Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (109) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (933) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (54) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (41) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (511) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (96) hajtóművek-motorok (6) hampage (414) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (9) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1022) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (6) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) komp (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (402) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (67) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (13) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (24) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (16) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (400) utcakép (226) uv (57) vár (11) várnegyed (8) város (522) városkép (105) városliget (9) varsó (7) vasút (589) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (887) villamos (843) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Budapesti tömköz életképek, 47. rész, első bekezdés

2013.01.12. 03:00 :: Hamster

Meglehetősen régen, majdnem egy éve készítettem a legutóbbi életképes oldalt, és bevallom, kétségekkel küszködve vágtam bele a mostaniba: van értelme megcsinálnom? Elolvassa valaki ezeket az oldalakat, vagy legalább a képeket megnézi? 12-13 éve még újdonságot jelentett, ha valaki tömegközlekedési járműveket/eseményeket ábrázoló képeket töltött fel az internetre, de manapság? Ugyan az internetezés terjedése miatt érezhetően többen érdeklődnek a téma iránt (nem akarom elkezdeni a "mi időnkben még gyertyafénynél néztük az internetet, és postagalambokkal töltöttük le a weboldalakat" című mesét, de 2000-ben gyakorlatilag még személyesen ismerték egymást a villamosok megszállottai, 2012-ben viszont már több száz érdeklődő is felbukkan egy-egy különmenet vagy járműbúcsú alkalmával), emiatt azonban információból, képekből is nagyobb a választék. A Facebookon naponta több száz villamosos/vonatos kép végigvonul az üzenőfalamon; van emellett értelme annak, hogy (legtöbbször hónapokkal a konkrét események után) mutogassam a sajátjaimat? Hisz eddigre az aktualitásukat már elvesztették, történeti értékük pedig még (bőven) nincs! És ez most nem figyelemfelkeltő segélykiáltás: nem azt várom, hogy sokan automatikusan megírják, hogy "ne hagyd abba", hanem tényleg érdekelne, ki mit gondol. Csináljak ilyen oldalakat a jövőben, vagy úgyis csak az elveszett sínes, esetleg a külföldi kirándulós képeket nézitek végig?

Ezt persze elsősorban a közlekedés iránt érdeklődőktől kérdezem, mert aki nem ilyen, valószínűsíthetően sültbolondnak tart azért, hogy nullánál több ilyen oldalt elkészítettem. Az ilyen vélemények azonban most nem sem érdekelnek :)


Budapesti tömköz életképek 47.
2012 tavaszától télig, I. rész

25 komment

Címkék: budapest busz tömegközlekedés életképek villamos hampage

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr615013344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kattintással szavaz a nép! :)
Ha komoly a kérdés az elején, akkor elmondom, hogy sokat foglalkozom (fővárosi) helytörténeti vonatkozású netes oldalakkal, és konkrét statisztikám van róla, hogy valóban közlekedéstörténeti cikkből van a legtöbb. Ami önmagában egyáltalán nem baj, jobban fáj a szívem az olyan tematikákért, amikből viszont méltatlanul kevés jelenik meg a neten (csak példaként: orvostörténet, sporttörténet stb.

Szóval kínálat van. Ha elképzelem a közeljövőt, mondjuk 5-10 évvel későbbet, akkor azt jósolom, hogy azok az oldalak, cikkek, képek lesznek az érdekesek, amik koncepciózus szerkesztéssel, jól dokumentáltan, az ismerhető tények, adatok feljegyzésével jelennek meg. Szóval amivel sokat kellett annak idején pepecselni. Az Elveszett sínek... pl. tipikusan ilyen, és asszem ez is az lesz (mármont a Hampage oldalon). Szóval foyltasd. Csak kérlek, kérlek, hogy a dátumozásra találj megoldást, mert -pont nem ez a mostani anyag, mert a címben benne van az évszám, de - a régi dolgaid tényleg, komolyan elveszítik a forrásértéküket, ha nincs odaírva, mikor jelent meg, a képek mikori állapotokat rögzítenek.
Szerintem csinálj!

