Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (930) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (509) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (92) hajtóművek-motorok (6) hampage (412) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1018) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (15) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (45) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (66) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (483) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (397) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (520) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (588) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (842) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Látogatás a Gibson Gitártermelő Vállalatnál

2015.03.12. 07:00 :: Hamster

Nem siránkozásból (dehogynem:), de mostanában kicsit leült a blog. Nyár környékén volt egy időszak, amikor rákaptam a minél több bejegyzés irására, és úgy éreztem, a visszhang, amit szeretek, is megvolt: beszélgettünk, véleményt cseréltünk, nem csak én meséltem, hanem a kommentelők is. Aztán a téli szünetben megint rákapcsoltam, és úgy is maradtam; csak gyártottam az írásokat az éppen eszembe jutó témákban; viszont valahogy ritkán tudtam olyat írni, aminek visszhangja volt. Ez biztos az én hibám, valószínűleg túlságosan igyekeztem elkerülni a provokatív, megosztó tartalmakat - na meg az én témáim sose érdekeltek annyi embert, mint az aktuális cicirázós/képlopós/politikusfikázós oldalak. Mindenesetre az elmúlt hetekben még lendületből ment a blog, előre megírt bejegyzésekkel, de én már mást csináltam esténként - ha nem angol vagy német szkeccseket nézegettem, akkor általában zenével kapcsolatos dolgokat. Ennek most vége, mert elfogytak a konzervbejegyzések, újakat írni meg nincs kedvem, mert néha tényleg olyan, mintha egy üres szobának adnám elő magam. Gyorsan leírom, hogy nem az hiányzik, hogy sokan leírják, hogy "k...vajó a blog" (de, az is;), hanem hogy beszélgetni tudjunk; ha ez nincs, akkor kötelező menet az egész blogírósdi, azt meg nem szeretem. Nem kell megijedni, nincs dráma, nincs sértődés, nem ugrottam a Dunába a vélt sikertelenség miatt, egyszerűen csak mással foglalom el magam. Már csak terápiás szempontból is :) Azért ne szedjetek ki a kedvencekből, nem hagyom abba, csak lehet, hogy ritkábban írok majd!

Eredetileg csak ennyit akartam írni, aztán eszembe jutott, hogy addig, amíg megint lesz kedvem valamit írni, be is rakhatom azt, amit tegnap este nézegettem blogírás helyett - egy félórás filmecskét a Gibson (gével mondjuk, nem dzsével!) Nashville-i gitárgyáráról:

Fura volt végignézni, mert mindig azt hallottam ifjúkoromban, hogy "a nagy márkák az USA-n kívül csak tömegtermelést folytatnak, de az amerikai az még igazi, kézzel készült minőségi termék" - ehhez képest itt egy tömegtermelésre berendezett üzemet látunk, ami tonnaszámra ontja magából a szárazfát. Másrészt viszont a 22. perctől kezdve látható hangszerek még így, videón is gyönyörűen néznek ki, és totál elhiszem róluk, hogy jók :) Sejtem, hogy a "custom" modellek nem így születnek, de érdekes, hogy az elején csak egy rakat fát látunk, mintha az OBI-ban járnánk, aztán felkockázzák, összeragasztják, vagdossák, fúrják őket, és pár nap múlva nem madáretető és fakanál lesz belőlük, hanem olyan hangszerek, hogy látatlanban elfogadnám akármelyiket. Kicsit prózai, hogy ez is csak egy (minőségi) iparcikk, de a fene egye meg, nagyon szép iparcikk :)

34 komment · 2 trackback

Címkék: blog zene gitár youtube hangszerek gibson szünetjelzés helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr307261119

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gibson Les Paul - a világ legsikeresebb sikertelen hangszere, első rész 2017.06.07. 10:45:44

Vannak tárgyak, melyek rég túlléptek valós használati értékükön, és önmagukban is értelmezhető jelenséggé váltak. Aki nem rajong az autókért, az is tudja, mi az a Ferrari; aki nem foglalkozik repüléstörténettel, az is tudja, hogy néz ki egy zeppelin - ...

