Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (931) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (509) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (92) hajtóművek-motorok (6) hampage (413) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1018) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (66) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (397) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (521) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (588) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (842) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Libikókán járó Combino

2011.05.05. 09:30 :: Hamster

Most hirtelen nem tudom, hogy a Margit híd budai hídfője melletti tér lesz-e az Elvis tér, és hogy a villamosmegálló is ezt a nevet fogja-e kapni, de a 4/6-os villamosok már nagyban rázzák a rakenrólt arrafelé. Na nem önszántukból, hanem mert a sínek egy pöttyedt megsüllyedgettek. A kollektív emlékezet szerint ugyan a hibát már hónapok óta lehetett érezni (a gyakrabban arrajárók esetleg pontosabban emlékezhetnek rá), de pár napja már sebességkorlátozás is van hozzá: 5 km/h-s.

Az itt látható "nagypaneles" pályaépítést a BKV és a BVM közösen találta ki a hetvenes években, és egyszerű kiépíthetősége, illetve gyors javíthatósága miatt sokan ráharaptak. Még Hágában is épült egy próba-szakasz belőle, a volt NDK-ban és Lengyelországban pedig ma is látni ilyet. De ami még érdekesebb: Prágában a mai napig építenek/cserélnek ilyen jellegű pályát, márpedig a budapesti villamosmániások nagy része számára (is) Prága a bezzegváros. Lehet, hogy ők rendesen lealapozzák, és karban is tartják? Nálunk már jobbára csak foltozgatásra használják ezt a pályaszerkezetet, nagyjából karbantartás nélkül, hogy egy idő után a  beszivárgó víz által alámosott panelek össze-vissza billegni kezdjenek, spontán - és sokszor minden áthaladó jármű alatt mozgó - hullámvasutat alkotva. Az 1-es villamos vonalának nagy része ilyen, de a kőbányai Kőrösi Csoma Sándor utcában vagy épp a Gellért rakparton is láthat csodákat az, akinek van ideje odafigyelni. Régen a Gubacsi út volt ilyen, de ott alig volt utas, ez meg mégiscsak a világ egyik legtömöttebb villamosvonala (még akkor is, ha ez a szakasz már nem a mértékadó keresztmetszet). Miért ismeretlen fogalom Budapesten a karbantartás, és miért tűnik sci-finek a megelőző karbantartás ötlete?


"Die Pumpstelle" - színes, aszinkronizált magyar horrorfilm (német hangalámondással) a Margit híd budai hídfőjénél

Tudtommal ezt a szakaszt azért nem építették át korszerűbb, ilyen hibákat nem produkáló szerkezetűre a közelmúltban, mert a Budai Fonódó miatt mindenféle ki/összeágazások épültek volna ide, és nem akarták, hogy új pályát szét kelljen verni pár hónapon belül (és ezt helyesen is tették). A Fonódó projekt Margit körúthoz kapcsolódó építkezései ugyanis a kezdeti tervek szerint a Margit híd felújításának vágányzárai kapcsán készültek volna el.  Csak hát ugye a Fonódó ügye behalt... Azt hiszem erre mondják, hogy két szék közt arccal hárítjuk a betonpadlót :-/ A pálya pedig egyre borzasztóbban néz ki:

Az első képen és a videón látható hupli itt nem is látszik, a Combino nagyjából éppen ráhalad - de van elég hullám azon túl is. Persze még mindig nem olyan, mint Felső-Szilézia, vagy Szentpétervár, de azért épp itt az ideje annak, hogy megállítsák ezt a tendenciát :(

