Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollok/spam/túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság

Naptár

október 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  3. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  4. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  5. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...
  6. Kőbánya-Hizlaló: egyről a kettőreAki nem villamosmániás vagy kőbányai lakos, az valószínűleg még sose hallott arról, hogy létezik Budapesten egy "Kőbánya-Hizlaló" nevű vasútállomás. Pontosabban tulajdonképpen már nem létezik, mégis...
  7. Keleti kényelem, nyugati... pályaudvarra megy: MÁV "komfort kocsi"Gyerekkoromban tévéreklám hirdette a MÁV új szolgáltatását, a "Komfort" osztályt. Az akkor még nem retrónak számító faburkolatos közegben nénik és bácsik utaztak, luxusnak tűnő körülmények közt:...
  8. Tanmese a terepjáró villamosokról (dr. Németh Zoltán Ádám írása)NZA barátom ráérzett a műfajra, ami nem is annyira baj, mert a héten nem nagyon volt időm blogot írni :) Beavis and Butthead így kezdené: höhö, höhö... terepjáró villamos? Nos, a villamosvasúti...
  9. "It was a good time to be 27"Már írtam arról, milyen nagyszerű dolog, hogy a különböző külföldi villamosbarátok nem egyszerre jártak Magyarországon, mert így szinte teljesen mást láthatunk Geoffrey Tribe '69-es, Peter Haseldine...
  10. Budapest és Miskolc utcáin járva '76 februárjában1976 fontos év volt a budapesti villamosokról készült képeket illetően: akkor látogatott ide először Ab van Donselaar, Tim Boric, és akkor kezdett rendszeresen idejárni Heinz Heider. Ez egyszerűen...

Címkék

103 (6) 125év (6) 2624 (12) 41-es (6) 424 (7) abszurd (26) Ab van Donselaar (34) agyhúgykő (57) airway (96) álhír (5) állatkert (11) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (62) autók (66) bach (5) balaton (24) basel (7) bbc (8) bécs (36) belgium (11) bengáli (12) berlin (134) berlini fal (20) bkv (42) blog (27) budai vár (25) budaörs (35) budapest (709) budapesti pillanatok (40) buék (8) busz (67) c50 (6) c64 (12) caf (10) city lights (66) class 56 (7) commodore (16) csak egy kép (36) csak egy videó (238) csehország (18) csehszlovák (6) csörgő (8) cukiság (32) debrecen (24) design (5) díszkivilágítás (31) divat (6) doctor who (43) drezda (7) duna (31) életkép (22) életképek (29) életmód (6) elveszett (31) énblog (311) énzene (17) építészet (61) építkezés (20) épület (13) érdekesség (14) erfurt (7) esti városkép (8) fan fiction (13) favázas (11) feldolgozások (11) felhők (26) felső-szilézia (22) felső szilézia villamos (20) fényvillamos (14) ferihegy (25) film (8) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (13) fogyasztói (24) fonódó (10) fotó (5) frankfurt am main (8) freddie mercury (6) füsti (6) gary moore (26) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (56) gibson (5) gitár (30) gmap (12) goldtimer (5) gondolatok (10) gőzmozdony (18) gyermekvasút (17) haditechnika (10) hajó (37) hampage (250) hamster (5) hangszerek (9) hármashatárhegy (5) havazás (5) helikopter (10) hév (23) híd (29) (22) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (7) humor (116) idegenforgalom (21) ikarus (24) il 14 (9) ipari létesítmények (5) írás (15) it (9) jegyek (5) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (8) karikatúra (5) kazetta (6) kecskemét 2010 (6) kép (6) képek (676) képregény (94) kérdés (7) kirándulás (11) kisföldalatti (10) kiskörút (5) kisvasút (39) ki vagy doki (14) klasszikus zene (5) köd (20) köln (33) kölni dóm (5) közlekedés (316) kritika (70) kulfoldi szemmel (60) lánchíd (7) last ninja (5) látnivaló (11) lengyelország (37) lhbs (24) lipcse (12) li 2 (20) ludmilla (13) m4 (15) maci (6) mackó (6) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (34) medve (7) metál (9) metró (40) miskolc (23) mittudoménmi (9) MOD (7) morál (11) morgás (124) mozdonyok (6) mozi (5) mtp (7) muki (10) münchen (25) műrepülés (8) múzeum (41) nagypolszki (6) németország (281) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) nohab (32) nosztalgia (178) nürnberg (19) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (11) NZA (8) olaszország (14) oldtimer (65) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (6) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) pályahiba (6) pályaudvar (22) panoráma (105) paródia (5) pécs (12) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (11) popkultúra (110) pozitívum (12) pozsony (13) prága (7) programajánló (25) púpos (12) queen (10) r.i.p. (11) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (10) reklám (21) relax (12) repülés (118) repülőgép (40) repülőgépek (59) repülőnap (32) repülőtér (11) retró (29) rock (64) s-bahn (11) semmering (7) SNL (14) sorozatok (15) soundcloud (11) stuttgart (6) svájc (26) szabadság híd (11) szeged (30) szergej (18) szlovákia (28) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (186) társadalom (5) tatra (12) taurus (6) technika (33) technikatörténet (33) tehervonatok (6) tél (11) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (6) Tim Boric (13) tömegközlekedés (318) történelem (27) trainspotting (33) trolibusz (46) turizmus (19) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (87) überzenészek (16) utazás (263) utcakép (148) uv (29) vár (11) várnegyed (8) város (364) városkép (84) városliget (8) vasút (346) vélemény (11) vicinális (13) vidám park (5) videó (628) villamos (573) vlog (7) wachau (5) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (30) youtube (234) zene (167) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

