Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.
Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.25. 17:13:49
Egyébként a fesztiválos tömeg október végefelé szerintem azt mutatja, hogy van helyi élet olyankor is, csak ritkán van becsatornázva valami programba.
Bejegyzés: A 2024-es balatoni hajózási szezon vége
gigabursch 2025.03.25. 15:46:30
Mert úgyis ott maradna.
Bejegyzés: A 2024-es balatoni hajózási szezon vége
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.24. 19:10:27
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.24. 19:06:35
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
gigabursch 2025.03.24. 14:54:46
Lassan ér ritkán jártak a vilik...
Nem is ok nélkül forgatták itt az Első Emelet elhíresült videóklipjét.
Gyakorlatilag épp emiatt a két szempont miatt kb senki nem járt a villamoson Kamaraerdő felé...
www.youtube.com/watch?v=-fBkqcPmGHc
(A hölgy amúgy - mint később kiderült számomra - tapasztalatokban bőségesen gazdag felnőttfilmes versenyző volt..)
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
cserepfalva 2025.03.24. 10:47:04
Karl mennyi idős?
Van még neki bármi a fiókban?
Miután a közelében laksz, és mai időjárás kb pont olyan mint a képeken , nem volna kedved rekonstruálni ezt a két fotót? ;-)
Mondanám hogy meghívlak cserébe egy rétesre abban "büfében" de csak utalni tudok, távolról!
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.24. 01:09:21
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
NAR 2025.03.23. 23:23:16
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.21. 21:42:50
"rövidül a 68-as: Keleti pu. - Örs vezér tere
módosul a 19-es: Batthyány tér - Kelenföldi pu.
hosszabb a 9-es: Batthyány tér - Budafok, Városház tér
megszűnik a 9A (Albertfalva kitérő - Móricz Zsigmond körtér)
módosul a 4-es: Moszkva tér - Fehérvári út
megszűnik a 4A
módosul a 18-as: Szent János kórház - Albertfalva kitérő
hosszabb a 47-es: Nyugati pu. - Budafok, Városház tér
megszűnik az 57-es (Csörsz u. - Császár fürdő)
módosul a 63-as: Nagyvárad tér - Madách tér
rövidül a 41-es: Budafok forgalmitelep - Budaörs
rövidül a 43-as és a 43A Budafok, Városház térig
a 11, 17-esek végállomása visszakerül a Margit-hídhoz.
hosszabb a 49É: Moszkva tér - Kelenföldi pu."
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
46Laca 2025.03.21. 19:00:46
71-esek az emlékek, én nem emlékszem a gombánál 41-esre, de tévedhetek, nem most volt.
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.21. 18:29:23
A 41-es '72 szilveszterétől fordult a kocsiszínnél, de ugyanekkortól a 43-as is már csak a Varga Jenő térig ment be, nem a Körtérig. Akkor a 43-ason a "dupla ezresek", azaz 1900-as ikerkocsik jártak, a 41-esen viszont egy ideig még mehettek pótkocsik, mert a kocsiszínnél deltában fordult, Budaörsön meg hurokban. Aztán már mindkettőn 1900-asok mentek.
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
46Laca 2025.03.21. 18:15:03
Jó tíz évvel korábban nézegettem a 41-est, akkor még két ezres volt rajta összekapcsolva és asszem a Fehérvári út végén, a remíznél volt a végállomásuk.
Én akkor a jó 43-assal jártam be a Bartóktól a Körtérre, még a Fehérvári út két szélén, kb. egy óra volt a menet botcserével a Kultúrparknál, meg a Gumigyárnál...
Bejegyzés: Régi és új a Budafoki elágazásnál
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.19. 18:51:41
Bejegyzés: Földvár
nyelv-ész 2025.03.19. 09:27:03
Pár lépésre, a Köröshegyi séd túlpartján van az orvosi rendelő, ami egészen szenzációs modernista épület. Ránézésre valamikor a 30-as évek végén épülhetett. Ha arra járok, mindig megcsodálom.
Bejegyzés: Földvár
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.18. 22:00:47
De Budapest eleve a sz*r villamosvégállomások hazája, lásd a 17/19/41-es a Bécsi úton, ott is a francban van a vágánykapcsolat, úgyhogy a szükségleszállóhelynek gyakorlatilag már más irányítószáma van, mint a végállomási peronoknak (ami közül az egyikhez két zebrán kell átmenni a másiktól). De a 47/56 is elég ergya Budafokon. A 14-esről már írtam, mi van még? A Jászai Mari tér is torlódik, a Közvágóhídon a vágányelrendezés egyszerűen érthetetlen, a 19-esnél is a távolban várakozik a 19/49, amíg a végállomáson álló kocsik közül valamelyik visszafordul. Hűvösvölgy szintén tragédia, a régi végállomáson szállítanak le a járatok szinte folyamatosan, az utasok meg a sínen és a sín szélén egyensúlyozva mennek tovább a buszokhoz, mert rendes járda nincs. Az SZTK rendező egy csőd, és valamiért az 59-esek is állandóan sorban állnak a Szent Jánosnál, mintha Csehszlovákiában lennének. Gyakorlatilag maximum véletlenül találni elégséges kapacitású végállomást Budapesten...
Bejegyzés: Sárgaláz
toto92 2025.03.18. 08:28:07
Bejegyzés: Sárgaláz
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.17. 19:43:47
Bejegyzés: UV, MUV, meg a szoknyás Tatra
Fradista Utazó · https://rajnaikozepkor.blog.hu/ 2025.03.16. 17:38:51
Bejegyzés: UV, MUV, meg a szoknyás Tatra
Fradista Utazó · https://rajnaikozepkor.blog.hu/ 2025.03.16. 15:43:06
A többi részről nem olyan rosszak a tapasztalataim, bár a német vagy holland szintnél rosszabb a táblázás. És a váltakozó nyelv se segít sokat, ha nincs rutinod.
Bejegyzés: UV, MUV, meg a szoknyás Tatra
Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2025.03.16. 14:02:40
Lehet, hogy kérdeztem már, de Belgiumban még mindig sz*rok a táblázások? Anno Brüsszelből kifelé simán rámehetett volna az ember a bejövő autópályára menetiránnyal szemben, a városon belül meg a haladási iránnyal párhuzamosan voltak a táblák, ezért kétszer körbementünk a városi körúton, mire kitaláltunk Waterlooig. És akkoriban közmondásosan rosszul is vezettek a belgák (kilencvenes évek eleje, közepe). Kaotikus országnak tűnt.
Bejegyzés: UV, MUV, meg a szoknyás Tatra