Ugyanis a Hamster féle beszámolók, életképek egy márkát képviselnek.

Humoros, nem sablonos tucatképek 333 különböző pályaszámú, de egy típusú taligáról.....
Kitekintesz vmi érdekességre...
Igyekszel lefotózni az aktualitásokat...
Ex NDK városok bemutatása :D

Jön az 1-3 felújítás, jó lenne egy Hamster féle dokumentáció, mint a Bartók esetében... :)

Tudom, a mai világban az ember a saját hobbyára sem nagyon tud időt szakítani. Szóval kitartás!

Az a jó ebben a "blogban, hogy szerteágazó az érdeklődési köröd, és jó humorral tudod eladni azt ami éppen vmiért megfogott vagy felidegesített téged!
Szóval respect! Én várom a folytatást! :D
Kedves Hamster!

Nem vagyok budapesti. 28 éves koromig elég ritkám jártam Bp-en. Nem igazán érdekelnek a vonatok (na jó, azok egy kicsit), főleg nem a villamosok, buszok. A repülők igen, ezért kerültem ide anno.
DE! jó stílusban, élvezetesen, érdekességeket mutogatva, igényesen kifejtve csinálod a posztjaid, ezért törzsolvasód vagyok és leszek.
Csak így tovább, ne hagyd abba! És megemelem kalapom, mert magam is posztolok, más témában, és tudom, mennyi kemény munka van egy-egy poszt mögött, legyen az hosszú, vagy rövid.
olvassuk, persze
Régóta külföldre szakadt albertfalvai gyerek vagyok, erõs nosztalgikus indulatokkal. Az RSS feedjeim közé ebben a témában egyedül ezt a blogot vettem fel, pont igényessége és stabil minõsége okán. A budapesti életképeket mindenek fölött szeretem: manapság nem BKV-val, hanem hamsterrel utazom körbe gyerek- és kamaszkorom kedvenc helyeit. Hatalmas köszönet érte. Abba ne hagyd!
én Hamsterhű vagyok, élvezem a magyar korrajzzal foglalkozó posztjaidat is.
és igen, van ezer és egy olyan aki fotóz, de aki hitelesen, élvezetesen ír, az csak a Hamster. (már akikről tudok, azok közül.)
nésakkormostjólelolvasom,háthavanódibenne.
ez is teljesen jó írás volt, volt benne Muki, amcsi autók, rendőrautó lopóautón, nem részletezem, de kell ilyen. ;)
Ismét Rocko- pártján állok. Én pl csak Hamster oldalát olvasom. Mind a blogot, mind a Hampage.hu-t.
Hány másodperc alatt futod Te a százat? Az első 3 képen ugyanaz a villamos van csak más helyről fotózva :D
@Palotabarát: Még a téli szünetben elhatároztam, hogy elkezdem feldátumozni a régi oldalakat, csak lusta voltam. Én is sokszor belefutottam, hogy ott a kép, de meg kell keresnem az eredetit, ha tudni akarom, mikor is volt az, ami rajta van.
@Morgi1: A sofőr szolidáris volt velünk, megvárta, amíg előreérünk, és csak aztán indult el :)
"(nem akarom elkezdeni a "mi időnkben még gyertyafénynél néztük az internetet, és postagalambokkal töltöttük le a weboldalakat" című mesét, de 2000-ben gyakorlatilag még személyesen ismerték egymást a villamosok megszállottai, 2012-ben viszont már több száz érdeklődő is felbukkan egy-egy különmenet vagy járműbúcsú alkalmával)"

Anno 3-4 hasonló tartalmú oldalt olvasgattam, ebből vannak, amik a mai napig egymásra linkelgetnek, talán még a képek között is van átfedés (egymásra hivatkozva).
Sajnos az egyik kedvenc egy metrós (Wyco) megszűnt, talán tárhely-szolgáltató, talán tárhelyfenntartási gondok miatt, pedig ha egy egy konkrét adat érdekelt, akkor ott megvolt az összes hazai (és hasonló) típus műszaki adata.
Itt először a nosztalgikus képek, aztán a körítés fogott meg, és ha még csinálod, biztos olvasód maradok.
Az első 3 kérdésre a válasz:

Van.El.Meg:)

Várjuk a következőt!
Hali!