A 6-os villamos régi körtéri végállomása

2013.10.04. 19:15 :: Hamster

Nem is gondoltam, hogy már több mint hét éve nem kering a Móricz Zsigmond körtér környéki utcákban a 6-os villamos. Hajnal Gergely a bezárás előtt videózta körbe a Siroki utca - Váli utca - Körtér hurokvágányt, és engem kért meg, hogy youtube filmecskét vágjak belőle. Azt hiszem, tényleg minden benne van: egy kis csattogás az átszelésen, egy kis beparkolás, egy kis mindenen átvágó leszálló tömeg. Na jó, az azért hiányzik belőle, ami gyerekkoromban alapélmény volt: hogy ülök a Váli utcai általános iskola (ma gimnázium) fogászatán a székben, és nézem, ahogy az ablak előtt időnként elmegy egy-egy áramszedő...

A hurokvágányt 2006. május 20-ig használták, majd a négyes metró építése miatt építési területté változtatták a körtéri részt (tehát nem a Combinók miatt szűnt meg a ringlispil - külföldön a korábbi, nem-forgóvázas verziók is kibírnak ennél bonyolultabb pályaviszonyokat). A Siroki utcában közúti forgalom, a Váliban gyalogos zóna van, a 6-osoknak pedig a Karinthy Frigyes út végén építettek fejvégállomást.

46 komment · 1 trackback

Címkék: budapest közlekedés videó elveszett villamos xi.ker sínek

A bejegyzés trackback címe:

http://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr955551743

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Még egy kis 6-os villamos hurokvágány... 2013.11.07. 22:09:59

