Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

  • Hamster: @Fradista Utazó: "egy zödre festett ezres" Csak egy vicces részlet: az első acélvázasított M.V-öst a Füzesi először sá... (2024.03.16. 21:41) A villamosok zöld rokonai
  • Hamster: @nyelv-ész: Ez nem baj vagy nem baj kérdése, hanem tény, legalábbis a jelenlegi adottságokkal. Csúcsban az SZTK Rendez... (2024.03.16. 21:36) A villamosok zöld rokonai
  • Fradista Utazó: @Hamster: Új felszíni vasutat ma már praktice sehol nem tudsz építeni lakóházak közt. A XIX. században ez még ment, me... (2024.03.16. 21:21) A villamosok zöld rokonai
  • Hamster: @nyelv-ész: Nehogy azt hidd, hogy Törökbálinttól a kocsiszínig százzal mentek, és csak onnantól csoszogtak. Nézz rá a ... (2024.03.16. 21:06) A villamosok zöld rokonai
  • Hamster: @Fradista Utazó: Gyanítom, hogy ezek a vasutak azok, amik külföldön már az első világháború környékén (kivételként lás... (2024.03.16. 21:00) A villamosok zöld rokonai
  • nyelv-ész: @Fradista Utazó: Nem a külső vonallal volt a baj, hanem hogy a városhatárnál elkezdődött a vánszorgás az alacsonyabb f... (2024.03.16. 20:57) A villamosok zöld rokonai
  • nyelv-ész: @Hamster: Ez komoly? Most tényleg az a baj, hogy a budai fonódó ki van használva? Ha kongana az ürességtől, akkor megi... (2024.03.16. 20:54) A villamosok zöld rokonai
  • Fradista Utazó: @Hamster: A békási vonal amúgy is kiemelkedik, melléje épült több lakótelep, főleg persze Békásmegyer, de Kaszásdűlő i... (2024.03.16. 20:30) A villamosok zöld rokonai
  • Hamster: @Fradista Utazó: Biza, irtózatosan fura dolgok voltak időnként, pl. a szentendrei HÉV csak Filatorigátig jött be, pár ... (2024.03.16. 18:53) A villamosok zöld rokonai
  • Hamster: @nyelv-ész: " a Keleti után feljön a felszínre, és villamosként megy ki Újpalotára" 80 méteres vonatok mennének a Thök... (2024.03.16. 18:32) A villamosok zöld rokonai
  • Utolsó 20

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (21) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (929) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (117) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (508) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (34) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (91) hajtóművek-motorok (6) hampage (411) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (45) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (63) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1017) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (15) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (45) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (65) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (8) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (57) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (12) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (7) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (134) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (69) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (481) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (396) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (519) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (587) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (840) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Budapesti látképek

2013.01.06. 16:36 :: Hamster

Ab van Donselaar hihetetlen mennyiségű - és minőségű - villamosos felvétele közt volt néhány városi látkép is. Némelyiken mintegy utalásféleképpen szerepel villamos is, mások egyszerű turistafotók, de így, harmincvalahány évvel később már azok is érdekesek...

Budapest_TRAM_Ln49_AvD.jpg

Nem tudom, ebben a pillanatban éppen mi a helyzet a Budai Parkszínpaddal, mindenesetre a hetvenes években így nézett ki. "Ananászlámpák" mindenütt, duplalámpás Ikarus parkol a Tas vezér utca szélén, még ép a járdák kavicsburkolata - és maga a színpad is.

Budapest_TRAM_Ln61_AvD.jpg

A Park Étterem gyerekkorom különleges helye volt, kilátással a tóra, és hatalmas napfénytetőkkel, amik esőben megteltek vízzel, amit partvissal kellett kinyomkodni belőlük. Egyébként a Feneketlen-tavat még mindig nem untam meg, szerintem hatalmas dolog, hogy a kerület szívében van egy ilyen zöld zug (ahol télen a jégen csúszkáló récéken lehet jókat vigyorogni)! A 61-esen még "ipari csuklós" jár, a Szent Imre templom viszont elég kopott állapotban van.

Budapest_TRAM_Villanyiut_19761226_AvD.jpg

Holland barátaink minden jel szerint a Sportszállóban szálltak meg, legalábbis úgy emlékszem, ez volt a Hotel Flamenco leánykori neve (és tényleg!). Ezen a képen a József Attila Gimnáziumi akkori épülete is jobban látszik, ezt díszes csodapalotának láttam, amikor alsósként valami táncos-énekes produkció keretében felléptünk a nagytermében.

Budapest_Parlement_19790409_AvD.jpg

Ha valaki arra lenne kíváncsi, milyen kilátás nyílt a Halászbástyáról Pest felé 1979. április 9-én, nos: ilyen. Szerencsére a Corvin teret azóta rendbetették, a Parlamentnek viszont jelenleg is szerves része az állványrengeteg.

