A múltkor volt egy felelőtlen ígéretem, miszerint egyszer majd csinálok egy külön weboldalt az áprilisi II. Goldtimer Nyílt Napon látott régi gépsárkányokról. Valami olyasmire gondoltam, mint ez az oldal... vagy ez. Nos, kicsit jobban belegondolva rájöttem, hogy valószínűleg soha nem fogok eljutni odáig, hogy megtegyem ezt, úgyhogy úgy döntöttem, inkább elsütöm őket itt a blogban :)
A szokásos módon számítok a közönség értő segítségére, hogy elmondják/kiegészítsék/kijavítsák, mit is látunk pontosan. Nekem ez itt például egyszerűen csak egy "állólámpás Merci", de azt is látom, hogy nem a közönséges verzió (W114/115), szóval úgy tippelem, inkább a kicsit felsőbb kategóriás W108/109 lehet.
Ugyan a fényszóró/helyzetjelző/index kombók miatt olyan, mintha két ijedt ufó ülne a lökhárító két szélén, ez a Lancia Flavia meglehetősen tetszett. A forgalmijába vélhetően "fekete tükör" van színnek beírva, simán lehetne borotválkozáshoz használni :)
A Jaguar Mark 2 (?) valamelyik felmenője pók lehetett, így lett nyolc "szeme". Vajon milyen lehet a motorhangja?
Az előbbiek után nehéz szépet mutatni, de én azért megpróbálom ;) Ez itt egy ponton-Moszkvics, ha jól sejtem, 403-as. Ezek a jószágok új korukban is ilyen marha jól néztek ki, vagy csak a mai technikákkal tudnak ilyen fényezést adni nekik?
Fura, hogy volt egy időszak, amikor a keleti sorozat-személygépkocsik is marha jól néztek ki, mint például a Wartburg 312. A mellette álló Moszkvicshoz képest olyan, mintha amerikai rendőrautó lenne :)
Emlészem, mekkora döbbenet volt, amikor '87-ben az NDK-ban még láttunk ilyet ezerrel teperni földúton (!) - nálunk akkor már a "modern" Varnyú (már hogy a 353-as) is kicsit égőnek számított...
Ez a fogszabályzás után kiáltóan "vicsorgó" hűtőrácsú Skoda Felicia is ott virított a fűben; alig lehetett lekapni, úgy csillogott...
... akárcsak ez az Opel Rekord. Mondjuk az ő hűtőrácsa inkább a bálnák szilájára emlékeztet. Vagy csak én próbálom automatikusan valamilyen élőlényhez hasonlítani az autók "arcát"?
Folyt? Köv!
Ez megy most