Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollok/spam/túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság

Naptár

február 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  3. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  4. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  5. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...
  6. Kőbánya-Hizlaló: egyről a kettőreAki nem villamosmániás vagy kőbányai lakos, az valószínűleg még sose hallott arról, hogy létezik Budapesten egy "Kőbánya-Hizlaló" nevű vasútállomás. Pontosabban tulajdonképpen már nem létezik, mégis...
  7. Keleti kényelem, nyugati... pályaudvarra megy: MÁV "komfort kocsi"Gyerekkoromban tévéreklám hirdette a MÁV új szolgáltatását, a "Komfort" osztályt. Az akkor még nem retrónak számító faburkolatos közegben nénik és bácsik utaztak, luxusnak tűnő körülmények közt:...
  8. Tanmese a terepjáró villamosokról (dr. Németh Zoltán Ádám írása)NZA barátom ráérzett a műfajra, ami nem is annyira baj, mert a héten nem nagyon volt időm blogot írni :) Beavis and Butthead így kezdené: höhö, höhö... terepjáró villamos? Nos, a villamosvasúti...
  9. "It was a good time to be 27"Már írtam arról, milyen nagyszerű dolog, hogy a különböző külföldi villamosbarátok nem egyszerre jártak Magyarországon, mert így szinte teljesen mást láthatunk Geoffrey Tribe '69-es, Peter Haseldine...
  10. Budapest és Miskolc utcáin járva '76 februárjában1976 fontos év volt a budapesti villamosokról készült képeket illetően: akkor látogatott ide először Ab van Donselaar, Tim Boric, és akkor kezdett rendszeresen idejárni Heinz Heider. Ez egyszerűen...

Címkék

103 (7) 125év (6) 2624 (13) 41-es (6) 424 (7) abszurd (26) Ab van Donselaar (34) agyhúgykő (59) airway (96) álhír (5) állatkert (11) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (69) autók (66) bach (5) balaton (25) basel (7) bbc (8) bécs (38) belgium (11) bengáli (12) berlin (135) berlini fal (20) bkv (42) blog (27) budai vár (25) budaörs (36) budapest (720) budapesti pillanatok (41) buék (8) busz (68) búvár (5) c50 (7) c64 (12) caf (10) city lights (68) class 56 (7) commodore (16) csak egy kép (36) csak egy videó (242) csehország (21) csehszlovák (8) csörgő (8) cukiság (33) debrecen (25) design (5) díszkivilágítás (31) divat (6) doctor who (43) drezda (7) duna (31) életkép (22) életképek (29) életmód (6) elveszett (31) énblog (326) énzene (17) építészet (66) építkezés (21) épület (13) érdekesség (14) erfurt (7) esti városkép (8) fan fiction (13) favázas (11) feldolgozások (11) felhők (26) felső-szilézia (22) felső szilézia villamos (20) fényvillamos (14) ferihegy (26) film (9) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (13) fogyasztói (24) fonódó (10) fotó (5) frankfurt am main (8) freddie mercury (6) füsti (6) gary moore (30) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (56) gibson (8) gitár (33) gmap (12) goldtimer (6) gondolatok (10) gőzmozdony (20) gyermekvasút (21) haditechnika (11) hajó (37) hampage (262) hamster (5) hangszerek (10) hármashatárhegy (5) havazás (5) helikopter (10) hév (24) híd (29) (26) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (7) humor (116) idegenforgalom (21) ikarus (25) il 14 (9) ipari létesítmények (5) írás (15) it (9) jegyek (5) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (9) karikatúra (5) kassa (6) kazetta (6) kecskemét 2010 (6) kép (6) képek (697) képregény (94) kérdés (7) kirándulás (11) kisföldalatti (10) kiskörút (5) kisvasút (43) ki vagy doki (14) klasszikus zene (5) köd (20) köln (33) kölni dóm (5) közlekedés (319) kritika (70) kulfoldi szemmel (60) lánchíd (7) last ninja (5) látnivaló (11) lengyelország (37) les paul (6) lhbs (24) lipcse (12) li 2 (20) ludmilla (14) m4 (15) maci (6) mackó (6) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (9) metró (40) miskolc (24) mittudoménmi (9) MOD (7) morál (11) morgás (124) mozdonyok (7) mozi (5) mtp (7) muki (10) münchen (25) műrepülés (8) múzeum (42) nagypolszki (6) németország (281) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) nohab (36) nosztalgia (187) nürnberg (20) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (11) NZA (8) olaszország (23) oldtimer (68) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (6) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) pályahiba (6) pályaudvar (24) panoráma (107) paródia (5) pécs (12) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (11) popkultúra (112) pozitívum (12) pozsony (18) prága (7) programajánló (25) púpos (12) queen (10) r.i.p. (11) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (10) reklám (21) relax (12) repülés (122) repülőgép (40) repülőgépek (63) repülőnap (33) repülőtér (12) retró (29) rock (66) rocktörténet (5) róma (10) s-bahn (11) semmering (7) SNL (14) sorozatok (15) soundcloud (11) stuttgart (6) svájc (26) szabadság híd (11) szeged (30) szergej (18) szlovákia (45) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (188) társadalom (5) tatra (12) taurus (6) technika (36) technikatörténet (35) tehervonatok (8) tél (11) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (7) Tim Boric (13) tömegközlekedés (327) történelem (29) trainspotting (42) trolibusz (46) turizmus (19) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (87) überzenészek (16) utazás (278) utcakép (148) uv (31) vár (11) várnegyed (8) város (369) városkép (85) városliget (8) vasút (372) vélemény (11) vicinális (13) vidám park (5) videó (650) villamos (582) vlog (7) wachau (5) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (30) youtube (239) zene (172) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Lendületes boldog új évet kívánok mindenkinek :)

2017.01.02. 07:00 :: Hamster

img_9852.JPG

11 komment · 2 trackback

Címkék: buék nohab szünetjelzés helyett

A bejegyzés trackback címe:

http://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr712089935

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Micsoda csapat - és egyre többen lesznek! 2017.05.21. 03:13:14

2016. december 30-án a vasútmániások országon belüli területi eloszlása teljesen felborult: aki csak tudott, a Budapest - Tapolca vonal mentén sorakozott fel. Az ok egy különvonat volt, melynek élén nyolc Nohab dübörgött. Egy évvel korábban volt egy ha...