2002 óta követem az oldaladat, és fogom is míg csinálod. Az iho.hu-n kívül csak a tiédet nézem, és nem azért mert nincs másik 10.
Ez a látásmód áll közel hozzám, és azok a fotók amit te csinálsz. Van fejlövésed ez nem kérdés de pont annyi amennyi kell. Az oldalad pont a jó arányok (megszállott/érdeklődő) miatt értékes!
Ehhez jön a rengeteg külföldiek által a múltban csinált kép, ami csak hab a tortán!
Senki sem CSAK a képek miatt néz be a http://hamster.blog.hu-ra! ;) T.
Ha szabad dicsérni, meg kérni, ne hagyd abba! Egy kérés, illetve kérdés. A régi villamosokról, meg a maiakról is van valakinek telje sorozata, úgy mint Neked az UV-ről? Gratulálok és köszönöm!!!
Ahogy már előttem is írták többen, díjazzuk az állandó magas színvonalat, stílusodat, humorodat, és persze a képeidet. Én gyakorlatilag az elveszett sínes oldalaid miatt kezdtem érdeklődni a vaskerekűek iránt. Szóval ne hagyd abba :)
Én is a sínjeiden vesztem el anno. Órákat "utaztam" gyermekkorom villamosain, útjain, igazoltam magamban, hogy igen, láttam HÉV-et a Körtéren (2 és fél éves voltam, amikor megszűnt) - ez egy olyan élmény volt, hogy ilyen régről lehet emlékem?
Még egy érv: most akarod abbahagyni, amikor a Moszkvát át fogják építeni és elveszik a hurok meg egy halom sín???? Jóember, elment az eszed? :P
- Tetszik a 42-es végállomása. Olyan igényes, mint egy mozambiki nyilvános illemhely a dzsungel közepén.
- Tetszett a lopott rendőrautó az őrháznál.
- Tetszik, ahogy kézzelfoghatóan ábrázolod a busz-vasút párhuzamosságot.

--

Hagyd abba, ne csináld tovább. Ezáltal heti szinten felszabadul 5-6 órám is akár, amely időben el tudok menni bankot rabolni, miáltal több pénzem lesz, és jobban fogok élni. De lehet, ezt az időt arra fogom szánni, hogy a tévé előtt dögöljek, miáltal az eddig is veszélyes súlyom csak tovább gyarapodik a film közben elrágcsált népegészségügyi termékdíjjal sújtott dolgok miatt.
Az is lehet, hogy stresszoldó szórakozás, további böngészésre buzdítás híján (tudod te hova el lehet jutni az oldalaidról, egy-egy téma kapcsán?) mély depresszióba esek, és a verőereimet egy késsel átvágva öngyilkos leszek.
Akár elvérzek, akár lelőnek egy OTP fiókban, vagy csak simán megpusztulok márciusra valamely elhízással kapcsolatos keringési betegség következtében, ha tényleg abbahagyod, legalább egy szál virágot hozz a síromra.

Nagyon sokszor (És ezt már komolyan írom) megnyugtat egy fárasztó nap után, ha friss Hamster poszt, főleg, ha a téma a szívemnek is kedves.
Egy a lényeg, ne kényszer alatt csináld, hanem örömből, a saját, és a mi örömünkre. De ezt ne fogd fel kötelességnek (Még ha legszívesebben köteleznélek is napi két posztra, abból egy sinesre). Addig, amíg örömből csinálod, addig kurva jól fogod ezt a továbbiakban is csinálni. Legalább is nekem tetszik.
@cyan: " igazoltam magamban, hogy igen, láttam HÉV-et a Körtéren"
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/19398_2639844051581_188127590_n.jpg

"Még egy érv: most akarod abbahagyni, amikor a Moszkvát át fogják építeni és elveszik a hurok meg egy halom sín????"

