A szegedi PESA és a debreceni CAF után végre a harmadik magyarországi új villamostípust is ki sikerült próbálnom, Miskolcon. Sajnos nem nagyon volt időm videózgatni (és eleve még csak két ilyen kocsi volt forgalomban), de azért próbálkoztam. Valaki nem tudja, a felső-majláthi hurokban ilyen lassan kell fordulni, vagy csak nincs értelme jobban sietni?
A miskolci csodaskoda :)
2014.06.08. 08:00 :: Hamster
16 komment
Címkék: videó miskolc tömegközlekedés villamos csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
az illesztési hézagokra van valami szabály?
egész komplett kis kezelőszervhalom van az ajtónál.
@cserepfalva: Nekem az a kedvencem, hogy az öreg Fordunkban álló motornál ég az olajnyomás jelző, ha a gyújtás be van kapcsolva (megjegyzem tök jogosan, mert tényleg nincs olajnyomás).
" Nekem az a kedvencem, hogy az öreg Fordunkban álló motornál ég az olajnyomás jelző, ha a gyújtás be van kapcsolva (megjegyzem tök jogosan, mert tényleg nincs olajnyomás)."
Arra vajon rájöttél, hogy miért is világít nem csak a ti öreg Fordotokban, hanem minden autóban az olajnyomás ellenőrző izzó?
Nem egészen értem a kérdést.
Azt bátorkodtam megkérdezni, hogy vajon tudod e, hogy miért is világít az olajnyomás és a töltés ellenőrző lámpa a műszerfalon, ha ráadod a gyújtást és, miért alszik vagy nem alszik el, ha beindul a motor?
A töltésjelző akkor világít, ha a generátor nem ad elég töltést az akksira, álló motornál meg ugye a generátor se forog. Menet közben ha kigyullad akkor vagy az ékszíj szakadt el vagy a generátor romlott el, egyik sem örömteli hír
Egyébként tisztában vagyok vele, hogy a kulcs elfordításakor karácsonyfát játszó műszerfal az izzók ellenőrzését szolgálja. És persze az is lehet, hogy direkt ilyen, mert egyszerűbb, és lehetőséget ad az ellenőrzésre is.
Ok, igazad van. Már csak egy megjegyzés, a távolsági fény visszajelzője azért nem világít gyújtás rá, mert, ha az nem működik, abból nem lesz komoly károsodás és nem befolyásolja a motor működését.
Azt jól beleverik autósiskolákban a fejekbe, hogy az olajnyomást jelző lámpát komolyan kell venni ha az világít akkor ne menj tovább, mert kinyírod a motort, a többi nem okoz akkora bajt. Akksi visszajelzőnél pl. mehetsz, ameddig bírja az akksi, de figyelni kell a hűtővíz visszajelzőt, mert ha az ékszíj szakadt el akkor felforrhat. Egyébként ha az rendben van ameddig nem merült le az akksi addig mehetsz.
Ez megy most