A "Gigant" becenevű V63-as mozdonyokról a múltkor volt már egy videó, de az ideális eseteket mutatott be - legalábbis ahhoz képest, amikor egyetlen (védő)kocsit rendezgetnek vele, vagy amikor ez a böhöm kocka dög kirohanós teherként három kocsival jár :)
A Gigantok helyes (?) alkalmazása
2011.11.09. 10:00 :: Hamster
18 komment
Címkék: videó vasút csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
meg kicsit idefejteném egy részelegesen kapcsolódó gondolatsoromat.
szóval mennyi energiát ölnek abba, hogy hibrid, majd elektromos autókat gyártsanak, ezutóbbi viszont elég kis hatótávú. ezzel szemben itt van ez az izé, amit vonatnak hívnak, és úgy látszik sokan nem ismerik. szóval nem értem, hogy miért nem a vasutat fejlesztik orbitális méretekben, hiszen a hatékonysága (jól működő rendszert alapul véve) felülmúlhatatlan. az autónak pedig csak szükségszerű perifériaként kéne megjelennie, azaz ráhordó szerepet kéne betöltenie.
Szóval egyszer majd egy messzi messzi galaxisban valahol lesz egy ideális rendszer, de ez nem itt, és nem most lesz.
pontosabban az államé, az állam meg én vagyok: én vagyok a dolgozó, aki eltartja az államot.
egyébként miért kéne tulajdonolni a járművet? azt megértem, hogy valaki lakást akar birtokolni, az legyen biztos, de járművet? kiindulva abból, hogy a jármű számára csak közlkedési eszköz.
Párszor már kifejtettem, hogy mindent egybeszámolva az autózás olcsóbb. Ergo a sikeres emberek (mert nekik telik rá) buszoznak.
Az más kérdés, hogy a BKV-ra várva (... mert kiesett egy kocsi a forgalomból, mert csesznek időben indulni a végállomásról, mert úgy mennek, ahogy épp jól esik nekik, szétcsúsztatva a követéseket, sokszor elverve az átszállásokat), hajléktalant szagolva, a bepufogó kipufogót szagolva újabban néha én is lúzernek érzem magam.
egyébként csak bizonyos arány után. de ez elég kicsi.
@Hamster: igen, az autó státuszszimbolum. valahol. viszont baromság ez az elgondolás, ki kell nevelni belőlük. meg valahol érthető a szerepe, mert nálunk a tömegközlekedés igen gyatra.
én támogatom, minden szemszögből, hogy a lehető legtöbb ember tömegközlekedjen. természetesen élhető tömegközlekedésen.
És egy kérdés: a közbeszéd szerint a sebes ugye az gyorsabb mint a gyors. A vonatoknál hogy is van ez?
Ez megy most