Budapest_Kettenbrucke_19790409_AvD.jpg

Ebben az irányban több változást is észrevehet a figyelmes szemlélődő: itt még eredeti pompájában "díszeleg" az azóta másféleképpen csúnyára átépített Spenótház (amit persze nem így emlegettek az emberek egymás közt), és hiányzik az Atrium Hyatt (ma Sofitel) és a Fórum (ma Intercontinental) is.

Budapest_5784-1054_Ln56_19790410_AvD.jpg

Máskor a Körszállóban szálltak meg Abék, legalábbis ez a kép onnan készült a Kis-Svábhegy és az Istenhegy irányába. "Véletlenül" azért rákerült a fotóra az 1054-es pályaszámú - acélvázas - motor-, és az 5784-es - nyitott peronos - pótkocsi is :)

A fényképekért köszönetet szeretnék mondani a fotósnak, Ab van Donselaarnak, és Tim Castricumnak, aki bescannelte őket!

Ha tetszenek a képek, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm!

30 komment

Címkék: budapest városkép xi.ker Ab van Donselaar

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr115001472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"hiányzik az Atrium Hyatt (ma Sofitel) és a Fórum (ma Intercontinental) is"
Hát nekem annyira nem :D
Furcsa dolog az időszámítás, meg az emlékezés. Mennyi idő telt el a képek készítése között? "A 61-esen még ICS jár"! Az 56-oson még acélvázas, nyitott pótkocsival. Nekem a 61-esen még a dupla UV volt, mikortól járt ICS a Villányi uton? Szép összeállítás! Köszönöm!!
na, ez nekem egy nagyon tetszetős poszt!

@Morgi1: sejtettem hogy ezt valaki bedobja. :)
@Rocko-: Sajnos azóta is nagy divat beépíteni a pesti Duna-partot :(
De hogy valami pozitívat is írjak, manapság már nem olyan szürkék az épületek. Vagy csak a kép csalóka?
@mester utca: '71 januárjától volt ICS a 61-esen, '80. március 25-ig.
@Morgi1: Kérdezgettem külföldieket, többen mondták, hogy ma már világosabb a város, az épületek homlokzatai, meg esténként az utak is.
@Morgi1: "azóta is nagy divat beépíteni a pesti Duna-partot"

Régen a Vár előtti rész is be volt építve (a Clark Ádám tér teljesen zárt volt), a Döbrentei tér is, szóval ma szerintem lazábbak a dolgok. Teljesen természetes.
Gyermekkorom világa! Ide sétáltunk le a bébicsősz nénivel, a Feneketlen tó és környéke kedvenc helye volt. Nem messze tőle volt a másik nagy kedvenc, a Diószegi játszótér. Parkőr kölcsönözhető rollerrel, görgős csúszdával, rakétával, hintával.
Parkszínpadért kár, utoljára a kaposvári Csiki Gergely Színház Tom Jones előadását láttam, valamikor a 80-as évek vége felé.
Az 56-os villamoson ott állok a hátsó ajtóban (nem is, de állhatnék) :)
@cyan: A görgős csúszda nagy dolog volt, bár mintha valamelyik óvodatárs ujját becsípte volna.
@Hamster: akkor az lány volt, a fiúk mást csíptek be a görgős csúszdán :D
Budai Parkszínpad... :) azt a kirelajzomát, micsoda emlékek szakadtak föl bennem... itt még a Rákay televíziósintendáns úr is kapott egy bizalmi állást. Biztosan nem szívesen emlékezik meg most rólam, de hát ez volt. Megkapta a lehetőséget a deszka használatára, aztán még kapott ezt-azt. Elnézést, sokmindent nem lehetett akkor előre tudni.:D Íme, a képminőségért ne engem, köszönöm.
rgo.network.hu/video/koncertek_fellepesek/rgotestverem_a_szel
Nem olyan nagy baj hogy a két (osztrák pénzből épült) hotelt felhúzták, üresen valószínűleg egy Blaha Lujza tér jellegű kacatosplacc üzemelne, hasznos usankákkal és matrjoskba babákkal.
A macskaköves Szilágyi Erzsébet fasor elég kemény, keskeny, veszélyes út volt. A másik meg a Bartók Béla.
@Hamster:

Ehhez a lazább állapothoz hány bombát kellett ledobni?

Nem tudom emlékszel-e esetleg (Voltál-e) 90 elött Drezdában a Prager strasse-n.

@cyan:

"a Diószegi játszótér." - ?? Bővebben légyszi!

@tehtube:

Van egy kép, Salamin András könyvében, nagyjából arról a helyről, ahol a villamos halad. Akkoriban egy tök üres út még, és a neve is Retek utca. Később lett Olasz fasor.

@Hamster:

Követve egyik linket az ICS-hez, elmorfondíroztam rajta, miért is nem lehetett az ICS közepét csüngőhasúra megcsinálni, amolyan cottbusi mintára?

