A tavaszi prágai kiruccanás nem a villamosokról szólt, de azért valahogy egész sok tömegközlekedést bele sikerült szuszakolni a programba. Most pedig itt az ideje a képes élménybeszámolónak - villamos, egy kis busz, még villamos, egy pici metró, még több villamos, alacsonypadlós Bézé, meg még egy kis villamos:
Prága tömegközlekedésileg nézve
2012.05.17. 18:00 :: Hamster
16 komment
Címkék: prága közlekedés csehország tömegközlekedés villamos hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fokusz.info/Image/91._szam/trans1.jpg
helyes!
"egy beparkoló autó okozta forgalmi fennakadás keretében."
áá, csak Neked sorakoztak fel. ;)
" a világ legérdekesebb ipari kamerás monitorjai vannak előtte"
még lehet igaz is. :D
miért van a Sícipőn bal oldalt tükör, jobbon kis bubik fent az ajtók közt? kamera?
"hiszen végig feliratozva van"
hangalámondással jobb lenne.
ez a házon átbújás hogyan van? tyúk vagy tojás?
Sajna leragadtam az VW és az Mk49 hasonlatosságánál.
Holnapra kifekszem....
Amúgy valóban jók a képek, és a tartalom is.
Nekem legjobban a káposztásmegyeri "összehasonlítás" tetszett. Hát igen, lehetne / lehetett volna így is...
a reptéri buszt meg tuti nem cseh szaki fényezte, mert ez jól néz ki.
Az alacsonypadlós 810-es homlokfaláról nekem a Stadler RS1 ugrott be.
@milliliteratura: a reptéri Irisbus Citelis (Renault Agora leszármazott) az csak fóliázva van.
Összességében utas szemszögből mindenképpen a nem felújított, műanyagszékes T3-asok a nyerők (legalábbis nálam)...normális hangja van menet közben, az ajtócsukáshoz a jelző sem a legrémisztőbb vijjogás, és az ülések is kényelmesek.
A prágai közlekedés előnye Budapesttel összehasonlítva nem a kiváló járműpark, hanem a jó hálózat, és a jó állapotú járművek...A jegyekről meg annyit, hogy igen, nem túl turistabarát a város vásárlás szempontjából (főleg, ha este érkezik az ember), viszont elég olcsó (a bérlet is), és lehet jegyet SMS-ben is venni...
Az automaták viszont adnak vissza általában, nekem soha nem volt velük gondom még. Ja, és egy metróállomáson általában jóval több automata van, mint egy pesti állomáson, és amikor próbáltam, mind működött is.
A Skoda szellőzését a Chemnitz-i próbamenet után a német villamosbarátok egy része is észrevételezte. Mondjuk a kérdés az, hogy a konstrukcióban van-e hely neki, szellőzőcsatorna + üres hely plusz súlynak, mert akkor ez megoldható, ahogy a pesti Combinókba is bele volt tervezve eredetileg, csak nem kérték.
És igen, Prágában turistaként általában nincs szükséged buszra (kivéve mondjuk az állatkertet/Trója palotát)...
Szellőztetés: amennyire tudom, megoldható lenne, de azt mondták, hogy a plusz súly miatt jobban károsítaná a síneket, ezért nem építik be, HELYETTE leszerelték minden második ablakról a fogantyút, hogy ne lehessen az összes ablakot kinyitni, ezzel is javítván a szellőzést. Igazán zseniális.
Legalábbis nekem ez a "leszedjük a fogantyúkat" megoldás valahogy emlékeztet a csehszlovák filmek hangulatára, és inkább szórakoztató a hülyeség ezen foka. Még sok más is van Prágában, ami nem tökéletes egyébként, de összességében egy nagyon kellemes és élhető város - ahogy Budapest is, minden hibájával együtt.
Ez megy most