A múltkor feltettem Hajnal Gergő videóját a 6-os régi végállomásáról, de közben hiányérzetem lett, mert biztos voltam benne, hogy én is filmeztem ott. Mivel 2005 őszén lett végre olyan digi fényképezőgépem, ami a videóhoz hangot is rögzített, kizárásos...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Épp akartam kérdezni, hogy ide is kiteszed-e, mert facén nem tudok hozzászólni (követlek, mint az árnyék :D), de megelőztél.
Ja, meg nézve a videót az is eszembe jutott, milyen jó lenne, ha valamelyik vezető beengedné a srácot maga mellé, hogy onnan is videózzon. Erre: tadaaaaammmmm!!!
Lottóznom kéne.... :D
@Rocko-: Nekem nagyon nem. Már most lényegesen jobb hely a Móricz, kevesebb zajjal és forgalommal. Persze a Bartók maradt autópálya, de ami volt az nem hiányzik onnan.
@retekblog: nem mondanám jó helynek a Móriczot.
@retekblog: Jó hely a Móricz? Melyik sarkára gondolsz, ami el van kerítve évek óta, ahol kéregetnek meg nem férsz el, vagy az úttesten, ahol pirosnál csak kicsivel kevesebb gyalogos megy át, mint zöldnél? Csak napi rendszerességgel megyek át rajta, szóval lehet, hogy nem figyeltem eléggé? Szerintem ha a Móricz nem volt jó hely (egyébként tényleg nem), tutira nem a 6-os végállomása miatt. A Bartók meg nem autópálya jellegű, szerintem gyerekkoromban több autó járt rajta, és nem azért, mert most éppen megint fel van ásva egy sáv a Körtéren :)
ó, régi emlékek még egyetemista koromból, akkor még ilyen volt a végállomás, még megvolt a patkányburger is... :)
@Rocko-: A Siroki utcaiaknak biztos nem :)
@Flashy7: Az melyik, a hetes buszmegállóban levő? Csak mert tulajdonképpen a város összes hamburgeresét így hívtuk :)
@Hamster: mi akkoriban csak azt hívtuk így, a meki meg a spár között, a megállónál :) ettük a "pizzát" 130ért, az volt a lényeg tele legyen a has minél kevesebb pénzből. és tényleg ez volt a legtöbb, amit el lehetett mondani róla :D
Azt írtam már jobb, nem azt, hogy jó. Tudom, hogy milyen állapotok vannak, én is naponta tapasztalom. De ha kész lesz végre, akkor sokkal, de sokkal jobb lesz gyalogosként végigmenni rajta mint a felvétel idején.
Milyen fura látni az ics-ken a régi BKV címeres matricákat. (bár mintha még 1-2 még ezzel szaladgálna, de nem vagyok benne biztos)
Nem kellene dicsekednem vele, de még arra is emlékszem, amikor a budafoki HÉV zöld szerelvényei is egy kis hurokvágányon járták körbe a tér közepén lévő gomba-épületet.
Én Zuglóból jártam Albertfalvára középiskolába. A Móricztól HÉV-vel jártunk. A fiú iskolatársaim a HÉV peronjain még cigiztek is, nem volt tiltva. Nagyot fordult azóta a világ.
Neked is ott tették tönkre a fogsorod? :/
Őszinte részvétem...
53-as busz végállomás, szevasz!
Hát igen, a "jó öreg" MÓPICZ ZSIGMOND KÖPTÉR, ahogy még a régi szlegben mi is hívtuk. S hogy miért is volt P az R helyett? Hát csak azért, mert pl. a 3, 3gy (Nagytétényi srác lévén ezzel a "buszcsaláddal" utaztam, tunk meglehetősen hosszasan, főként ha -és az biza sokszor volt- egy fini "kis" sorompó volt Budatéténynél) járatok régi plé viszonylati tábláinak szinte mindegyikén le volt kaparva az R betű "farka", tehát így lett belőle P betű! Én valahogy soha nem tudtam megbarátkozni ezzel a helyjel, a töredezett nagy kockakövekkel, lepukkant házak tömkelegével, a konstans lekopott útburkolati jelekkel, melyek miatt sok esetben nehéz volt pl a Bartókról a Fehérvári felé kanyarodva látni, merre, meddig, hanyas a kabát, de ugyanez a feeling volt bennem, mikor a Karinthy felől a Bartókra kellett nagyívben balra fordulnom. És az a sok kétes kinézetű elem, akik már a '80-as évtized közepén ott kolbászoltak és semmi jót nem várhatott tőlük az emberfia. Remélem, -hiszen a remény hal meg utoljára- ha egyszer végre elkészül az egész tér, akkor hosszú időre egy minden igényt kielégítő "agora" válik belőle, ahová érdemes lesz megérkezni, randizni, átutazni, esetleg kiülni vmelyik teraszra és nézni ki a fejünkből, miközben szürcsölgetjük -mert azt biza úgy kell- a forró cappucinot, esetleg latte-t...
Ami a 6-os tuja V.Á-jának metamorfózist illeti; szerintem mindenképp jó döntés volt a fejállomás, ugyanis jelentősen lecsökkent az az idő,ameddig a szerelvény szépen lassan kanyarogva a Siroki u-ban, majd bekanyarodva a gimi melletti (sorry, elfelejtettem a nevét) utcába megállt,majd kinyitotta az ajtókat és a tömeg gyakorlatilag megkerülve a tömböt, eljutott a 7-es buszcsalád, vagy a 61-es villinger megállójáig, V.Á-jáig.
@KissGecihuszár: Bocsánat, még mielőtt valaki Nyugat majmolással vádol meg, ezért a fent nevezett KV alapú italokhoz hozzá sorolom a síma, mezei presszó KV-t is...
Mai napig várom, hogy létrejöjjön a 6-os 61-es vonal összekötése és legyen egy külön, ritkább villamos ami teljes kört megy....

A tér mai elrendezését nézve ez nem fog megvalósulni belátható időn belül.
Jó irányba mutatott a 6-os végének átalakítása. Sajnos számomra érthetetlen okból nem lett átvezetve a téren és egy összetett váltón keresztül

Egyik irány: 6A-ként a Villányin továbbhaladva átszállást csökkentve, sokakat érint.
Másik irány: 6B-ként Kelenföldi pályaudvar felé továbbvíve szintén sok embernek lett volna jó.

