Nem tűntem el, csak van jobb dolgom is, mint blogot írni el vagyok havazva. Hogy addig is legyen apropója annak, hogy elbeszélgessetek egymással kommentekben :) megint bedobok pár képet:
Kezdjük egy újdonsággal: Halottak napján a BKV végre bevetette legújabb járművét, az aszfalton is közlekedni képes villamost. A biztonság kedvéért az első meneteken még felvezetéssel közlekedett, ezt látjuk itt fentebb.
Amikor megszüntették a hurkot a Gránátos utcánál, majd felszedték a harmadik sínpárt, túl egyszerű lett volna egyenesben meghagyni két vágányt, és arrébb tenni a váltót (meg amúgy is túl sok görbe sín volt raktáron), úgyhogy inkább ezt csinálták.
Egy nyugodt, toronyház nélküli vasútállomás Karl Friedrich Haselnuss Walther von der Vogelweide zu Turn und Taxis und Tefu számára: a köztemető gőzvasút végállomásának máig fennmaradt épülete a Kozma utcában.
Rég volt már UV, nem? Nem? Dehogynem! És hogy átalakult a Bosnyák tér tizenegy és fél év alatt? Semennyire! De nem baj, mi így szeretjük. Semennyire se.
A Mukikat is szeretjük, a hátteret képző Gubacsi út viszont tényleg átalakult, mert egy csomó gyárépületet, plusz a "dzsumbuj" utcai szárnyát elbontották a kép készítése óta. A baloldali építmény azért megvan ma is.
És a végére egy kis vasút. Pontosabban kisvasút. A Bükk klassz hely, az Mk48 meg fotogén kismozdony, bár ez a festés szerintem nem áll túl jól neki. Az meg rejtély számomra, hogy miért "D02-" lett a jelzése Mk48 helyett...
Ez megy most