25 éves a közlekedéses weboldalam, ünnepelgetem egy picit
Tudnivalók
Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, hajókra, zenékre. Meg minden másra.
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad, mondjuk link formájában! Köszönöm! A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve.
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.
gigabursch:
@Hamster:
Kormorán esetén már oldották meg.
De madárröptetési szakember sem vagyok... (2025.06.30. 07:50)Nem lehet megunni: a földvári állomás
Hamster:
@gigabursch: De ezt hogy lehet csinálni, ha érzésre száz körüli madár fészkel 20-30 méter magas fákon? (2025.06.29. 21:15)Nem lehet megunni: a földvári állomás
gigabursch:
A varnyúk — és úgy amúgy minden nem igényelt madár — ellen annyi a mwgoldás, hogy költési időszakban két napig nem eng... (2025.06.29. 20:57)Nem lehet megunni: a földvári állomás
Hamster:
@46Laca: Most már én se vagyok biztos. A révnél meghatározott sávban szoktak haladni, utána feltételeztem, hogy nem m... (2025.06.28. 18:23)Cikk-cakkban Tihanyrévtől Földvárig
Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje
A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll:
A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
Szokásos - teljesen indokolatlanul - melodramatikus stílusomban már hetek óta azt várom, mikor kérdezi meg valaki, hogy "te most akkor abbahagytad a bloggolást?". Mivel ez nem történt meg, világos, hogy már mindenki rájött. És már megint én tudom meg utolsónak, pedig valaki korábban már levezette…
Az elmúlt hónapokban ismét végignéztem a Tűzvonalbant. Véletlenül bukkantunk rá nyaralás közben a Duna Worldön, a második résznél; hamar be is lett állítva a sorozatfelvétel. Érdekes volt "egy hajtásra" látni a teljes történetet, úgy, hogy nem kellett két rész közt egy…
Persze ilyen szomorúan, mint ez a dal, nem szabad napot - pláne hetet - kezdeni, ráadásul nem is ő írta, úgyhogy jöjjön valami más! Ugyan ennek se ő a szerzője, viszont ez az egyik kedvencem az együttestől, amivel híres lett:
Ez megy most