A budai fonódó villamos elindulása egyben búcsút jelentett két megszokott budai járattól: a 18-as villamostól, illetve a 86-os busztól. Előbbi tulajdonképpen csak számot váltott (összeolvadt a 17-essel), ráadásul NZA barátom már sok évvel ezelőtt megírta a történetét, úgyhogy nem is foglalkoznék vele; utóbbi viszont végleg eltűnni látszik abban a formában, ahogy évtizedeken át használtam (és utáltam).
A BKV igazán kitett magáért: a járat utolsó délutánján és estéjén a múzeumi Ikarus 180-as is ott keringett a rendes járművek közt - és ami nem kevésbé fontos: normál jeggyel és bérlettel fel lehetett szállni rá!
Jó volt valós körülmények közt (nem különjáraton) látni az öreg jószágot, bár sajnos tényleg öregnek tűnt: erőlködni látszott, és nehezen vette be a sebességeket. Viszont még azoknak is nagyon tetszett, akik csak véletlenül jártak arra és szálltak fel :)
Ez megy most