43 komment

Címkék: budapest videó tömegközlekedés villamos morgás pályahiba

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr482878565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Rocko-: Ugye nem baj, ha ezt most szépen kimoderálom? :)
@Hamster: akkor én meg átteszem a másikba. :D
már megint csak a rosszat látja az elvtárs. tessék dialektikusan gondolkodni. miért nem öt méterrel arrébb teccik filmezni, ahol meg nem billeg a panel? na ugye. egy nyamvadt bkv-jegy áráért még a hullámvasútra is felülhet a kedves utas, mi mindent megteszünk, és ez a hála.
@Hamster: Ajánlom figyelmedbe eléggé friss kezdeményezésünket :)
fonodunk.blog.hu/
ennél nagyobb bajod az életbe ne legyen. hihetetlen hogy az emberek mikben képesek hibát találni:D
Hasonló a fehérvári út a művháznál is.
Esőben vicces ahogy előtör a víz a beton elem alól ahogy a villamos átmegy rajta.
+ ha van eső akkor nagyon jól meg lehet figyelni a szintkülönbséget is: a sín pár helyen méterekre alámerül a pocsolyába :)
De a legjobb a fehérvári - Prielle sarkánál található "ugrató" ahol kb 2-3 centis magasságkülönbség van.
olányomunk kéttubus szilót oszt jó lesz ez, csókolom.
@Frankel Leó: Hajj, én is hasonlót álmodoztam tizenegy éve. Persze én azt - amatőrségem jeléül - önkritikusan "bilizésnek" hívtam, mert eléggé "bilibe lóg a kezem" dolog volt az akkori hivatali hozzáállás miatt, a valóság és a szakmai keretek figyelembe vétele - sokszor ismerete - nélkül:
hampage.hu/bili/9-es/index.html
hampage.hu/bili/17-es/index.html
Remélem a hozzáértőknek ma jobban fog menni, bár bevallom, nem tudom elképzelni, hogy ha a lakott területet elkerülő vonalvezetés nem volt jó, akkor a viszonylag szűk, eddig viszonylag csendes déli Frankel Leóba be lehet tenni két vágányt, és nem lesz tiltakozás, parkolóhelyek, és életminőség siratása, miegymás :( Mondjuk a közúti föld alá dugása nekem tetszene, de amikor a villamossal tettük volna ezt (teoretice), előkerült valami - talán - Gázművek objektum létezése a Bem téren, ami miatt nem lehet tetszés szerint fúrni a környéken. Persze most belegondolva ezt ti biztos jobban tudjátok, ha azt már tudjátok, hogy a HÉV alagút mellé hol lehetne a közutat süllyeszteni... Csak sajnos ez szerintem nem szakmai ügy.
@Tompikka: Az a szakasz is vicces, mert valószínűleg azért maradt meg ott a nagypanel (előtte-utána RAFS pálya van), mert egy időben oda tervezték kivezetni az 1-es villamost a Lágymányosi híd felől. A jelek szerint Budapesten még a perspektivikusnak szánt tervezés is csak arra jó, hogy minden még rosszabb legyen...
Szia Hörcsi! Ezúton is felhívom a figyelmet a moszkvatéri engedetlenségi mozgalomra, amikoris egy tér nevére adott javaslat miatt ezeréves megátalkodottságom és mindennemü fórum-blog utálatom ellenére az általam zseniálisnak talált névvel létrehoztam egy Indapasst...

Szerintem pedig a villamosnak (igazság szerint csupa nagybetüvel kellene írni a zállat nevét) nem nagypanel, hanem igenis kockakö, mint alapágyazat, jár! Akkor szép a vilinger, ha kockakö fölött csilingel.
@Hamster: Az 1-es villamosról ne is beszéljünk...
Adott egy híd ami 16 éve épült, beépített talpfákkal (vagy mi a hivatalos neve), hogy majd átmegy rajta egyszer a villamos. Mára meg kirohadtak azok is és teljes felújításra szorul az a szakasz, ha valaha is villamost akarunk rávezetni...
Végülis a kopaszi gátnak és az Infoparknak elég másfél buszjárat...
Az 1-es pályája lényegében végig szar, ha már 30-al megy, akkor vágtat és érezni is.

