Valamiért (egészen pontosan azért, mert a vincseszterem tele van ilyen témájú képekkel és videókkal) úgy érzem, hogy mostanában elég sok vaskerekű bejegyezés fog születni, ezért gyorsan ellövöm az ugyancsak mostanában készült autós képeimet, hogy a nem villamos- és vasútmán olvasók se érezzék magukat hanyagolva.
Az persze látszik, hogy nem mentem túl messze a sínektől az első kép elkészítéséhez: a puchbergi pályaudvar mellett parkolt ez a szép régi Bömös.
Majdnem leírtam, hogy sajnos nem tudom megállapítani, a Neue Klasse mely tagjáról van szó, aztán rájöttem, hogy lefotóztam a típusjelzést is :) Nem olyan csinos, mint a 2000ti, de azért csúnyának se mondanám!
És rögtön a másik véglet: egy Simson Schwalbe. Érdekes, hogy tavaly Köln belvárosában láttam egyet, most meg Münchenben - a jelek szerint "nyugaton" kezd kultjárművé válni a "Fecske"? Egyébként (ha nem felejtettem el valamit) ez az egyetlen motorkerékpár jellegű jármű, amin ültem életemben: tizenvalahány évesen valaki hozott egyet a társaságba, és ki lehetett próbálni. Főleg az maradt meg, hogy már a második körre indulok, amikor elkezd kergetni egy kóbor kutya, miközben egy lefagyott, kátyús földúton próbálok nem elcsúszni a befagyott tócsákon. Őrületes egy üldözéses jelenet volt: tiszta Mission Impossible 2, csak robbanások (és Tom Cruise) nélkül. Hogy hogyan tudtam kezelni a váltót, meg hogy hogyan indítottam újra, ha lefulladtam (mert biztos lefulladtam) az első kör során, arra nem tudok visszaemlékezni, mert minden emlékemet elhomályosította, hogy bukás nélkül el sikerült menekülnöm a kóbor kutya elől :)
Keleten a segéd- és motoros biciklik jelentették az egyéni közlekedés egyetlen viszonylag olcsón elérhető fajtáját, az NSZK-ban pedig a mikroautók, mint például ez a Goggomobil. Ez egy kései verzió lehet, mert már nem előre nyílnak az ajtajai - ráadásul luxus kivitel, napfénytetővel és letekerhető ablakkal! 250 köbcentis, vagy kicsit nagyobb motorja is lehetett akár, de én csak azt tudom, hogy hihetetlenül aranyosan néz ki :)
Ez megy most