Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (109) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (933) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (54) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (41) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (511) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (96) hajtóművek-motorok (6) hampage (414) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (9) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1022) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (6) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) komp (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (402) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (67) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (13) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (24) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (16) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (400) utcakép (226) uv (57) vár (11) várnegyed (8) város (522) városkép (105) városliget (9) varsó (7) vasút (589) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (887) villamos (843) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Helikopter a belvárosban

2010.10.10. 21:32 :: Hamster

Budapest belvárosa felett viszonylag ritkán látni civil helikoptert (és most a "nem-civilbe" a mentőket is beleértem), úgyhogy ha mégis felbukkan egy, felfigyelek rá. Szombaton közlekedési témájú séta közben a Roosevelt tértől figyeltem fel erre:

Sajnos egy híddal északabbra voltam, mint kellett volna, így csak azt láttam, hogy valami lóg róla, aztán leszáll valahol, talán a Tabán környékén. Aztán megint felbukkant, és elhúzott valami függesztménnyel, nagyjából az Astoria irányába:

Így, nappal szemben csak sz*r képet tudtam csinálni róla, ezért kitaláltam, hogy felpattanok egy 2-esre, és lemegyek a Március 15. térre, hátha jön megint. Jött is:

Naná, hogy ezzel a lendülettel el is ment :-/ Annnnyira tipikus, hogy mire odaérek, pont befejezi a munkát! Valaki nem tudja, mit csinált, hova emelt és mit?

36 komment

Címkék: budapest repülés helikopter

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr482361450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klímaberendezést tettek egy irodaépület tetejére.
Legalább két ilyen "Mókus" repked. Eleinte egy sárga, nyár eleje óta. Akkor azt hittem az OMSZ egyik gépe, de világosabb volt a színe azokénál - mostanság nem láttam. Helyette az általad lefotózott jelent meg (pl. anno a trialon VB? első napjaiban a sárga, majd ez repkedett, nagy "kameragömbbel" az orrán). Kik? Mik? Nem tudom. De, érdekel engem is:))
@jack o'neill: "Legalább két ilyen "Mókus" repked"
Szerintem elég sok repül a típusból, elég régóta :)
@yomsisi: Jobb ötletem nekem se volt, de melyikére? Amikor a villamos már fékezett a Március 15. téri megálló előttre, akkor csak annyi látszott, hogy jött a helikopter a Duna utca irányából. Asszem az jól járt, aki akkor épp a Gellért-hegyen volt, mindig mókás helikoptert _felülről_ fotózni :)
igen, klímát vitt a budai alsó rakpartról.
ezzel és egy balesettel (bámészkodók gondolom) sikerült lefogni a rakpartot, ami amúgy is tele volt, hiszen a villamospótlás miatt sokan választották ezt.
tessék mondani: ha helikopter, akkor miért is a rakpartról kell rakodnia? külterületről miért nem jó?
@Hamster: pontosat nem tudok, de kb. a Bazilika környékére.
@Rocko-: Hát azért nem mindegy, honnan kell cígölnie a súlyt a helinek. No meg eleve nem szeretik sok ember feje felett lóbálni a terhet, csak amennyi tényleg fontos. Ehhez számold hozzá, hogy a hosszabb út hosszabb üzemidő, nagyobb fogyasztás. Q drága dolog ám a helikopter, nem csoda, hogy nem sikerült még leváltaniuk az autókat :)
@Rocko-: Bazilika? Akkor miért az Erzsébet híd környékén repült? Ráadásul akkor sokkal többet kellett volna látnunk belőle a Lánchídtól.
@Hamster: hát nem kell emberek feje fölött lóbálni. elég lett volna az épület mellől felemelni. daru meg ciki?
"Q drága dolog ám a helikopter"
engem az nem érdekel. azt számolták összesen mennyi idő és pénzveszteség volt amiatt, hogy onnan pakoltak ahonnan?

