Már 11 és fél éve csinálok tömköz életképes oldalakat, a teljesség igénye nélkül, mégis egyre komolyabb méretben (legalábbis ha az elsőt nézzük, ahol csak pár érdekes dolgot raktam pár teljesen köznapi pillanat mellé, de úgy, hogy még a (hagyományos, nem digi) képeket se állítottam rendesen vízszintesbe-függőlegesbe, és az előnézeti képek mérete se állandó), és bár a lelkesedés már nem akkora (kevés pozitív változásról lehet beszámolni, sima mindennapi életképekből meg alig van helyszín, amit nem örökítettem még meg), azért most is összegyűjtöttem pár képet és videót az elmúlt pár hónapból, két oldalra szétszortírozva:
Budapesti tömegközlekedési életképek, ősztől tavaszig
2012.03.30. 16:00 :: Hamster
9 komment
Címkék: budapest tömegközlekedés hév életképek villamos hampage
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
egy bejelentett villamosfotózás arról szól, hogy sok, fényképezőgépes ember rohan egy villamos után, de sose akarnak felszállni rá. :)))
Combinok: rettenetesek a vágányállapotok, és igen, én is azt akartam írni: komplikált. még mindig.
hampage.hu/kozlekedes/eletkep46/img_0396.jpg
bajszos bácsi!
"Végre befejeződött a Margit híd felújításá"
khmm.
csak papíron. :)
Duna-korzós Combino. hmm-hmm.
"Ráadásul pont a kinézett fotóhelyek közepén volt mindig szakaszszigetelő, ami egy pillanatra elalvásra késztette a fénydíszt. "
pedig az is érdekessé teszi.
mondjuk BAH-nál mit, miért kell szakaszt szigetelni, határolni?
érdekes ahogy Jakobinusoknál egy szimpla 61-es kergeti. :)
"Fent a Combinót szinte csak sejteni lehet."
észre se vettem. :)
"Röhely, hogy míg a havazások során nem sikerült hóseprőt látnom, az első igazi napsütéses hétvégén azonnal szembejött egy "
ja. :)
kőérberek: ropog a villamos kereke alatt a hó. :P
rájöttem, ezek nem is hó, hanem fényseprő Mukik! :P :D
vagy pedig ez a taktika: mire elővennék, addigra nincs hó, kvázi hóűző villamosok.
no, a komplett összeállításra: tartalmas volt, köszönöm. ha végignézed objektíven, akkor nem mondhatod, hogy nem történt semmi. oké, fejlődés kevés volt, de eseményből annál több.
A nem túl modern kocsiszínben olyan biztonsági megoldások vannak kiépítve, melyek megakadályozzák a szerelvények elszabadulását, a fesz alá helyezést mindenki saját PIN-kódjával végzi, melynek következtében felelősségteljesebben járnak el.
Emlékszünk még szerintem a Blaháig menő szellemtujára. Ez Cinkotán elképzelhetetlen.
Több biztonsági berendezés is van, de ezekről nincs infóm, mindössze a kivitelezőt ismerem.
"a komplett összeállításra: tartalmas volt, köszönöm. ha végignézed objektíven, akkor nem mondhatod, hogy nem történt semmi. oké, fejlődés kevés volt, de eseményből annál több. "
Persze, hogy sokminden történik, egy kvázi kétmilliós nagyvárosban, ahol annyi közlekedési eszköz fajta van, mint nem sok helyen (sőt, ha a siklót, hajót is számítjuk, akkor az már rekordgyanús:), mindig van mit fotózni. És a járatsűrűség, a hálózati lefedettség is kimondottan jó, bárki bármit mond, csak a megbízhatóság, a minőség, a tisztaság, az utazóközönség az, ami rosszabb, mint lehetne.
"A bajszos bácsi a legjobb dolog, ami utastájékoztatásban történt az elmúlt húsz évben :)"
egyetértek, bíró úr, nincs több hozzáfűznivalóm. :)
Ez megy most