És még mindig vannak képeim a budaörsi oldtimer napról - szerencse, hogy többségük rosszul sikerült, mert különben még vagy fél évig alig lenne más a blogban :)
Valahol logikus, hogy Csepellel kezdjem - megint egy olyan példánnyal, amit eddig még nem láttam. A felépítményét nem figyeltem, miféle, de az is úgy nézett ki, mintha most jött volna ki a gyárból.
Egy Steyr-Puch "Haflinger", az osztrákok katonai Trabantja. Bár állítólag jól sikerült darab volt, kinézetre elég vicces.
Dodge Weapons Carrier, vagy ahogy inkább emlegetik Magyarországon, "Doddzs Vípön". Ne kérdezzétek, ez hogy jött ki, de többször is hallottam így mondva :) Vicces, hogy a nagy békeharcban mennyi ilyen üzemelt Magyarországon - ez volt a 411-es gőzös "erős bástya" mögé beszivárgó gumikerekű tesója (természetesen nem ilyen feliratokkal). Már csak az ilyen furcsaságok miatt is érdekes az 50-es évek magyar utcaképeit nézegetni, mert szépen keverednek rajtuk a háború előtti európai, és a háború környéki amerikai járművek (bónuszoként századfordulós villamosokkal).
Távol-keleti és sokkal-közelebb-keleti vasparipák: Suzuki és JAWA. Utóbbi festését én eleve ehhez a gyártóhoz társítom...
... ezért is néztem először ez a vasat is JAWA-nak - pedig Pannónia. Luxusmotor a kései ötvenes évekből - az a jó abban, ha az ember nem ért valamihez, hogy gyakran lepődhet meg :)
Motorradwerk Zschopau "Trophy Sport", alias ETS. Lehet, hogy azért, mert vizuálisan ilyenekkel nőttem fel, de szerintem egész korrekten néz ki - bár modern sportmotorokat hajtó ismerőseim biztos sok csúnyát tudnának rá mondani :)
És végül két oldalkocsis MZ, viszonylag harmónikus színösszeállításban. Viszonylag.
Folyt.köv?
Ez megy most