"Bazilika?" mondom környéke. :)
hogy hova teszi le, azt nem figyeltem, lévén vezettem. csak az irányát láttam, hogy kb. 5 kerület, Bazilika, de lehet akár Kálvin tér is.
@Hamster:
"Szerintem elég sok repül a típusból, elég régóta :)"
Kösz szépen... :)))))
@Hamster:

a döbrentei utcában ki van írva a házkapukra, hogy helikopteres szállítás lesz a környéken.
@Rocko-:
Autódaru terhelése bizonyos magasságok felett és ekkora teherrel már veszélyes. Valószínűleg régebben épült irodaházra tették fel, toronydaru már nem volt, ezért választották a helikoptert. Hamsternek igaza van, egy felszállás (OMSZ adatot tudok) 450 ezer Forint!
Ha bérled a gépet, lehet hogy még ennél is több. Ezért olyan közel vitték a klímát a célhoz, amilyen közel csak lehetett. Behajtási engedélyek etc. nem részletezzük.
Tudom, ócska a közlekedés, de erre speciel nem kéne haragudni, ezt így lehetett megoldani.
Valami miatt nem jelent meg az előző kommentem.

Szóval Rocko! Autódaru használata bizonyos terhelés és magasság mellet veszélyes lehet. Régebben épült ház tetejére tették a berendezést, toronydaru már nem volt a közelben. Ezért választották a helikoptert. Hamsternek igaza van,(OMSZ adatot tudok) egy felszállás 450 ezer Forint. Valószínűleg a leggazdaságosabb megoldást választották, te is ezt tetted volna.
A klímát a lehető legközelebb a célhoz, behajtási engedélyek etc. ne menjünk bele. Ez nem mindennapos dolog, ócska a közlekedés, de speciel erre nem kéne haragudni. :-)
Ezt nem értem. Mindegy. :-))))
@yomsisi: Nem érted, nem érted... rossz a kommentmotor, az van ;)
@Jim Raynor: Valahonnan onnan vehették fel a terhet akkor.
Klímát általában daruval szoktak feltenni egy tetőre, de egy magasabb épületnél és szűk helyen, ahol esetleg utcát is le kell zárni, elképzelhető, hogy célszerűbb (ha drágább is) helikopterrel daruzni. Mindenesetre nem hétköznapi megoldás, főleg lakott területen és ilyen kis helikopterrel!
Hamster te mindenhol ott vagy? :-)
Botrány! Mocskos huligánok! Hát mit képzelnek ezek?? Csak úgy repkedhetnek a város felett megzavarva az idősek, a gyermekek álmát? Kikérem magamnak! Rendőőrség!!!
@yomsisi: Vajon ennek: hamster.blog.hu/2008/10/08/legidaru_a_szechenyi_hegy_felett mennyi lehet a költsége? Ez már combos darab, bevallom, én csodálkoztam is, hogy amit Mókussal emelnek, az nem lehet nagyon nehéz. Annak idején mondjuk pont itt volt hasonló a nyolcvanas évek második felében: MÉM RSZ-es MD500-assal emeltek klímát az akkori Duna Intercontinental tetejére.
@Autódarublog: "Hamster te mindenhol ott vagy?"
Pont hogy nem, hát írom, hogy mire odaértem volna, pont ment elfelé :)
@yomsisi: Bocs, de ennek a helikopternek a terhelése töredéke egy olyan darunak, amelyik Bp. belvárosában könnyedén felér egy tetőre és helyben több cég is rendelkezik vele. Inkább nem volt hely letalpalni, vagy egy forgalmas utcát kellett volna lezárni. Persze ez sem szokott problémát okozni, éjjel szokták csinálni. Kiváncsi lennék tényekre ki és miért választotta ezt a megoldást.
Talán nem lesz nagy a meglepetés (mert ugyan ki tud ma megfizetni egy légi szállítást?): az MKB Bank irodaházához (Váci utca, Irányi utca, Veres Pálné utca, Duna utca tömb) szállították a (valószínűleg) klímaberendezést, és onnan el a régit. Én egy be- és kiemelést láttam a Váci, majd az Irányi utcából. Egyébként folyamatosan körözött a szállítóhelikopter körül egy kisebb kávédaráló is.
A lakott területent úgy értettem, hogy "függő teher alatt tartózkodni tilos". Ez csak a darukra vonatkozik, helikopterre nem? Érdekes! Azért ne jelentse fel őket senki, mint a soproni kéménybontásnál.
@Autódarublog: A szerv is jelen volt az eseménynél, és igyekeztek az utakat és a járdákat is zárni a szállítóhelikopter előtt, alatt. Konkrétan a Váci utca autósok által használható része zárva volt autósnak gyalogosnak egyaránt, és a bank mellett az Irányi utcai járdát is lezárták (a többi Duna felőli utcát nem láttam). Az úttest és a másik oldali járda szabad volt, éppen akkor mentem ott, amikor átállt a helikopter felvenni a régi berendezést. Jó kis szelet kavart!
@Hamster: Az általam közölt összegből kiindulva, milliók. :-))
@Autódarublog: Biztos jobban értesz hozzá, én csak kiindultam valamiből. A végeredmény ugyanaz, daru nem fér el, kávédaráló kell.
@yomsisi: "Autódaru terhelése bizonyos magasságok felett és ekkora teherrel már veszélyes."
ki mondta, hogy autódaru? plusz vannak több tonnákat mozgató autódaruk is, ez a doboz darabja pedig nem volt nagyobb egy hûtôszekrénynél. nos, ha nem arannyal vagy betonnal töltötték ki, akkor bizony elbírja egy daru is.
"toronydaru már nem volt"
tetôre se lehet darut építeni. tilCSA a genfi egyezmény.
"Hamsternek igaza van, egy felszállás (OMSZ adatot tudok) 450 ezer Forint!"
pláne hétvégén... na ne etessük már egymást hülyeségekkel.