Másik, amin ma morfondíroztam, hogy a Combinon felmegy a mozgáskorlátozott a kerekesszékével, majd a számára kijelölt helyre, hogy eljusson, át kell verekedni magát egy (dupla?) csuklón. Miért kis kell az ajtókiosztásnak tengelyszimetrikusnak lenni? Miért nem lehet forgásszimetrikus?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Követve egyik linket az ICS-hez, elmorfondíroztam rajta, miért is nem lehetett az ICS közepét csüngőhasúra megcsinálni, amolyan cottbusi mintára?"
Mert már sose hozná vissza az árát. A KCSV-ket kellett volna olyanra csinálni, de a nagyeszűek gyakorlatilag nulláról újraépítették az eredeti kasztnit...

"Miért nem lehet forgásszimetrikus? "
Ilyenre rendelték. Valami logika persze van benne, hiszen ha mindig egy oldalon lennének a megállók, akkor ez elműködne, de itt változik, egyszer itt van, egyszer ott, az embereknek mindig mozogniuk kellene akkor is, ha csak egy megállóra szálltak fel (Oktogon - Nyugati - Jászai, Sziget - Prézlipark - Lekvársziget - Széna, stb).
@Hamster: Ma már marhaság nekiállni, ebben egyetértünk. Én is a KCSV-re gondoltam, de nem bírom ezt a sok CSV-t megjegyezni, melyik-melyik.

A forgásszimetrikus ajtóról: 1-2 ajtó kivételével maradhat a tengelyszimetria. Nekem mozgáskorlátozott mondta, akinek felajánlottam, hogy segítek betolni a 'helyére', hogy nem jó, mert a Blahánál megtelik a kocsi, és ő akkor nem tud majd legurulni a sok ember között. Ezért szerencsétlen egyensúlyozott az ajtóban.
@cyan:

Már tudom hol van. Köszi.

A kölcsönző miatt kérdeztem. Azt hittem, csak a Ligetben volt kölcsönző.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: viszont kiderült a leírásokból, hogy a sulival voltam ott, valószínűleg a napközivel, mert 67-ben már 2. osztályos voltam :O
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Combinon felmegy a mozgáskorlátozott a kerekesszékével, majd a számára kijelölt helyre, hogy eljusson, át kell verekedni magát egy (dupla?) csuklón."
mármint hol megy fel? a Petőfi hídon? ahol szintbn van a peron, csak éppen lépcső van a peron mindkét végén... nesze neked akadálymentesség.
szóval nem kell átverekednie magát, egy rokiajtó mögött egy szimpla csukló van, ott a kerekesszékes helye.
villamosok.hu/nza/combino/jell-b.jpg
végétől számított második ajtónál kell felszállnia, tőle eggyel beljebb oda is van rajzolva hogy ott kell lennie.
Még 20 év, és nem lehet majd eldönteni, hogy a Nagyszombat utcai amfiteátrumot vagy a Park Színpadot építették-e a rómaiak...
Viszont érdekes, hogy akkoriban milyen szögletesre nyírták a fogaskerekű sövényét. És milyen alacsony, az embereknek csak a derekukig ért. Manapság egy kicsit vadregényesebb, és nekem a mai állapot ezúttal jobban tetszik. De csak a sövény :)
Érdekelt volna, hogy azok a manapság romantikusan düledező bódék a fogaskerekű bejárata mellett hogy néztek ki akkoriban. Amikor kicsi voltam, a szüleim/nagyszüleim még mertek ott nekem lángost venni. Most, hogy felnőttem egy ideje, nem biztos, hogy mernék magamnak, gyereknek meg pláne nem.
@cyan: a görgős csúszda emléket köszi! Én is itt nőttem fel, a görgős nagy okosság volt, mert emlékeim szerint a hozzánk közeli játszótereken (Alle és Infopark közötti rész) műkő(!) csúszdák voltak. A Gellért-hegyen meg műanyag...
@Vádöfák: a Gellérthegyre vittem a kölköket csúzdázni. Pedig nem laktunk közel, de imádták! Én is, jól elvoltak a szabad levegőn 2-3 óra hosszat. :)
@Vádöfák: Jók voltak azok a műkő csúszdák - amikor már kellően bekoptak, részecskegyorsítónak is elmentek, kifejezetten bátorságpróba volt rámenni :) A Gellért-hegyen hosszú műanyag csúszdák voltak, sok egymás mellett, oda még a napközivel is kimentünk néha.
@Hamster:

Részecskegyorsító! Úgy ám!!!

Gellérthegyen megvannak még a csúszdák?
Egyszer leülnék megnézni Ab összes budapesti képét, így viszont marad a remény, hogy háromhavonta néhány kép erejéig élvezhetem a '70-es évek Budapestjének látványát szép minőségben! Isteniek a képek, köszi, Hamster!
Hopp! 1. képen duplalámpás Ikarus, olyannal járok majd' minden nap. Vmiért mindenki utálja őket, mert sz@rok, pedig nem is.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Meg bezony!
Szia, Hamster!

Gratulálok az oldalhoz!

Már a kezdetektől követem a "munkásságodat", és azt hiszem, hogy nem tudok elég hálás lenni érte. :)

Léteznek esetleg nagyobb méretben is ezek a 700x700-as képek, és ha igen, akkor fel tudnád tenni ide őket?

Köszi!
süti beállítások módosítása