Trackback: A Les Paul ötven árnyalata (na jó, igazából csak hat vagy hét) 2017.01.09. 22:58:55

Tavaly majdnem annyit jártam hangszerboltba, mint gimnazista koromban - szerencsére most már nem csak pengetőt tudok venni, mint akkoriban (hanem kábelt is;). Persze néha nem a vásárlás számít, hanem az, hogy kezedbe vehetsz egy-egy olyan hangszert, am...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamster, én eddig még nem szólaltam meg a blogodban, pedig hosszú ideje benne van az RSS olvasómban. A közlekedéssel kapcsolatos témákat mindig ámulattal olvastam, hiszen tisztelem a megszállottakat (természetesen maximálisan jó értelemben), magam pedig csak műkedvelő vagyok. Sok csodálatos, érdekes témáról olvastam tőled, még olyan területeken is elragadott a lelkesedésed, ami egyébként nem (annyira) érdekel (pl. építészet).
Ezért hálásan köszönöm az eddigi élményeket!
Ugyanakkor, újságíróként, megértelek, tudom, hogy a visszajelzés hiánya mennyire kontraproduktív tud lenni. Lehet, hogy mégis volna helyük azoknak a megosztó, provokatív tartalmaknak! :)
Csatlakozom. A legtöbb témád közepesen messze áll tőlem, (katonai) repülés és debreceni villamos kivétel. :)
Viszont jó stílusban, szakmailag vérprofin írsz, és emiatt elolvasok mindent. Csak hozzászólni nem tudok a legtöbbhöz.
Bocs, Hams, egy kissé laza asszociáció:
Valamikor a 80-as években volt valamelyik humorheroldnak wc-deszkából gyártott gitárja. Nem emlékszik valaki a fickó nevére?
@Dodeszh: Azon gondolkozom, hogy a facebook beépülő sorának szövege eleve depressziót okoz:
"Az ismerőseid közül te lehetsz az első, akinek ez tetszik."
Legalább azt írná, hogy "te lehetsz az első, aki a gombra klikkel", nem azt, hogy nem tetszik egyiküknek se ;)
@Flankerr: Tulajdonképpen elég nagy dícséret, hogy azok is olvassák, akiket nem is érdekel :)
@Hamster: Sőt, szerintem ez a legnagyobb. Gondolj bele, mikor olvástál olyat, ami nem érdekel? Leszámítva a banki hitelszerződéseket, az iskolai kötelező olvasmányok lehettek ilyenek :-)
Csatlakozom az előttem szólókhoz, azért mert nem kommentelünk azért még olvasunk, nagy élvezettel és érdeklődéssel.Technikai kérdés: ha egy korábbi poszthoz kívánnék hozzászólni azt ott tegyem meg vagy a legfrissebbnél (tudom olvassak rendszeresen de....)?
Most épp a faszádizmusról támadtak gondolataim: több építkezésben való közreműködőként annak ellenére hogy tisztelem a régit, szeretem a szépet, de nem értettem miért hacsak azért nem hogy a frontfalban legyenek százakárhány éves téglák...
Tapasztalataim alapján iszonyatos többletköltséggel jár (szakszerűen kell bontani, a maradékot nagyon megerősíteni a külső támasztó-tartó állványzat helye helyfoglalási díj köteles (nálunk még akkor is ha az önkormányzat a megrendelő)
negyed / ötöd annyi költségből hagyományos technológiával (tehát téglából malterral, stukkóval) újra ugyanilyenre fel lehet építeni.
Már mindent leírtak ami fontos, de itt van még egy plusz.

Egyre kevesebben használják a bloghu-s profiljukat, már szinte minden nagyobb blog bevezette a facebookos hozzászólást. Én utálom a book-ot, sokkal jobban ragaszkodok a blogos profilhoz, de ez már lassan ilyen "bezzeg az én időmben" kategória lesz. Szóval a blog.hu-s motor engedi face-es hozzászólásokat beállítani és akkor szerintem többen csatlakoznának hozzászólással, mert mi az már, hogy ide regisztrálni kell, hogy hozzászólhassak, pfej! Új bloggeneráció van már :-)
Szolgálati üzenet: a felirat szerint én vagyok a 999. látogatója a bejegyzésnek :)
2001 óta látogatom az oldaladat és a blogodat is. Minden internetes oldalnak, blognak, van egy életciklusa és sztem a tiéd pár éve már az "érett" korba lépett és kialakult a stabil látogatói köre.

A 2000-től 10 éven át tartó szakasz sok szempontból megismételhetetlen hiszen pl. az összes elveszett sínt bejártad, dokumentáltad. Újdonság volt, rengeteg laikus kapott rá, minőség volt.

Amit akkor leírtál, létrehoztál az egy örök kincse marad a magyar internetnek, de azóta rengeteg minden változott.

