Visszamegyünk két és fél hónapot az időben, a tél tetőzésének idejére, amikor vélhetően sikerült az évtized havazásának közepét elcsípni a napfény városában:
Szeged hóban-fagyban
2012.04.22. 01:30 :: Hamster
21 komment
Címkék: hó busz szeged tömegközlekedés villamos trolibusz hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
- Nézd a pozitív oldalát: Nem kellett papírt vinni, mert ki tudtad mosni. Higénikusabb.
Zöld Ziu
- Szokatlan, mert piros egyenkabátban ismerted meg. Emiatt nem is annyira szimpi.
kép alapján kérdezem: arról szólt a felújítás, hogy újrahavazták a peronokat? :D
"Balra egy ex-potsdami, jobbra egy ex-cottbusi KT4-es."
ha nem mondod, észre se veszem hogy különböznek. :)
"Hová is mehettünk volna először, mint a 3F vonalra? A behavazott Szegedet egyébként imádnivalónak találtam (mondjuk hó nélkül is az:), de a tök üres Nagykörút (jobbra) azért furcsa volt."
sztem marha jól néz ki, balra nem is látni a síneket, bár villamossal nem fog eltévedni. :) vagyis nehezen.
"Hójelentés"
teljesen jó. :)
hampage.hu/kozlekedes/szeged27/img_2680.jpg
miért van Nizza, Kotor a kocsikra ráírva?
tök jól kivehető a fűtött váltó. :)
vicces az egyirányú villamoson hátul az ablaktörlő.
mi a harmadik fényszóró a tätra állólámpáján? van egy helyzetjelző, fölötte villog az index, de mi van alatta?
Mert hátul is van szükségvezetőállás.
viszont képek alapján az elsővel együtt töröl ablakot, holott csak akkor van rá szükség, ha hátul áll a sofőr. innen volt feltűnő.
0:20-nál pl. menetirány szerint közlekedik, hátul mégis le van törölve az ablak.
0:43-nál is tiszta ablakon videozol ki hátrafele, bár nem látszik körülötte, hogy mennyire havas.
2:00
3:33-nál is eléggé tiszta az ablak.
kettőt tudok elképzelni:
- amikor hátulról vezérelte az ablakot (végállomáson), akkor letörölte, és azóta tiszta. na most gondolom nem 700 méter a pálya hossza, tehát azóta behavazódott volna.
- a másik eset, amit fentebb is vázoltam: ha elől töröl, akkor hátul is. nyilván nem folyamatosan töröl az abalaktörlő (ahogyan esőben tenné), ezért nem látszik. no meg elég nehéz egyszerre nézni egy villamos elejét ÉS hátulját. azt se látjuk, hogy elől töröl ablakot, mégis tiszta.
na, mit szólsz? :)
videót! videót!
"a felújított Indóház tér"
ehhez képest belelőtted a sarki romot, meg a szakadt mávos panelt, köszi :)
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: amúgy darmstadtból, szeged egyik testvérvárosából eredhet ez a szokás. de legalább átvesszük a jót. (érdekes, hogy ott is a régi szériás magaspadlósak voltak a testvérekről elnevezve, meg szegeden is. nem bírja az nf-ek fényezése a matricát? vagy csak nem ér annyit a testvérváros, hogy elszálljon a garancia? :)
Most már sajnálom,d e akkor úgy voltam vele, hogy ha sikerül elintézni a dolgomat (a másik vécében sikerült), akkor ha visszamegyek a fülkébe, és ki nem mozdulok a melegből. Aztán mégis kimozdultam, amikor álltunk, de akkor értelemszerűen nem volt hóbidé.
minden ódis ilyen ... ?
üdv
egy bmw-s :)
(ezredforduló táján volt újévezés előtt/után egy szeged-nyugati utam, cfr-vagon, se lámpa, se fűtés :)
igen, utána észervettem, de egyébként halovány facelift. :)
"minden ódis ilyen ... ?"
nem.
és a BMW-sek köcsögebbek. pláne ha Audist buzinak. :D
Ez megy most