A buszmérgezést elkerülendő gyorsan itt van pár kép gumikerekűnek csak bizonyos korlátok közt nevezhető masinákról.
An-26-os a ferihegyi skanzenből fotózva, kicsivel földet érés előtt. Már hogy az ő földet éréséről van szó :) Ez az a gép, ami sok repülőember szerint a leghatékonyabb eszköze a kerozin zajjá átváltoztatásának. Tökmindegy, szeretem a régi szovjet gázturbinák hangját akkor is.
Itt van egy kicsit korszerűbb LGT-s (ez a pár betű nem a zenei ízlést jelzi, hanem azt, hogy légcsavaros gázturbinája van neki is), tippem szerint egy Saab-340. Látszik az évtizedes korkülönbség a dizájnban (ő '83-ban repült először, az Antonov '69-ben), és nyilván a fogyasztásban is, na de neki még sokat kell öregednie ahhoz, hogy igazán meg bírjam kedvelni ;)
A második két kép villamosfotózás közben készült, totál kitekert zoommal, a Bosnyák térről. Mondjuk ennek is megvan a maga bája! Ez itt egy Malév 737-es, jól látszik rajta a típus számomra kedvenc sajátossága: hogy a főfutókat nem fedi semmilyen becsukódó lemez, mint az utasszállítók többségén.
Vicces lajstromjelzés: HA-LOP. Ez is B737-700NG, nem érdemes a különbségeket keresgélni a képek közt, mert nem sokat fogunk találni :)
Ez megy most