyekben is jelentős szaktekintélynek számít kis országunkban.
Azt még csak-csak megértem, hogy a MÁV, illetve az államvezetése annak ellenére nem tárgyal Gaskóékkal, hogy az általuk okozott kár mértéke már bőven meghaladja az eredeti követelés összegét, - azt azonban nem értem, hogy miért nem lehet az ilyen cinikus, rosszindulatú, öncélú, társadalom és közösségellenes alakokkal megfizettetni az okozott kárt, akár a magánvagyon, akár a sztrájkalap terhére?!
Gaskónak vagy elmegyógyintézetben, vagy a bíróság előtt lenne a helye, - azokkal együtt egyébként, akik asszisztálnak ehhez az anarchista ámokfutáshoz.
A bérkövetelésekről egyébként még a bíróság is "nagykegyeskedett" kimondani, hogy jogellenes ezügyben sztárjkolni, - a 250.000,- Ft-ra zsugorodott egyszeri bruttó juttatást pedig ki is lehetne épen fizetni, - bár ilyen alapon mindenkinekinek járna, aki a köz szolgálatában DOLGOZIK. (értsd: nem sztrájkol és nem fenyeget!)
Azért erre a fidesz 2/3 - sztrájktörvénymódosításra kíváncsi lennék, ha ezt a bűnöző Gaskót beültetik a közlekedési miniszteri székbe... megrendelésre csinálja a káoszt, cserébe a miniszteri székért. Szép világban élünk. De legalább vasutassztrájk nem lesz 4+ évig.
execute,

1. kapnak pénzt a sztrájkalapból
2. munkaidőben sakkozás meg rejtvényfejtés az lógás.

a Gaskó meg menjen a telibevert jó k. anyjába!
Egyetértek, felháborító, hogy már sokadjára balhéznak, akadályozzák az embereket, szórakoznak velünk. És mégis miért is? Ki kötelezte őket arra, hogy vasutasok legyenek? Annak idején aláírták a munkaszerződést, adott pénzért. Mint ahogy ti is és én is. Azt mégsem sztrájkolunk.
Ezt kifejtettem egyébként a blogomban énis, kicsit részletesebben.
Andie

Teljesen egyetértek veled!
Akinek nem tetszik a munkahelye, fizetése, stb., az keressen másik állást. Én is azt tettem, amikor elégedetlen voltam a helyzetemmel.
Az más kérdés, hogy ezeket a semmirekellőket sehol máshol nem alkalmaznák.
Nem kéne általánosítani a vasutasok összességére. Szerintem ezzel a műbalhéval a többségnek tele van a töke náluk is.

