Megint egy videó jön, tehervonatokról. Némelyik egész hosszú, persze nem ausztrál/amerikai/orosz értelemben. Sok komment ehhez se kell, mert feliratozva van :)
Tehervonatok jártamban-keltemben
2012.02.23. 22:19 :: Hamster
30 komment
Címkék: videó vasút csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rocko-nak Audi miért nincs eldugva?
Az első snitten a fehér mikrobusz mögött régen volt valami régi úthengerféleség. Arról ki tud valamit?
és kéne fejleszteni, elképesztő hogy mennyire nincs kiahsználva a RoLa, inkább balfaszkodunk a közúti tranzitforgalommal.
ha már Budaörs: van egy erős tippem, hogy ez a 6 (HAT!) éves cikk még mindig aktuális: totalcar.hu/magazin/kozelet/szellemvasut
@milliliteratura: pedig szomszédos országunk ausztrália. :)
Audi: ő jah, le lehetne videozni a győri Audi vonatot. :)
ha megyünk, érdekel?
bár marha hülyén veszi ki magát, hogy 40-ből 39 ember megnézi az Audikat, egy darab pedig elmegy fotózni a vonatokat. :DDD
amik három kocsit csak olyan hangon tudnak megindítani,
- Saját magát is csak úgy tudja megindítani, egyszerűen ilyen a hangja. Ettől Csörgő.
A csörgők lecserélését nem biztos hogy megsiratnám, nosztalgia vonatok élén még hosszú és szép élete lehetne néhánynak a különböző fényezésekben, de remot programot kiírni talán túlzás volt (tudom persze: nincs pénz újra). Bár lehet hogy előbb a szergejeket kellene cserélni. "Sajnos" olyan helyen járok ahol már szili is csak a gysevnél van (kivéve pár esetet).
@Dr. Kicsi Kacsa: Ez nálam is mindennapos dolog.
A Rola amúgy annyiban nem jó, hogy maga a kamion holt tömegként feleslegesen utazik inkább a konténeres szállítás az, amit fel kéne fejleszteni akkor könnyűszerrel, gépekkel lehet átrakni különböző szállítóeszközökre.
Nem lehet mindenhol konténerterminált kiépíteni, nagyságrendekkel kissebb beruházás egy RoLa terminál.
Ezen kívül a te javaslatod nagyon-nagy logisztikát igényel,mert egyszerre kell megérkeznie a tehervonatnak és a kamiontraktornak, hogy átvegye a konténert.
Egy Bp-Hamburg utat két sofőr 8négykezes) lenyom 32 óra alatt, míg konténerfeladásban ez sajnos nincs meg ennyi idő alatt.
Inkább a RoLa kínálatot kellene bővíteni.
Lehetne azt is, ha jól tudom csak egy útvonal van Wels-Dorozsma vonalon. Gyulán is lehetne Rola terminál vagy akár Aradon. A Záhony-Hegyes meg alap kéne, hogy legyen.
Ez megy most