Érdekes, hogy a Nagykörút képét 1978 tavaszától 2007-ig meghatározó csatolt Ganz csuklósok egy időben tűnnek el a bontóban, illetve hódítanak meg új terepeket. Ugye a 4-esre a Combinók futárosítása, illetve a karácsony környéki sűrítés miatt tért vissza a kétkocsis felállás, február elejétől pedig az 1-esre is került egy ilyen szerelvény:
Ha jól sejtem, a dolognak ahhoz van köze, hogy felújítás után újraindult a 12-es és 14-es villamos, ahová kellenek a Tatrák, a hosszú CAF-ok pedig még nem szállíthatnak utasokat.
Elvileg egyetlen szerelvényről van csak szó, az is összesen két kört csinál reggelente, tehát a cse'szlovák hegemónia nem igazán tört meg.
Érdekes itt is sínvibrátorral utazni - bár ez a szerelvény egész jó állapotú. Ha meg süt a nap, látványilag is eléggé rendben van :)
Akit érdekel az ilyesmi, most vadássza le, mert márciusban elvileg jönnek a hosszú CAF-ok, és szerintem akkor el fog tűnni!
Ez megy most