A Margit híd felújítása
2010.03.10. 23:27 :: Hamster
16 komment
Címkék: budapest közlekedés város tömegközlekedés villamos margit híd hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
és ALACSONY! lehet h ázsiaiak szerették, de én rühellem hogy hétrét görnyedve kell használni.
"Igaz, a budai hídfő aluljárója se egy matyóhímzés! Budapesten perpillanat egyetlen aluljárót ismerek, amire vigyáznak: a Fővám térit."
a fehérvári úti és pláne a móriczi is egy szép csoda. négyes metro sehol de ezek már szarrá rongyolva. szép lesz hogy átadás előtt fel kell újítani...
plusz annak is kiosztanék pár faszkorbácsot, aki csúszós övet tesz aluljáróba és köztérre.
"*-Ákoska, hol voltatok?
-Állatkertben.
-És mit láttatok?
-Markolót! "
:DDDDD
hampage.hu/kozlekedes/margithid/img_7384.jpg
durva ez a sűrűség. viszont Borárosig ez jóval jobban eloszlik, ott már ilyet nem látni.
"Ezek a 4-esen közlekednek, mert a 6-os körtéri végállomásán a vasbeton támfal miatt nem lehet hozzáférni a Ganzok oldalt található alkatrészeihez, ha lerobbannak."
következménye: látjátok béláim, csak kell oda az a nyamvadt hurok. másrészt a Combino alsó részeihez hozzáférni, a magasabb ICS-éhez nem? kétlem. akkor meg ez hol reális indok?
"Viszonylag nagy felháborodást okozott a biciklisták körében, hogy arra lettek kérve, ne biciklizzenek a gyalogosok közt."
ez a baj, hogy szólni kell, mert magától nem jön rá.
látszik hogy nincs ki mind a 4 kerekük.
"ha jól láttam a látványterveket, ezen a kőtömbön fog átvezetni a bicikliút."
kíváncsi vagyok mennyire jó ötlet egy masszív, igencsak kihasznált hidat statikailag meggyengíteni, pár szavazatért.
"Jobbra: az aluljáró perpillanat csupán a sziget és a déli oldali járda közti átjárást szolgálja."
őőő, azt hogyan?
Ne röhögj, tényleg így volt :) Imádtam a markolókat, bulldózereket, dömpereket és darukat.
"másrészt a Combino alsó részeihez hozzáférni, a magasabb ICS-éhez nem?"
A Combinók ritkábban rohadnak le, másrészt a Combinón csak a motorhoz nem tudnál ott hozzáférni, minden más belül és felül van. Az ICS-n ha elakad a menet-fék henger, máris oldalról kell buzerálni, ha valamelyik kontaktorral baj van, oldalról kell buzerálni, ha forgóvázat akarsz selejtezni, azt is oldalról kell buzerálni (a menetirányváltó hengeren asszem).
villamosok.hu/nza/ganz/ganz-muszaki.html#vezerles
"statikailag meggyengíteni"
Állítólag az a doboz az út felől csak egy doboz.
"őőő, azt hogyan? "
Úgy értettem, hogy az északi oldali járda perpillanat nem létezik, ezért begyalogolsz középre a délin, és az aluljárón át feljutsz a szigeti szárnyhídra.
elhiszem. :)
"A Combinók ritkábban rohadnak le"
feltételezés szerint. mert azért az indulásuk sem volt döccenőmentes. tehát egy ilyen dologra alapozni...
"Combinón csak a motorhoz nem tudnál ott hozzáférni, "
az épp elég. :)
"Állítólag az a doboz az út felől csak egy doboz."
akkor eddig miért nem volt ott luk? :)
"Úgy értettem, hogy az északi oldali járda perpillanat nem létezik"
az tiszta hogy az nem létezik, csak nem tudtam hogy megvan-e a kapcsolat, azt hittem csak északról érhető el a sziget. tehát akkor szimplán, gyalogosan, mindenféle bukdácsolás nélkül be lehet jutni a szigetre? (vagy ha nem, akkor valami képre rajzolós dolgot kérnék, nem értem. :( )
áááá, hogy a déli járdánál volt egy levezető lépcső és ez megmaradt, ugye?
én erről totálisan nem tudtam, villamossal jártam arra, vagy gyalog, de az északi járdán, aluljáró nélkül. így már tiszta sor!
Tutira megbízhatóbbak perpillanat bárminél. A kádgörbe szerint ez nem is meglepő. Egy ICS-nél megbízhatóbbnak lenni meg eleve nem nehéz.
"akkor eddig miért nem volt ott luk?"
Gondolom egy része a parti "pillér", az ívek feltámaszkodása után. Az út mellett meg gondolom a felső rakparti út feletti hidat támasztja. A kettő közt lehet, hogy tényleg nincs semmi, csak föld.
az mi?
de még mindig azt mondod h nem a hurok kell oda vissza? régen nem kellett ennyit várni, manapság meg állandóan torlódnak a villamosok.
"A kettő közt lehet, hogy tényleg nincs semmi, csak föld."
nem vagyok meggyőződve ebben. na de amikor majd kibontják akkor jól megnézzük a fotóidon. ;)
www.biztostu.hu/file.php?file=/13/images/rendelkezesreallas_1_alapfogalmak_2.gif
"régen nem kellett ennyit várni, manapság meg állandóan torlódnak a villamosok."
Szerintem se jó a végállomás a Karinthyn, de amikor elvágták a hurok bejárata és kijárata közti vágánykapcsolatot, attól kezdve a hurok is rossz volt, mert nem lehetett kerülni. Ott várt minden sorban, az se volt jó a vezetőknek gondolom, ha meg lerobbant valami, akkor világvége volt. Persze tudom, régen tartózkodónak/félreállóhelynek ott volt a kétvágányos hurok a Goldmann téren, úgy alkotott rendszert.
www.biztostu.hu/login/index.php
ezt dobja vissza. lehet Te be vagy jelentkezve, de én nem.
Ezt azért hadd tegyem tisztába egy picit! A bicikliseknek ugyanis eszük ágában sem volt a gyalogosok közt biciklizni.
A felháborodást az okozta, hogy
1.) Ígéretet kaptak a felújítás alatti zavartalan átjutásra (mint a buszok, taxik)
2.) Kikerültek a "behajtani tilos, kivéve BKV és kerékpár" táblák a hídfőkhöz
3.) Ezek után feketeruhás civil alakok kezdték (olykor szó szerint!) lerángatni az embereket a bringájukról, ha megpróbáltak szabályosan feltekerni.
Na ekkor derült ki, hogy a főváros ígéretei meg a kivitelező elképzelései közül melyiknek van ereje manapság Budapesten. Ez volt a felháborító!
(A botrányt tetézte az akkoriban felröppenő, és megnyugtatóan azóta sem tisztázott elképzelés a Pest irányú, déli oldali bringasáv lespórolásáról.)
és?
"3.) Ezek után feketeruhás civil alakok kezdték (olykor szó szerint!) lerángatni az embereket a bringájukról, ha megpróbáltak szabályosan feltekerni."
a két kerékkel kevesebbel rendelkezők nem jöttek rá maguktól hogy NEM jó ha gyalogosok közt vannak, ez nem háborít fel? ezért kell úgy kezelni őket ahogy.
Ez megy most