Amúgy gyors villamosnak épült, kíváncsi is lennék mi lenne, ha 60-al menne.
@Kurvasok Villamos: Na várjál, a kockakő nem ágyazat, és tőlem lehet kockakő a sínek közt, csak a sín legyen normális. Mondjuk ha kockakő van, jobban fog zötyögni a mentő meg a tűzoltó, amikor ott kerüli ki a dugót... a fű akkor már szebb látvány, és most valódi gyepre gondolok, nem a vadgazra, amivel a fél város tele van a vágányzónában.
@Tompikka: Nem önmagában a Kopaszi gátnak és az Infoparknak kellene az 1-es, hanem például azért, hogy Budáról ne kelljen felmenni a Kis- vagy a Nagykörútig, és onnan lefelé/kifelé, ha az ember Dél-Budáról megy az 1-es környékére. Lehet, hogy hirtelen elég lenne a 47-esre a Ganz csuklós (most csúcsban sokszor kevés), mert átrendeződnének egyes utazási irányok. Budapest tömegközlekedése kicsiben az, ami az ország vonatközlekedése, hogy a legtöbb helyre csak a sugaras "hálózat" közepébe beutazással, és onnan a célhoz leutazással juthatsz el. Amúgy meg az 1-esnek már rég az Etele térre kéne járnia, csak ugy évekig az ment, hogy Budapestnek négyes metró kell, mert az mindent megold, új világot épít, és még az orrodat is tisztíccsa. Semmi nem lett még megtervezve se, pedig azért Csepelen át elférne még egy Duna-híd délen, meg a vasúti mellett Óbudánál is, meg pár vasúti összeköttetés, a Bajcsyra a villamos vissza (Deák-Lehet), értelmes méretű és őrzött P+R parkolók megfelelő helyeken, ilyesmik, szóval lett volna mit megtervezni. Most aztán hogy hirtelen kiderül, hogy nem tudjuk mire benyújtani az EU-támogatási igényeket, még ez a fonódó se bír menni, más meg még papíron sincs :(
@Hamster: Igazságod vagyon, rosszul használtam a szót, persze, hogy nem ágyazat... de kockakövet is lehet jól lerakni, hogy ne zötyögjön (a gömbsüvegsoron is nagyot zöttyen egyébként). A gyep a belnagyvárosi környezetben sajnos nem megvalósítható (és egy esö és egy dugókerülö után dágványcsapdává válik). Viszont azt el kell ismerned, hogy a kockakö szebb. Jó, ez kevés...
Az a baj, nem csak Budapestre, hanem egész Magyarországra nem jellemző a karbantartás. Valahogy erre sohasem gondolnak. Például játszóterek: Felújítják EU-konformra, majd elkezd szépen minden tönkremenni, és mikor már eléggé életveszélyes, meg gusztustalan, akkor jön egy újabb felújítás jó pénzért. Közben meg nézi az ember évekig, hogy rohad szét az egész. És akkor még szerencse, ha a felújítás nem valami kókler gányolás volt. Ah, mindegy is, bocs ha túl negatív vagyok.
ugyanez a probléma igaz az összes pesti villamosvonalra. az 1-es vonalán az Árpád hídon nemrég kicseréltek pár sínszálat aztán minden ugyanolyan szar maradt mint eddig. így már nem gyors, hanem lassúvillamos... :-(
Főnök! Megigértem a képeket, délután voltam is kint fotózni, kaja után feltolom a képeket.
A lassújel miatt oda-vissza bukik a villamos egy 90 mp-es lámpát.
persze, mert átnevezni fontos, hogy villamos járjon, az nem.
kezd már elegem lenni a fülkeforradalmár BKK fedőnevű pénzmosodával.
@ASDani: legfőképpen hibákban. állítólag az Európa legnagyobb forgalmú villamosvonala. ha az nem is, de Budapesten biztosan. egész menetrendet borítja egy ilyen lassújel.
@Hamster: "Budapestnek négyes metró kell, mert az mindent megold, új világot épít, és még az orrodat is tisztíccsa."
bruhahaha.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: minő vicces, hogy a tavaly nyáron történt, déli végeknél történő felújítás után szóvá tettem, hogy a pálya körül az aszfalt ugyanolyan fos, mint előtte: www.youtube.com/watch?v=UmizWNqCqwA
akkor lehurrogtak, hogy az jó úgy. erre előző hétvégén vágányzár volt, javítás miatt. egy évet nem bírt ki a munkájuk.

mi a szarért nehéz jól csinálni, ha már úgyis dolgoznak?
@Rocko-: A Margit krt alsó kanyarban is kezd pattogni a sínek mellett, még nem vészes (Kb max 5 centis hibák) de már ott vannak. Nem tudtam lefotózni, mert nagy volt a forgalom.

