Csütörtök óta már nem egy, hanem három 56 méteres CAFka jár az 1-esen, plusz egy-egy tanuló is be szokott esni melléjük...
Hosszúfruskák az 1-esen
2016.04.23. 23:07 :: Hamster
9 komment
Címkék: budapest videó tömegközlekedés villamos caf csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ami azt illeti, kúúl ez a CAFka, bár még nem mentem a leghosszabbal (mostanság nem is hiszem, hogy előfordulok az 1-es villinger felé), de azt a film alapján bátran leszögezhetem, hogy alapvetően jó vásárt csinált a BKV ezzel a villingerrel, hiszen ez elégséges kapacitást fog nyújtani az 1-en, igenis jó az ajtó kiosztása is (én nem is értettem, hogy miért ajvékoltak&picsogtak számosan -még tán a veke is-, hogy kevés az ajtó, meg rossz a kiosztása, stb), igaz nem áll egy merő ajtóból az egész szerelvény, de mi lenne, ha a vízfejben is csak az egyik oldalon lenne ajtó a villingereken és mondjuk annyi és olyan elrendezésben, mint a Karlsruhei kocsikon?? Kitörne a forradalom! Az viszont súlyos hiba volt, hogy a fonódón járó CAF kocsikról leszedték a "pálya kotró" lemezt, mert amennyiben bármi/bárki a kocsi elé kerül, nos az meg nem áll a közepéig, mármint alul, de ugyanígy amennyiben télen (sci-fi) leesik mondjuk 10-15 cm hó, akkor ez a szerkezet gond nélkül eltolja azt a vágányokról. Csakhát sikerült a Clarkon az Lánchídi aluljárót jól elk.rni, nem kicsit; NAGYON, ergo fonódós CAF-ok "csibészesítve"...
Lánchídi aluljáró: ha ez így igaz, ahogy írod, akkor miért nem volt képben senki, amikor ezeket az Urbosokat megrendelték, hogy ezek biza csak "csibészesített" változatban fognak tudni "Forma 1-es styling szikraözön nélkül közlekedni az inkriminált szakaszon??
A CAF-on a csuklóknál a mennyezeti kapaszkodók messze vannak, ha kétoldalt már állnak a harmonikában, akkor nincs hová kapaszkodni. Magas embernek sem.
Az Alstomban már bejárattam az ajtók fölötti szellőzőt ugyanezért. A csuklónál szintén messze vannak a mennyezeti kapaszkodók.
Pösti rövid: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/CAF_Urbos_3_tram_in_Budapest.jpg
Pösti hosszú: nol.hu/data/cikk/1/57/35/81/cikk_1573581/caf_mti.jpg
Csak megrendelés kérdése, hogy hány ajtó van a befüggesztett részen.
Ez megy most