Elég rég volt már, amikor legutóbb ízelítőt adtam a tudomány és a technika világának bennünket körülvevő részleteiről, úgyhogy most megint autós képek következnek, fotós sétáim melléktermékei. Egy szép állapotban levő (OT-s rendszámú) Egérkamionnal kezdeném:
Én Zastava 750-esnek gondolnám, de ha nem az, az értők majd helyretesznek. Bármi is pontosan, a FIAT 500-asnál és rokonainál kevés aranyosabb autót láttam, és mindig megörülök, ha szembejön egy-egy. Utazni persze nem szívesen utaznék vele - gyerekkoromban nagybátyám 500-asával néha mentünk, és már akkor elég szűknek tűnt. Tudom, ez nem 500-as, én viszont sok spenótot ettem, és alaposan megnőttem azóta :)
Az "aranyos kicsi autó" vonalon továbbhaladva megkerülhetetlen a Renault 4. Ez a példány ugyan nem olyan puccpaszta állapotú, mint az előbbi Zastava, de azért egy kattintást bőven megért!
A 2140-es Moszkvics ugyan messze nem olyan klasszikus, mint a 408-as, vagy akár a 412-es, de azért szeressük :) És most jókorát ugrunk:
A VW Karmann-Ghia szerintem a valaha készült egyik legszebb autó, különösen ez a változat. Igazából egy Bogár, mégis úgy néz ki, mintha valami elegánsabb Porsche 356 modell lenne.
Gyerekkoromban azt a pár darabot, amit itt-ott láttam, papucsnak neveztem, és nem nagyon hittem el, amikor apu mondta, hogy igazából csak egy jól álcázott Bogárhátú. Pedig a Bogarat is szerettem, de ez elmondhatatlanul komolyabb autónak tűnt.
Na, erről fogalmam sincs, micsoda. A Ford emblémát persze látom az elejét, de eredeti? Vagy replika? Mindenesetre nem számítottam a felbukkanására az alsó rakparton, miközben a hajókat nézegettem, de azért sebtiben le tudtam kattintani. Várom a felvilágosítást, hogy mit is látunk :)
Ritkán szoktam odafigyelni BMW-kre,de ez a darab olyan visszafogottan és elegánsan volt erőszakos (utóbbi a BMW-k fő ismérve, ha engem kérdeztek;), hogy le kellett fotózzam. Botor módon nem kerestem meg a feliratot a hátoldalán, de Nagycápának, 6-os kupénak gondolnám, ha megkérdeznének, mi ez.
Ez megy most