Az is feltűnő, hogy csak itthon dob a kocsi ha egy villamossínt keresztezek. A korcs osztrákoknál, hátrányos olaszoknál, az elmaradott Svájcban soha.
Még egy érdekesség: Ha jó sorrendbe rakod a képeimet, illetve figyelmesen megnézed őket, akkor látható, hogy a korlátozás mindössze egy 100 méteres szakaszon áll fenn. Kb 2 hónapja világosan látszott, hogy itt nagy baj lesz.

MIÉRT? MIÉRT? MIÉRT KELL MEGVÁRNI MÍG VALAMI TELJESEN SZARRÁ MEGY? Miért nem lehet időben megjavítani? Mondjuk azelőtt egy héttel-nappal-órával, hogy elkezdjük éjjel is járatni.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: TMK. de ahhoz előrelátás kéne.
itt meg a tűzoltás jellegű szarlapátolás megy, de mindig.
legalább egy éve rossz a pálya, ami ugy nem páratlan Budapesten, de a körúti villamosok viszont egyedülállóak, óvni kéne ezeket a drága jószágokat, nem beszélve haladási sebességről, ami a Margit hídon továbbra is csak 30 km/h. és most itt van az 5 km/h:-(((
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Elveszett, az emilemre se válaszolt.
Lehet, hogy valami újjal tölti fel a pofazacskóit...
@Kurvasok Villamos: Elnézést, de a következő bejegyzésben említett fáradtság+másdolog+fáradtság kombó mellett a mailjeim hanyagolására is különös hangsúlyt fektettem ;(
@Hamster: Te ne kombózzál, te kombínózzál!

Most olvastam, hogy valami budaivillamos dolog mégis lesz?
@Kurvasok Villamos: Ja, állítólag a zavarérzékenyebbik fele lesz, a másik meg majd. "Majd"-ból lassan hosszabb hálózatunk van, mint villamosból :-/
@Rocko-: Az aszfalt persze hogy ugyanolyan fos, tekintve hogy ami a videón szerepel, azt nem is újították föl.

"négyes metró kell, mert az mindent megold, új világot épít"
Igen, ezt már 5 éve is tudtuk. És?

BTW, csak nekem van elegem abból, hogy mindenki fanyalogni és fikázni tud KIZÁRÓLAG? Apró pozitívumok is vannak néhol...

Egyik BKV-s belső ember fórumos hozzászólása alapján a javítás június elejére volt várható. Ehhez képest a mai napon már 20-szal lehet menni. Ha akarják, össze tudják kapni magukat, ennyi. Tessék örülni és száguldozni!
@WMarci: "tekintve hogy ami a videón szerepel, azt nem is újították föl."
ez az. miért nem?

"Apró pozitívumok is vannak néhol..."
hol is? mert hogy a negatívumok elnyomják. igen, naponta én is fel tudok sorolni 1-5 pozitívumot. meg mellé 20-25 negatívumot. ez a nem mindegy.
@WMarci: Jajj, de jó, lehet hússzal "száguldozni", benne vagyunk a dicsőségben és pompában, halleluja!!
Mindjárt kimegyek és megnézem, de tegnap délután még az ötös volt a menő szám.
Annyi történt, hogy az 5-ös hatálya alatti résekbe öntöttek egy kis forró aszfaltot.

Ahol még kritikus, de még ráért, na azokkal nem történt semmi.
@Rocko-: Nem újították föl, "mert nem volt pénz". Ez van, nem egy jó helyzet, de akkor ne mondd azt hogy egy év alatt ment tönkre az aszfalt. A pozitív-negatív arány meg oké, de akkor kezeljük is úgy - te az iménti 4-5 hozzászólás alatt egy örömteli eseményt sem említettél.

@Hamster: Jó, lehet hogy az irónia nem volt egyértelmű:)
Ettől függetlenül én tényleg (bár kis) eredménynek érzem hogy megcsinálták. Nem örülök hogy leszarták, hogy megvárták míg kritikus lesz, de ha már megtörtént, legalább észbe kaptak - az más kérdés hogy az utolsó utáni pillanatban...
süti beállítások módosítása