@Autódarublog: ámen.

@newtehen: a szombat meg hétvége...
@robert70: Köszi, így már érthető! Azért én maradok darupárti. :-)
@Rocko-:
Jól van, nyugodj meg!
Jó nagy hűtőszekrények voltak, mit ne mondjak, bár lehet, hogy van olyan, aki a fél marhát otthon egyben hűti.:-)

"pláne hétvégén... na ne etessük már egymást hülyeségekkel."
Na ezt a reakciódat végképp nem értem, de ne magyarázd meg, nem fontos. :-)
@yomsisi: én teljesen nyugodt vagyok.
"Jó nagy hűtőszekrények voltak,"
erôs túlzásban két tonna. mint egy középkategóriás mai autó. nem kell ahhoz helikopter.

"Na ezt a reakciódat végképp nem értem, "
hétvégén drágább fizetni a pilótát meg minden egyéb dolgot, lévén hétvége van.
@Rocko-: Pedig tényleg kicsit mindenre ugrósnak tűnsz ezügyben :) Lehet, hogy ha nem helikoptereznek, akkor fél napokra le kellett volna zárni az utcát, ahová a darut rakni kell, plusz a terhet oda is kell még szállítani, lehet, hogy az se lett volna triviális. Akkor azért morognál, hogy nem tudtál eléggé száguldozni az autóddal, mert Budaörsön lett volna a dugó vége? Amúgy viszonylag nagy tömbről van szó, lehet, hogy olyan távolságot kellett volna áthidalni, ami annál a súlynál csak baromi drága daruval lett volna kivitelezhető. Légkondi miatt meg senki nem fog toronydarut építeni, no meg az aztán biztos több idő lett volna, lehet, hogy pénz is (huzamosabb közterületfoglalás, ahhoz is kell engedély, annak a darabjait odaszállítani már önmagában logisztikai feladat, stb). Mindenesetre légkondikat szoktak meglevő épületekre helikopterrel feltenni; mondom, kétszáz méterrel arrébb volt ilyen huszonpár éve, de nekem rémlik, mintha valahol valami nagyobb darab is lett volna, Minyóval daruzva. Az persze más, ha az épületet épp építik, vagy alapvetően átépítik, és fel van állványozva, körbe van daruzva. Hogy hétvégén drágább-e a helikopter, azt nem tudom, de lehet, hogy még engedélyt is könnyebb kapni ilyenkorra, amikor nem egyetlen dugó az egész Erzsébet híd és környéke.