(De sokan örülnének 999 látogatónak.. ;-) ...)
@cserepfalva: Közben rájöttem, hogy csak a bejegyzés kilencszázkilencvenkilencedik letöltője voltam.
Hat baromi dragak az biztos. A kinai gitarozo haverom rendelt egyet az e-bayrol, aukusztikusnak nez ki, de elektronikus Gibson. Hong Kongba szallitottak, onnan jott Pekingbe (valahogy nem bizott a nepi postaszolgalatban :)) Kb 20 eves gitar, igaz kituno allapotban, tobb mint 2000 dollarert... agyam eldobtam
Én is jó pár éve olvasom a blogot, de még soha sem szóltam hozzá. De óriási veszteség lenne, ha nem lenne többet. Ez egy olyan szeglete az internetnek, ami megmutatja, hogy milyen is lehetne az internet ahelyett ami ma. És itt az összes általad szerkesztett lapra gondolok. Nagyon kevés ilyen van!
@Hamster: Én úgy vagyok a Facebook-kal, hogy van, de inkább telefonpótlónak használom, ha el akarok érni egy ismerőst. Like-gombot nem tudom, mikor nyomtam utoljára Facebookon kívüli helyen. Főleg, mert mostmár a Disconnect miatt nem is látom :-)
Viszont nekem is nagyon gyorsan a kedvenceim közé lépett elő, mindennap betöltöm legalább egyszer.
@retek: Szerintem maradjon csak a blog.hu-s hozzászólás, mert tapasztalatom szerint ilyen esetben a több hozzászólás nem jár több hozzáadott értékkel. Meg egyébként sem kedvelem a Facebook-ot.
@yleisnero: 1-et értek.

Persze a regisztráció sem tart vissza mindenkit, ám a fácséhoz kötés meg kizárna régi olvasókat. Oda nem teszem be a mancsomat :-P
Köszi a videóért, nagyon jó látni hogy készül. Pont tegnap fogtam kézbe a legújabb szerzeményem, egy 2000-es Gibson Les Paul Classicot, hát csodálatos érzés volt...pont itt lóg velem szemben a falon. Gyönyörű.... Ja és ne hagyd abba az írást én minden nap meglátogatom nem is tudom mióta az oldalad, mikor is indítottad, lehet már több mint 10 éve?
hams, szerintem kicsit több villamosos, közlekedéses téma lehetne, mert főleg közlekedésbarátok olvassák a blogot... :)
@siófoki35: Hát pedig nézd meg, hogy a gitáros bejegyzés kapott 15 lájkot, a felüljárós meg egyet se :)
@atkaforce: Kár, hogy nincs olyan hangszerbolt, ahol akkor is el szabad tölteni egy napot, ha nem fogok venni semmit. Még akár fizetnék is valami belépőt, mert csak most jöttem rá, hogy még sose volt eredeti LP a kezemben (klón bármikor lehet, az van itthon is). Amikor még sokat jártam hangszerboltba, akkor még a superstrat volt az a műfaj, ami érdekelt. Persze tudom, hogy be lehet ma is menni a boltba és próbálgatni, de nincs pofám hozzá, mert tudom, hogy max. pengetőt fogok venni a végén :)
Előrebocsátom, hogy direkt ennek a blogbejegyzésnek a kedvéért regisztráltam. Ezt is csak azért, hogy elmondhassam: történetesen a kedvenc blogomat írod (értelmes, szórakoztató, informatív, hiánypótló), évek óta olvaslak, és kifejezetten sajnálnám, ha holmi kommenthiányok miatt elvesztenéd a lelkesedésedet.
@Hamster:írtam privátban egy levelet. ;-)
Tök jó ez az oldal.

A kölni bejegyzéseket, főleg a dómmal kapcsolatosakat, mély áhitattal és magas érdeklődéssel olvastam.

Pedig elsősorban a kötött pályás dolgokért járok ide. ;)

Egyebet nem tudok elmondani.
Először is "k...vajó a blog". Évek óta olvasom, de mivel a témákhoz nem értek, amiket írsz, nem szoktam hozzászólni, azt pedig nem tartottam fontosnak minden bejegyzésnél leírni, hogy "k...vajó a blog" :-), de nagyon hiányozna. Kb. minden nap ránézek erre az oldalra.
Ha legközelebb Kölnben jársz, mindenképp ruccanj el idáig, és fent az első emeleten, a kávépult mellett nézegess meg néhányat ezekből az eredeti, Nasheville-i jövevényekből:

www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/de_DE/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse;pgid=TMkflRkz.A5SR0dnsxUM4jz200002fzdDEyO;sid=xT05JwRE6wU5J1EO8UmlwwqHbFm2KF4VZgs=?CatalogCategoryID=nV3VqHzpbgkAAAEZn_dFop6B