Apa, kezdődik!!!
sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/481148_2639406520643_199684272_n.jpg
@cso zsi: mindkettő jó kép, a Körtéri egyedi perspektíva. Kíváncsi vagyok, vajon honnan lőtték? Váli úti suli ablakából vagy a kupolájából?
Moszkva téri meg talán a metró építésekor készült? Körbejárt a 4-6-os, váltókezelő bódé. Finom :)
Mennyire hiteles az öntépelődés egy olyan közlekedés bolondtól aki eddig is kényszeresen áldozta fel az idejét a hobbijának? :) Az őrület nem relativizálható. Fogod folytatni. Ha akarjuk, ha nem. Max csökken a kattintás. De ennek nemcsak az lehet az oka amit Te írsz. A külföldi-munkavállalós blogok most biztos jobban pörögnek. Sajnos.

Talán az elmúlt évben túl sokszor jött a életjel típusú poszt. De jött. Ja, és azt hiszem az Ákos név jobban illik hozzád, de a Hamster mára brand értékű lett, legalábbis nekünk. Sokszor megfordult a fejemben, hogy vajon eljutottál-e oda, hogy közlekedés történetben kikérik a véleményedet. De azt gondolom, hogy ki kellene.
Sokan gondolják a közlekedésről, hogy a téma előttük hever. És valóban sok fénykép készül. De vannak esetek amikor éjjel 2-kor kell kimenni, ha érkezik az új metró szerelvény. Arról mar kevesebben irnak...
És mi a helyzet a facebookkal? Ha belinkelnéd a blogodat, vagy csak a komolyabb posztjaidat... vagy csak én nem látom? Egyedül vagyok azzal, hogy a szocializmus régi képeit néztem és a a te hozzá szólásaidat olvasom és nem forditva...
Talán sikerült véleményt írnom :)
Úgy érzem a hangodból, hogy egy kis bátorítást vársz (még ha nem is tőlem:) ) bár azt kérted ne írjuk szimplán azt, hogy ne hagyd abba. Sok munkát fektetsz az oldalba (ez szerencsére látszik is), de értem ebben a műfajban az embernek néha-néha különösen szüksége van megerősítésre. Valóban egy-egy tömköz életkép önmagában nem tudja megváltani a világot, de így rendszerezve átfogó gyűjteményként igenis komoly értéket alkotsz. Az ilyen jellegű videók olyanok mint a jó bor minél idősebb annál érdekesebb és annál értékesebb lesz. Egy pl. gyermekvasutas videó (amit tegnap én is feltettem) csak több év múlva lesz (lehet) igazán érdekes amikor visszanézzük hiszen ma bárki megnézheti élőben vagy csinálhat sokkal jobb videót saját maga.
Külön köszönet a HD minőségért és az állandó állványhasználatért okos nagytévén Youtube-on szinte csak a Te videóid élvezhetőek pedig sokan töltögetünk.
Gondolj arra, hogy micsoda értéket képviselnek ma az általad is sokat hivatkozott holland és osztrák fotósok régi fényképei (akkoriban a legtöbb ember egyszerűen sajnálta a filmet ilyen egyszerű dolgokra "pazarolni"). Te ugyanazt teszed mai technikával a mai hétköznapokról mint osztrák és holland példaképeid. Szóval nem kéne abba hagynod!
Helo, naná, hogy van értelme. Én nem vagyok tömköz buzi, de meló közben néha fraknó dolog alt-tabbal pihenni küldeni a követelőző kollegákat, és lecsekkolni, hogy mit látott Hamster tavaly a BartókBélán. Vagy megnézni azt, ahogy bejöttek anno a combinok. (Már ez is kemény, hogy az annonak számít :) Vagy amikor összekötötték az Őrsön a két villamosvonalat. Tudom ez nem mind életképes rovat, de akkor is.
Hams, csináld. Naná.
süti beállítások módosítása