Ha ezt végiggondolom, úgy vagyok vele, hogy nem állami cég, ha telik nekik erre, csinálják így, gyorsan megvan, a repülős cégeknek is van bevétele, én is örülök neki, szóval tiszta nyereség ;)
Ezt megbeszéltük. :-)
@Hamster: "Pedig tényleg kicsit mindenre ugrósnak tűnsz ezügyben :)"
nem is.
csak nem szeretem, hogy már hétvégén se lehet megmozdulni semerre. aztán meg megy a világváros kampány.
egyébként mint ha a Hampló hasábjain olvastam volna arról, hogy valaki arról panaszkodik: állandóan lebénítják a fél várost. ;) (akkor épp repnap/aug 20 kapcsán.)
"ahová a darut rakni kell"
tetőre.
"Akkor azért morognál, hogy nem tudtál eléggé száguldozni az autóddal"
nem is akartam száguldozni. csak haladni. van különbség. (hajj, és még ha az én autóm lett volna... :( )
"ami annál a súlynál csak baromi drága daruval lett volna kivitelezhető."
mint ha pár kommenttel feljebb írta volna valaki: "Q drága dolog ám a helikopter".
"Légkondi miatt meg senki nem fog toronydarut építeni,"
esetleg helyszíni összeszerelés?
"Hogy hétvégén drágább-e a helikopter,"
anyagköltségben nem. kezelő, kiegészítőszemélyzetben igen. ez nem vendéglátás, h mindig munka van. Te hétvégén ugyanannyiért mennél be dolgozni, mint hétköznap? :) na most a helikopterpilóta nem buta ember (nem Téged hozlak fel ellenpéldaként, még mielőtt félreértenéd), tehát nyilván az ő szaktudását jobban meg kell fizetni. hétvégén, amikor a családjával lenne, akkor pláne.
"még engedélyt is könnyebb kapni ilyenkorra"
biztosan.
"amikor nem egyetlen dugó az egész Erzsébet híd és környéke."
hm? helikopter. én még nem láttam helikoptert dugóban, pláne hídon araszolni. Te igen? :)
"szóval tiszta nyereség ;) "
nekik. akik meg ennyivel később értek oda, ahova akartak menni, azoknak veszteség.
Azért a Magyar Nagydíj idején elég sok polgári kávédaráló repked a város (főképp Észak-Pest) felett :)

Az idén két helyszínen készítettem fotókat/videókat (utóbbiakat valamikor majd feltöltöm yt-ra). Volt minden, mint a turai búcsúban: Robinson, Mókus, Dauphin (na az _tényleg_ nagy szelet kavart), BO-105, Colibri, EC-135, Gazella, Alouette... Csak az MD-ket meg a Mi-2 különböző színekben pompázó példányait hiányoltam (jó pár évvel ezelőtt ezek voltak túlsúlyban).
Azért a Magyar Nagydíj idején elég sok polgári kávédaráló repked a város (főképp Észak-Pest) felett :)

Az idén két helyszínen készítettem fotókat/videókat (utóbbiakat valamikor majd feltöltöm yt-ra). Volt minden, mint a turai búcsúban: Robinson, Mókus, Dauphin (na az _tényleg_ nagy szelet kavart), BO-105, Colibri, EC-135, Gazella, Alouette... Csak az MD-ket meg a Mi-2 különböző színekben pompázó példányait hiányoltam (jó pár évvel ezelőtt ezek voltak túlsúlyban).
süti beállítások módosítása