Halkan merem csak bevallani, hogy én már két Gibsont hoztam el onnan. Meg egy Fendert is, de pszt.
@ainex: Persze helyesen Nashville.
@ainex: Ha kifizetted, akkor miért "pszt"? :D Életem első torzítópedlját amúgy Kölnben vettem, az Alter Markton. Döbbenetes mennyiségű hangszerbolt volt akkor a belvárosnak abban a részében, persze mind kisebb, nem ekkora, mint amit ezen a képen látok, de ott is volt nyálcsorgatási lehetőség, és nem nézték ki az embert, ha húsz percre ráragadt egy gitárra, és végigpróbálta az összes pedált :)
@Hamster: Igen, nekem is hasonlóan pozitív a tapasztalatom. A Musicstore-ban 12 próbafülkét számoltam, de a Custom szekcióban nem is jártam. Van némi sorállás, de hozzá lehet jutni. Én szinte egy fél napot ott töltöttem két éve, 8-10 Gibson Les Pault végigpróbáltam, mire kiválasztottam azt, amelyiket el is vittem. Rettentő egy beetetős dolog egyébként: úgy mentem oda, hogy maximum egy 780 eurós Tribute változatot veszek, de mire kipróbáltam mindent, ami ránézésre tetszett, rájöttem, hogy inkább a Standard kéne. Az meg háromszor annyi... Szerencsére vittem magammal két embert, ők kisegítettek, én meg utána törleszthettem nekik egy ideig.
@ainex: Ez sokkal kisiparibb volt '93-ban vagy '94-ben: kiültem a kirakat belső oldalára, ahol ki volt rakva kapcsolhatóan az összes pedál, gitár bedug, és hadd szóljon. És senki nem jött oda, hogy k. szar vagyok, hagyjam már abba :D Oké, egy pedált vettem, de az volt kb. 50 DM - az élmény meg megfizethetetlen :)
@Hamster: Elhiszem. Én 93-94-ben még épp hogy csak elkezdtem gitározni, de pár évvel később még nekem is volt szerencsém ilyen kisebb boltokhoz, más városokban. De egyre fogynak, és ami megvan még, az meg egyre szegényesebb és egyre elavultabb készleteken igyekszik túladni, mert nem bírja a versenyt a Musicstore féle hipermarketekkel. Az óriási készletekkel dolgozó, mindent raktáron tartó, mindenhova szállító (és egyébként minden tekintetben kiváló) www.thomann.de online bolttal meg pláne nem. Az én hibám is persze: már kábelt, húrt és pengetőt is évek óta csak internetről veszek. Mondjuk öt-hat évvel ezelőtt ugyanezt az átalakulást láttam végbemenni modellvasút fronton is.
@ainex: Én is csak '92-ben kezdtem, Jolanám '93-ban lett, szóval nem véletlenül írtam, hogy szerintem rossz lehettem :)
Nem érdekelnek (nagyon) a zenés postok ... és ... pontosan ennyi negatívumot tudok elmondani.

A blogod eszméletlen sokat jelent számomra! A városi épületek, a hétköznapi dolgok mögött rejtőző történelem, a közlekedés szeretete, annak múlt és jelenbeli összefonodása, az érdekességek, a szemet gyönyörködtető operatór munka ... napestig tudnám sorolni, miért ragadott magával annó a blog. Imádtam ismerős helyekről, érdekes dolgokat megtudni, nagyon jó tálalásban. Aztán történt valami.

Úgy hozta a sors, hogy a világ másik felére kerültem. Innen nézve, minden eggyes Balatonparti vonatos vidó, cska egy sima körúton áthaladó 4-es 6-os, vagy épp egy Szegedi villamoskörkép, hihetetlen élmény lesz.

Eddig nem nagyon kommenteltem a blogba, de gondoltam ez a bejegyzés pontosan ideális arra hogy felhvjam a figyelmed: amit csinálsz, az hihetetlenül jó, és nagyon NAGYON fontos sokak számára :-) . Köszi az eddigi munkát!

Még egy apró megjegyzés: ez a comment már pár hónapja érett bennem, de csak most írtam ki magamból. Ez lett az 1000. blog.hu-s commentem. Úgy gondolom jó helyre került. :-)
@ComLo: Köszönöm szépen! Igazából jobbkor nem is írhattad volna, mert akárcsak tavaly, most is épp volt egy lelki mélypontom, ti. hogy én nyáron érek rá több bejegyzést írni, mások meg pont ilyenkor csinálnak értelmesebb dolgokat blogolvasás helyett, ami kívülről úgy néz ki, hogy többet foglalkozok a bloggal, mint máskor, de kevesebben olvassák, kevesebb a visszajelzés. (Ez tipikusan senkinek nem hibája, mégis vacak érzés a nap végén.)
@Hamster: Teljesen jól leírta ComLo kolléga :-) Valamint én pont így vagyok ezzel, nyáron a hosszabb nappalok és a több szabi miatt több lehetőségem a blogba írni, de a nézettség pont ezek okán alacsonyabb. Viszont elnézve az olvasottsági statisztikáidat, ha bármilyen (mondjuk ki, ostoba :-) ) ötlettől vezérelve abbahagynád az írást, több EZER állandó és vissza-visszatérő, vagy potenciálisan új olvasódal szúrnál ki. Ezt te sem akarhatod! Ha mégis, a Család amúgy is megtalál :-)
süti beállítások módosítása