Még mindig nem fogytak el a II. Goldtimer Nyílt Napon látott régi gumikerekűekről készült képeim: a második rész után itt a harmadik is.
Kezdjük mondjuk ezzel a fürdőkád jellegű BMW 02-essel. Érdekes átmenet képez a régebbi modellek és gyerekkorom "cápa BMW-i" közt. Pontos modellszámot, évjáratot, kivitelt nem tudok, de hátha valaki más igen.
Még egy fürdőkád: a "sima" NSU Prinz hangulatilag nem állt távol a formatervezésileg róla koppintott Zaporozsectől, de ez az 1000-es modell már inkább az iménti BMW-re hasonlít: egy kis, sportos puffancs :) Kicsit vicces, ahogy a túlmelegedésre hajlamos motoron a motorfedél résre nyitva hagyásával segítettek, régi képek alapján ez gyakran használt megoldás volt.
És ha már megemlítettük Zápor József elvtársat, itt egy szép állapotú 968-as is. Adja magát a kérdés, miszerint ez a fényezés mennyire valósághű, volt eredeti masina, ami így gördült ki a gyárból? Mindenesetre jól nézett ki.
Az előző képre jobbról kicsit belógott egy Moszkvics fara, hát most itt van egy még régebbi modelljük, a 400-as - meg egy harmincvalahányas Opel Kadett (vagy Olympia). Na, melyik melyik?
Én a JAWA-kat és Czetkákat nem tudom megkülönböztetni, úgyhogy hálás lennék, ha valaki azonosítaná, mit is látunk itt...
... és itt. Profibbak a háttérben elporzó motoros alatti gépet is megpróbálhatják megfejteni :)
Ezt asszem felismerem: MZ Trophy oldalkocsival. Eltaláltam? :)
És az oldal végén egy kis cukiság: FIAT 500-as "Egérkamion". Egy barátom szerint azért volt nyitható a teteje, hogy ha elfogy a benzin, a biztonsági övet ott kidugva a hátunkra lehessen venni, és hátizsákként továbbvinni. Tényleg nem egy nagy jószág, már gyerekkoromban is kicsinek találtam nagybátyám Kisfiatját, pedig akkor feleakkora se voltam, mint most.
Még maradt kép, szóval valószínűsíthetően folytatom :)
Ez megy most