Útibeszámoló még vonalhosszabbítás előtt, de már tanulójárattal, majdan kiváltandó buszokkal, illetve panorámaképekkel a régi és az új végállomásról:
Miskolc: vonalhosszabbítás előtt
2012.02.20. 07:00 :: Hamster
16 komment
Címkék: miskolc tömegközlekedés villamos hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szép kukac. :)
"plusz itt található egy szép régi ház is. "
mi a funkciója?
"Budapesten csak néhány helyen használnak ilyet (az 1-esen, 61-esen "
61-esen hol?
annyi jelent volt a videokban, még Snitt Pál is megirigyelheti. :)
Egyszerűen hihetetlen, hogy a kocsi alsó sarkainak odaverése nélkül tudják azt a végállomást használni.
"mi a funkciója?"
Ahogy elnéztem, egy ideje már semmi.
"61-esen hol?"
Az Alkotás utcában biztosan.
tuti nem verik oda?
"Ahogy elnéztem, egy ideje már semmi."
akkor kéne adni neki.
"Az Alkotás utcában biztosan."
ühhüm.
Direkt néztünk pár indulást, és nem. Tudnak a vezetők.
"akkor kéne adni neki."
Hát, most hogy nem egy zárt telep belsejében van, talán könnyebben fog menni. Ez ugye az erdészet (mint az erdei vasút üzemeltetője) területe volt, lehet, hogy a ház így is az övék maradt.
"Hát, most hogy nem egy zárt telep belsejében van, talán könnyebben fog menni. "
háznak baromság, de vmi kifőzde, étterem, abban van potenciál.
Kéjenc!
apropó, hams, mennyire vagy otthon a hajtásokban? az u6 fehér bombijai még induláskor lépegetik a hangokat, igaz, csak négyet, nem mint a taurus, hogy két oktávot lenyom :) a szürkéknél meg nem hallani. változott a hajtás, vagy csak programozható, hogy halljuk-e vagy sem?
Ez megy most