Végre eljutottam oda, hogy elkezdjem felrakni a szeptemberi berlini út tömegközlekedéses képeit! Most egyébként nem annyira villamosozni mentem, inkább kulturálódni, múzeumba menni, és S-Bahnozni, de persze némi tujázás és metrózás is belefért. Pontosabban metrózásból jó sok belefért, csak ugye az nem annyira jól fotózható :)
Berlin sárga síndöcögényei: villamos és metró
2011.11.21. 00:20 :: Hamster
27 komment
Címkék: közlekedés berlin metró város tömegközlekedés villamos hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jajj de tetszik a füvesített pálya. de ahogy nézem csak kerül oda is egy hülyekordon. apropó: gyalogos átrohangálhat, csak autó nem? :)
dzsungelvillamos :DDD
uhh, jó durva az a hatalmas panelház.
"egy deltafordulót építettek számukra"
nálunk meg örülni kell, hogy vettek egy szem kúszóváltót.
"a szerkezetkész állapot elérése és az átadás közt ugyanis filmezésre használták az állomást"
:)
vicces a reluxás mozgólépcsô.
"Ennek nem túl komoly megállótávolsága mérhető le a képen:"
ááá, szóval innen mintázták a 4-es metrot.
videokat majd este.
berlin meg azért csak 3,5 milliós, mert asszem a metropoliszok közül itt jut egy főre a legtöbb zöldfelület, vagy épp dobogósak moszkva után vagy mi. de a múltkoriból okulva megyek és kiguglizom :)
az m4 e két típusnak a sajátos keveréke (lesz, ha egyszer tényleg beindul).
(mint a 67-es villamos szünetelése. :) )
A "nagy megállótávolságú gyorsvasút" jelentésű metró a 30-as, 4-es években alakult csak ki (az persze más kérdés, hogy nyilván egy mélyépítésű vonalhoz, mint Londonban, nem tudtak túl gyakran megállót csinálni, mert túl drága lett volna).
amúgy érdekes lehet, eléggé.
mellékben: ilyen felszín alatti, nem túl mély építésû közlekedésnél nem gondolkoztak alátványvonalon? szóval nem betonal, földdel burkolni, hanem nagy teherbírású plexivel. vagy nincs ennek ilyen érdekeltsége?
De ha már odáig eljutottál, miért nem kéredzkedtél be a Betriebshof-ba??? Ott álltál melette! :)
a 2-es villamosnál megjegyezted, hogy nyikorognak a síen. hát a flrxity is nyikorgott a végállomásnál.
tetszik az emeletes Regio Express.
BAH F FRIEDRICHSTRASSE: óhh, ott is van BAH csomópont? :)
ez a homlokzaton áthaladó metró érdekes. :)
az UB40-es vonal merre megy?
" bár a fotózgatás és a metró bevárása közben nem nagyon láttam egy élő lelket sem (nem hogy rendőrt), este tizenegykor se éreztem azt, hogy félnem kellene."
Anno Frankfurt am Main-ban fényes nappal, azaz holtszezonban besétáltam a Bahnhof melletti negyedbe. Ez az a része Frankfurtnak, ahol hölgyek kedvességét lehet pénzért szolgálatunkba állítani.
Tíz perces séta alatt 40 feletti rendőrt láttam.
www.youtube.com/watch?v=6eHwah-eQxo
www.youtube.com/watch?v=C5UcCKcmIN4
www.youtube.com/watch?v=JNJGq_1BvCw&feature=related
www.youtube.com/watch?v=d2Spdjt3khA&feature=related
de ha mondani kéne, akkor abszolute Dredd bíró.
A villamosmegálló nevét se nem fejből, se nem térképről olvastam, hanem a képen ott az oszlop, egyszerűen következtettem. Az M6-os 80%-ban a Landsberger Allee-n jár, a keresztutca meg jól olvasható :) A remíz ottlétéről, meg azért tudok, mert szeptemberben ott voltam a nyílt napon. :) Nem, nem csináltam képeket, mert kismillió ember volt, talán az Ikarus belsejéről tudtam volna képeket csinálni úgy, hogy ne legyen benne valaki a képben. De azt is csak azért, mert elvileg nem lehetett felszállni rá, de ugye magyar gyerek lévén egy ráncajtós Ikarus ajtaja nem ellenfél számomra :) De előtte megkérdeztem, hogy megnézhetem-e belülről, csak mondták, hogy nem, mert nem tudják kinyitni az ajtót, mondtam, hogy az nem gond, azt én kinyitom. :DDD
Ez megy most