Trackback: A tapolcai nyolcasfogat 2017.05.05. 11:40:38

A tavaly decemberi nohabos különvonat kapcsán láttuk már a tapolcai felvonulást, illetve a hazautat, de nem mutattam még a lefelé menetelt, pedig az volt az igazi fotótéma: Szerencsénk volt, hogy az év utolsó előtti napján ilyen szép idő volt - bár ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

BUÉK! Akartam is már kérdezni, hogy a nohabos performansz megvót-e, de látom, hogy igen :-)
Tehéncsalád, akarom mondani BÚ-ÉK
Glückliches Nohabs Jahr!
...tudom.Ez így s..r!
Tehát BÚÉK!
Végre ismét egy poszt! :D

BUÉK!
ami azt illeti;impozáns látvány és "ideiglenesen" Balatoniként csak remélhetem, hogy végre-valahára az északi parti vonallal egyetemben a Tapolcai is teljeskörűen megújul, villamosítással, a hiányzó, azaz Aliga-Akarattya közti vágánnyal (körbejárhatóság) B.sztgyörgy-Keszthely-Tapolca közt 2 vágánnyal és persze folytatásként egy brand new szakasszal a Sármelléki reptérig, hogy értelmet(azaz legalább debreceni forgalmat) kapjon végre és itt is olyan alacsonypadlós Stadler szerelvények járhassanak Sármellék-Keszthely-Tapolca útvonalon, mint az ország "szerencsésebb történelmi fejlődésű" túlpozicionált részein (pl. vízfej és túlpörgetett aggloja). Mennyivel kellemesebb feeling lesz, ha ez a Nohab csodavonat úgy tehet majd 1 kört a Balcsi körül, hogy közben zavartalanul folyik a napi "rendes" vonatforgalom és minden állomáson -köszönhetően a felújított, korszerűsített peronoknak- könnyedén fel/le lehet majd szállni. Részemről ehhez és ennek az évtizedeken át magasról lesz.rt régiónak a talán végre elinduló fejlesztéséhez kívánok minden érintett számára Békés Boldog Újévet!
@KissGecihuszár: Jól mondod, a Balaton-felvidék egy olyan méltatlanul lerobbant, lepusztult, lerohasztott területe hazánknak, hogy az ott élők csak álmodozhatnak arról, hogy egyszer majd elköltözhetnek olyan vidám, fejlett régiókba, mint Szabolcs, Borsod, Nógrád, Heves, Szolnok, Békés, Csongrád, Bács-Kiskun, Baranya, Tolna, Somogy...
@Paraphone: hi-hi-hi, jópofi vagy, tecccik az irónia, azonban egyrészt mert ismerem a Hazámat, ezért pontosan képben vagyok, hogy az általad felsorolt megyék, sőt ezen megyéken beüli bizonyos kistérségek (bocsi; járások) egynémelyike a miénknél (gondolom, te is errefelé élsz??) sokkal lepukkantabb, de valahogy ez hadd ne érdekeljen, mint ahogy már anno is kinyilt a bicska a zsebemben, amikor a Hazámat Albániához, Bulgáriához, Romániához hasonlították, midőn az emberfia kesergett bizonyos anomáliákon! Nem tudom, jártál-e a 77-es úton, főként annak a 84-es ( állapotát,elavultságát tekintve az is megér egy misét) út és Tapolca közti szakaszán? De a 76-os (most még) szégyenteljes állapotban leledz az M7 és a Hévizi elkerülő közt, ami pedig a B.szentgyörgytől Tapolcáig, majd onnét Akarattyáig futó északi parti vasútvonalat illeti; nettó szégyen! igenis többet, jobbat érdemel ez a környék is, mert különben leszakad, tért veszít akár az egyéb Balaton környéki térségekhez, de elsősorban a fejlettebb régiókhoz képest, ez pedig épeszű embernek nem állhat érdekében! A képlet egyszerű, nem kell hozzá PhD: ahol fejlett infrastruktúra, ott számos magas hozzáadott értéket termelő ipar, ami úgy kell Keszthelynek és Tapolcának, mint egy falat kenyér, tekintve, hogy az idegenforgalomból itt nem lehet 365 napon keresztül -pláne nem az összes itteni embernek- megélni, de addig az idegenforgalom sem lesz minőségibb, ameddig ilyen lepukkant az infrastruktúra! És akkor most lehet kacagni, ha-ha-ha...
@KissGecihuszár: Bocs, ez kimaradt: természetesen igenis érdekelnek az általad felsorolt megyék, térségek is, nem véletlen, hogy több, mint 20 éve minden fórumon ezen térségeknek -akár a vízfej "kárára" (valójában ebből nem származna kára, sőt élhetőbb lenne általa)- a minden eszközzel történő szisztematikus fejlesztéséért emelem fel a szavam, mert számosan súlyos elfantáziálódásban élnek, amikor úgy hiszik, hogy Magyarország csak a fővárosból, annak agglomerációjából, Győr-Mosonból és Kecskemétből áll!