Ja, hogy Magyarországon a fonódó járat nem divat? Örüljünk, hogy egyáltalán a 4-es és a 6-os képes két megálló erejéig különválni, majd közös pályára fonódni..
istenem, évtizedekig laktam a Karinthyn, előbb a Móricznál, aztán a volt Verpeléti felett.(most Albertfalván élvezem a csendet)

jól esett végignézni, köszönöm a filmet.

azért megesett, hogy kocsival jó hosszan álldogáltam a villamos mögött, ami ott tunyult a végállomáson, és nem akart indulni, de arra próbáltam kerülni, hogy kijussak a Villányira egy kicsit gyorsabban.
...és ezt tényleg felvette valaki:)
Sokáig lakta,m a környéken, és ez a végállomás volt az egyik legértelmetlenebb elrendezésű villamos létesítmény a szememben: egy széles utcából egy szűk utcába bekanyarodik egy hatalmas szerelvény, hogy aztán visszaevickéljen ugyanoda, miközben a leszálló utasoknak kb. ugyanannyit kellett gyalogolniuk, mintha a logikus helyén lenne a végállomás, azaz ahol ma is van.
Külön öröm volt, amikor a Siroki utcában elállta a villamos útját egy-egy idióta a rosszul leparkolt autójával, vagy csak simán dugó alakult ki és a szerelvény a Karinthyn keresztbe állva feltartotta a környék forgalmát – és a rajta lévő utasokat is.
Volt egy barátnőm, aki éppen abban a házban lakott, amit a villamosjárat körülfogott. Király volt a "romantikus hazakísérés kettesben" akció: a villamos ajtajától 4-5 méterre, azaz max. 10 lépésre volt a ház bejárata. Oda kísértem haza. Mindezt egy villamosnyi tömeg szeme előtt. ;)
Világ röheje a Móricz, hogy még mind nincs átadva.

Szégyen.

A régi autós forgalmi rend is elfogadható volt, a tér közepe , a gombával simán funkcionált.

Felháborító, hogy CSAK AZÉRT hogy többet lophassanak, össze- vissza átépítik a várost, szakmai hozzáértés és koncepció nélkül. Mert ugye ha le lehet hívni a pénzt az EU- tól azt nehogy már bent hagyjuk . A kivitelező meg ( papcsák óta tudjuk) 20% ot visszadob.
Ez nem is volt olyan régen... Ami vétek volt: az öreg platánokat kivágni.

Rémlik vmi olyasmi, de lehet, hogy csak álmodtam: nem akarták összekötni a 6-ost a 61-es vonallal? (Vagy valamikor össze volt?) Ehhez mondjuk a hurokvágányt indokolt volt visszabontani, viszont a bunkerszerű, talajba süllyesztett új vágányvég még problémás lehet. :)
@Hamster: Várd ki a végét. :) Még jó hely lehet, ha a Szt. Imre szobor környékét, na meg persze a Gombát rendbe szedik és vmi funkciót kap (hogy ne megint csövestanya legyen) - meg persze a Villányi út elejére is ráfér némi korszerűsítés. (Akár a 6-ossal összekötve.) A korabeli hurokvágány helye már is jobb lett (mióta a palánkból kiszabadult), "csak azt a szééép zőőőőőd... platánsort sajnálom". :) (By Poldi bá'.)
@EvilHedgehog: @Balt: Jav.: máris, ill. már így is - amelyik szipmi, de letudomírnihelyesen. :)

Na, akkor mégse hallucináltam. :) Igen, ezt jó gondolatnak tartom (ha más a 12-es buszt kinyírták anno), már csak azért is, mert így nincs túl sok értelme a külön 4-es és 6-os viszonylatnak, pláne, ha mindkettőnél megáll (majd) a metró.
Most nézem a videót, asszem nem platánok. De ettől még kár volt kivágni.
Hányszor jött irodalom óra alatt a villamos (pont 2006-ig jártam a Jóskába, ebbe az épületbe, ami előtte a Váli utcai ált. isk volt)
Ja meg reggel én 61-essel jártam és mentem szembe a tömeggel, akik leszálltak a hatosról. Egyedül több száz ellen, keményen kellett küzdeni mindig. Merthogy a hatos folyamatosan jött, 3-4 percenként.