Ez a vasutas "elit" (muhaha) műsorszáma, ők szopatják az országot. Nyilván a melósoknál is van aki elhiszi amit mondanak, de látszik a sztrájkolók arányán, hogy azért ezek kevesen vannak.
Ez az ormosbányai gyerek érti a dolgát.Most már az ország nagyobbik fele utálja.Ezt a célt már elérte...
Mikor fog kiállni amellett,hogy a vonatok tiszták,biztonságosak legyenek,el lehessen menni a WC-re,úgy,hogy ne hányjon az utas a szagtól?Mikor áll ki azért,hogy a pályaudvarok,állomások tiszták,kulturáltak,biztonságosak legyenek?Először a becsületes munkát preferálja,utána követelezzön!
Az a nevetséges, hogy a Fővárosi Munkaügyi Bíróság már rég kimondta, hogy a 10%-os béremelésért jogellenes sztrájkolni, mert van érvényes kollektív szerződés. Annak érvénye alatt az általa rendezett kérdésekben tilos! Gaskó meg azt mondja, hogy a k.sz. őket nem köti, mert nem írták alá. Na ja, csakhogy a 4 legnagyobb szaksz. aláírta (üzemi tanács választáson összesen 50%-nál több szavazatot szereztek), aki meg nem, annak törvény szerint kuss a neve! Az inflációkövető +1,1% ugyanez a kategória, majd jövőre lehet tárgyalni (sztrájkolni a fenti okból szintén nem lehet) egy nagyobb emelésről, most nem, kész! A 250 ezer forintról meg azt mondta a bíróság, hogy lehet érte sztrájkolni, csak értelme nincs. Ugye a Máv Cargo átkerült tavaly az ÁPV RT.-hez, az eladta, elutalta a vételárat az áll. kincstárba, amiből egy jelentős részt költségvetési támogatásként visszakap a MÁV. Ha jogilag szoros értelemben vesszük, a MÁV-tól nem követelhetnek semmit. Az állam ellen meg lehet tüntetni, de sztrájkolni nem. Különben is, milyen gyakorlat lenne az, hogy olyan kap egy cég eladásából, aki soha nem dolgozott ott? Milyen alapon gazdagodjon ő?
tderi!
Az a 250000 az biza nettó és nem bruttó de ha bruttó is lenne akkor is mire fel fizessék ki?
Egyébként valszeg a MÁV is olyan mint a bökövö, ha áll akkor kevesebb veszteséget termel nekünk mintha megy. Így még az sem kizárt, hogy a sztrájkkal jót tesznek gaskóék a MÁV-nak:))) Jelzem azért valaki egyszer már a pofájába vághatná ennek gaskó majomnak, hogy az rendben van ha követeli az eladásból a részét mondván, hogy a vasutasok munkája is kellett a jó árú értékesítéshez viszont ugyanilyen alapon lesz szíves az évenkénti sokmilliárdos veszteségből is követelni a vasutasok részét merthogy abban IS benne van vastagon az ő munkájuk...
Ha Gaskó bácsi kér a "drága jó" vasutasainak 250.000 forintot a privatizációból, akkor én is kérnék valamennyit (250.000 nekem is elég lesz) az iskolák/gimnáziumok eladásából (ha még nem adták el őket, akkor majd akkor, ha eladták).
Merjem azt állítani, hogy itt a vasutasok teszik tönkre a MÁV-ot? Meg a sok utas, aki nem fizet (pl. nyugdíjasok, akik egy nap többet is utaznak, mert megengedhetik, vagy az a 300 000 (!) ember, aki vasutasigazolvánnyal utazik)?
Szerintem most sem tudjuk (mint általában ebben az országban), igazából mi folyik a háttérben. Jó kis információ-stop, illetve dezinformációk. Még csak azt sem tudjuk, hogy melyik oldalról, vagy ha nincs ilyen, milyen indíttatásból.
Egy biztos: a MÁV szar, szarban van, és mi, utasok, nem jutunk sehova, hacsak nem szarul és drágán, mi szívunk egy rakás inkompetens ember miatt.
Nekem nem lenne pofán a MÁV szervezettségét, a vonatok állapotát és a szolgáltatás minőségét figyeylembe véve sztrájkolni.
Majd ha olyan szolgáltatást nyújtanék, mint az OBB vagy - hű, de messze az még! - a Deutsche Bahn, akkor én is joggal követelhetnék annyi pénzt, amennyit ők kapnak. De addig...
Rég olvastam ennyi demagóg, kádárista panelekre épülő populista hozzászólást, mint itt most. Na persze ezúttal a blogbjegyzés is mutatja, hogy Hamster meg a politika két igen távoli dolog, talán nem is kéne erre a területre tévedni, mert csak tévelygés lesz belőle. ;))
n-n-n:
Légyszíves mutass egy mondatot a hozzászólásomból, ami nem kőkemény tényekre alapul! Aztán mutass egy mondatot a tiédből, ami nem ideológiai nyálverésre alapul!
Elég nagy gebasz van ittend sztrájk ügyileg. Mert valószínű, hogy ez a Gasko egy nagy genya,csakhogy a sztrájk jog korlátozása = Sztrájkolni tilos!
Érdekes elképzelés, hogy a bíróság döntse el, hogy mi a jogos követelés, és mi nem az. Főleg, ha figyelembevesszük az (igazságtól) független bíróságunk egymásnak ellentmondó ítéleteit.
QM:
Nem a bíróság dönti el, hanem a sztrájktörvény:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=98900007.TV
Nyugodtan el lehet olvasni, nagyon rövid. Aztán az MT-t:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99200022.TV
Ami kicsit nagyobb lélegzetű, de a szakszervezetekről és a kollektív szerződésekről szóló részt elolvasod, rájössz, hogy Gaskó folyamatosan belehazudik az emberek képébe, mert úgy gondolja, hogy csak az a kisebbség háborodik fel a baromságain, aki ismeri a jogszabályt. Az meg mindegy. Ajánlom a koll. szerződés-kötéshez szükséges reprezentativitási kritériumok átfutását, akkor az is világossá válik, hogy a VDSZSZ-nek kussolnia kéne a k.sz. lejártáig, mert azt érvényesen kötötték meg, aki meg nem írta alá, törölheti szemét-száját!
No, mindenkit kimoderáltam, most vajon milyen oldali vagyok? :P
Szerintem újnáci liberálbolsevik vagy! Pfúj-pfúj!
Azért gondoljatok már bele, hogy ha a bíróság kimondja valamiről, hogy jogellenes, a normális embernek az jön le, hogy azt nem szabad csinálni! Gaskó lefossa az egészet, újra elkövetik ugyanazt a jogsértést, a bíróság meg újra kimondja, hogy jogellenes! Megáll az ész! Végülis megölök valakit, leülöm (persze itt más a szankció), ölhetek újra, nem? Az a cink az egészben, ha a bíróság a 250-ezres követelést is jogellenesnek ítéli (nem teheti, mert teljesen abszurd a követelés, legalább olyan, mintha azért sztrájkolnának, hogy adjon a vezérigazgató minden vasutasnak egy nyalást a fagyijából, nem munkaügyi vagy sztrájkjogi kérdés), mert akkor a sztrájk ideje alatt felmerült veszteséget egy az egyben a VDSZSZ-nek kellett volna megtéríteni. Kíváncsi lennék, van-e 5 milliárd a kasszájukban? Na ezért kellett ez a követelés! Nem azért, mert valóban el akarják érni!
sztrájkalapból kérek pénzt a hazajutásra, vagy szállásköltésgre, amit azzal okoztak, h nem dolgoztak.
süti beállítások módosítása