Egyébként ami gáz volt, hogy a Fehérvárin több helyen a vili és a járda között parkoltak az autók, némelyik miatt pedig nem fért el a viller így elég sokszor volt fennakadás. Volt valami romantikus azonban, ahogy a kis utcából kikanyarodott...

Most meg sétáló utca ott tök felesleges szerintem, bár az Allee jót tett a helynek, mert a régi piac és skála az undorító volt.
@gozos: Asszem a fehérvári útnál is úgy lett tervezve a metró kijárat hogy ne lehesen meghosszabbítani a 4-est tőle. Pedig a Kosztolányiig minimum elmehetne.
Szerintem a Körtér legjobb arcát 2002. és 2006. között mutatta. Eltűnt a régi, sok-sok nyaktörő hurokvágány, de még megy körbe a 6-os. A tér minden részén volt valami élet, rendezett volt és normálisan meg lehetett közelíteni.

Most minden kipaterolva meg beszorítva maroknyi kis helyre, amit a szokásos magyar munkatempónak köszönhetően évekig kordonokkal tovább szűkítenek. Próbáljon meg csak valaki a reggeli vagy délutáni csúcsban átmenni a Körtér egyik oldaláról a másikra, miközben a Körtér SPAR felőli oldalán csövesek óbégatnak, az íves házak alatt haldoklanak az üzletek, a Váli utca meg amolyan értelmetlenül semmilyen lett.

De azért erőltessünk ide is egy "kulturális városközpontot", mert majd emberek tömegei villamosoznak el majd azért a Körtérre (vagy éppen szállnak le a Deák tér és Budafok között félúton), hogy megigyanak egy kávét.
@gozos: Fonódó járat nem divat? Budán ismereteim szerint kevés olyan villamos mászkál, ami a teljes útvonalán egyes egyedül használja a sínt. 41-47-18 kombó például Budafoktól a Gellért térig együtt megy, 18-as pár megállót a 61-59 párossal is közösködik, 49-19 is hosszan együtt megy egmással (meg egy szakaszon a 41-47-18 csapattal is).
érdekes ez nekem dél budaiként!
A Kolos Richárd SZKI-ba jártam, aminek a főbejárata kb. 20 m-re volt a villamos első ajtajától, a udvari bejárata pedig 10 m-re az utolsó ajtótól. Órarendtől függően szálltam le a 6-osról. Régi szép idők...:)
@Hamster: Ehte ungarise csalamádés hamburger, édes bucival egy buli után hajnalban. Utána meg séta az arborétumon át a kollégiumba. Ó, azok a régi szép idők!
@MichaelCollins: uhh, hát mégsem álmodtam? Bizony a jó magyar hambi csalamádéval, nyami. Meg a molnárkában a tormás sonka. Mi lett azzal a hamburgeressel? Jó lenne egyet nosztalgiázni.
@MichaelCollins: Azt nem értem, hogy miért utálják sokan a csalamádét a hamburgert. Szerintem körülbelül az teszi elfogadható élelmiszerré :) Bár nekem a Moszkva téri hambis jobban bejött annak idején - persze életet a körtéri is mentett párszor.
Csak nekem van olyan érzésem, hogy az ICS amíg nagykörúti villamos volt, akármerre is járt, olyan hangot adott magából, mintha egy csavar se lenne benne rendesen meghúzva és a következő pillanatban részeire akarna esni??
Igaz, mostanában ritkábban utazom ICS-n, de valahogy ez a csörgés alapzaj, mintha "eltűnt" volna. Igaz, hogy látszik is rajtuk, hogy "jobban" karban vannak tartva, mint amikor az igáslovat játszották.
@berlin_mount: Dehogy nem csinálják, csak jobbak a pályák alattuk. Ahol nem, ott ugyanúgy csörömpölnek :)
@Hamster: Lehet, az fix, hogy már nincs meg az a feeling. Igaz, nekem mostanában az alap villamoshang a Flexity surrogása.
@berlin_mount: Mennyire szívesen hallgatnám a Flexity és a GT6U hangjait a Nagyfaluban... Igazi zenét a 7000-es KT4-esek tudtak, de Flexityvel helyettesítették.
a hurok előnye, hogy akkor is van hova leszállni, ha a megálló egy részét piszkálják.
nem úgy, mint most, kiesett a hózentróger egyik fele, kapásból plusz 3-5 perc várakozás.
A mai állapotokról kinek mi a véleménye? :-)
@UV pót: A tér sokkal kellemesebb, fotós szempontból csak a 6-os mostani végállomása sz*r. Na jó, az hálózatiból is :)
És a mostani állapot? :-)