Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

október 2022
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  3. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...
  10. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (8) 125év (7) 1820 (6) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (6) 1977 (5) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (17) 2806 (8) 41-es (10) 424 (13) 436 (5) 611 (5) abba (5) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (84) bach (5) balaton (45) Balt Korthals Altes (9) bardotka (10) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (26) berlin (162) berlini fal (20) bkv (50) blog (28) blues (5) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (853) budapesti pillanatok (46) buék (9) busz (91) búvár (16) bytom (6) c50 (11) c64 (18) caf (12) cégtörténet (5) city lights (70) classic remise (7) class 56 (7) commodore (19) csak egy kép (49) csak egy videó (280) csehország (68) csehszlovák (41) csörgő (10) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (31) életkép (22) életképek (35) életmód (6) elveszett (32) emlék (6) emlékek (20) énblog (437) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (10) ezerötszázas (6) ezres (12) fan fiction (12) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (15) ferihegy (38) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (19) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (24) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (34) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (66) gibson (10) gitár (37) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (42) gyermekvasút (31) haditechnika (14) hajó (44) hajtóművek-motorok (6) hampage (368) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) hév (41) híd (30) (34) hódmezővásárhely (6) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (38) il 14 (10) innsbruck (5) internet (5) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (7) karosa (5) kassa (15) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (6) kelet-berlin (5) kép (6) képek (923) képregény (95) kérdés (10) kirándulás (11) kisföldalatti (14) kiskörút (5) kisvasút (47) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (378) kritika (72) kulfoldi szemmel (106) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (71) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (24) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (15) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (9) metró (45) miskolc (25) mittudoménmi (9) mk48 (9) MOD (7) morál (11) morgás (128) mozdonyok (21) mozi (9) mtp (7) muki (14) münchen (27) műrepülés (8) muv (5) múzeum (59) nagypolszki (6) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (50) nosztalgia (231) nosztalgiabusz (30) nosztalgiahév (5) nosztalgiavillamos (94) nürnberg (20) nyílt nap (5) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (21) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (112) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (7) pályahiba (6) pályaudvar (41) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (26) popkultúra (130) pozitívum (12) pozsony (48) prága (27) programajánló (28) púpos (21) queen (16) r.i.p. (14) rádió (5) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (8) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (80) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (46) rock (82) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (10) sky channel (6) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (14) spotting (19) st.pölten (5) stuttgart (7) svájc (27) szabadság híd (12) szavazás (6) szeged (35) szekacs (5) szergej (30) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (119) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (225) tapolca (6) társadalom (5) tatra (32) taurus (7) tdt2020 (12) technika (63) technikatörténet (59) tehervonatok (11) tél (14) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (421) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (72) tram train (7) trolibusz (66) turizmus (19) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (339) utcakép (209) uv (47) vár (11) várnegyed (8) város (469) városkép (97) városliget (8) varsó (5) vasút (527) vasúti becenév (6) vélemény (14) vicinális (13) vidám park (5) videó (801) villamos (782) vlog (7) vonat (12) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (43) youtube (326) zene (215) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Búcsúszerűség a 17-es villamostól

2014.04.24. 16:00 :: Hamster

Április 14. óta nem jár a 17-es tuja, közműépítés miatt. Fog még ugyan villamos járni rajta a jövőben, a közlekedésbarátok mégis olyan búcsújárást csaptak a vonal mentén, mintha a Rákóczi úti vágányok megszüntetéséhez hasonló eseményről lett volna szó.

IMG_6054.JPG

A felbuzdulás oka az volt, hogy a közműépítés után nem jön vissza a viszonylat, hanem rögtön nekilátnak a Budai Fonódóhoz kapcsolódó munkálatoknak is: a Tímár utcáig teljesen újjáépül a pálya és környezete, valamint rendbeteszik a közúti forgalmat a környéken. Amikor aztán elkészülnek, valószínűleg nem a 17-es fog járni az új síneken, hanem a jelenleg dél- és közép-budainak mondható 19-es, 41-es és 61-es. A kérdés az, hogy ez tényleg így lesz-e, nem lesz-e valami köztes állapot, amíg átépül a Széll Kálmán tér és a Lánchídi aluljáró - ki tudja, nem indítanak-e egy Bécsi út - Lánchíd 17-est addig, értelmetlenné téve a most áprilisban készült "utoljára 17-es" képeket :)

Azért persze én is kimentem egyik este Jazzcool komával, mert a kockaköves úttestre leszállás biztosan el fog tűnni. Gyerekkoromban izgalmasnak találtam a peron nélküli megállókat, de azt azért be kell látni, hogy egy ilyen kiépítettségű vonal aligha válhatna sikeres közlekedési folyosóvá. Ha jól tudom, "negatív öblök" lesznek az eddig ilyen megállókban, a Népszínház utcaiakhoz hasonlóan. Az új sínekre is szükség lesz, mert valami elképesztő állapotban voltak már a legtöbb helyen: gyorsabb lesz a haladás, és nem fogja kirázni az utas lelkét...

IMG_6039.JPG

A 17-es észak-budai viszonylat, ehhez képest vicces, hogy az óbudai remiz bezárása óta - majd' két évtizede - a ferencvárosi kocsiszín üzemelteti. A Kossuth Lajos tér átadása óta a 2-es is a kocsiszíni útvonal része lett, ami kicsit vicces volt.

Mondjuk fotóilag nem volt szerencsénk a forgalomból kiálló járművekkel, de másfél percnyi videó azért összejött a fura városnéző járatról :)

24 komment

Címkék: budapest közlekedés videó képek villamos

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr406067481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viszont lehet nyitni egy új rovatot az „Elveszett sínek” mintájára, melynek a címe lehetne mondjuk „Megkerült sínek.”

:D
Akkor valószínűleg újra lesz 56-os(?) villamos ha a 61-es Óbudára fog járni? Esetleg a 61-es használni fogja a Villányi-Fehérvári átkötést és tovább "lemegy" (korábban ígérték, hogy a 4-es metró átadása után lesz használva)
@Martin Bergstrom: Pontosan ugyanezek a kérdések merültek fel bennem is pár napja :)
Az egészben az lesz a szívás, ha a fonódó villamos miatt megszüntetik a 86-os buszt (vagy visszavágják vagy a buszsávját szüntetik meg a Fő utcában), mert a 17-es Óbuda szélén jár mérsékelt kihasználtsággal, míg a 86-os a közepén zsúfolva, továbbá a 86-osra át lehet szállni a III. kerület északi része felől jövő 34-es, 106-os, 118-as és 134-es buszokról, így egy átszállással elérhető Dél-Buda, addig a villamosra plusz átszállási kényszer lenne.
@NAR: Tudomásom szerint a 86-osnak csak a déli oldalán lesznek változások, elviszik az amúgy is ideiglenes(nek gondolt) Függetlenségi parkból a végállomást, viszont itt kérdés, hogy mi lenne ideális megoldás a 86-os végállomásoztatásához. Mivel a Vízivárost (Fő utca) a 86-os szolgálja ki, és általában nem szokott igazán tömve közlekedni a busz Újbuda felé a Szerémi sornál (saját tapasztalat!), ez simán indokolja, hogy a Gellért térnél megfordulhatna a járat. Viszont a teret ismerve buszsofőr legyen az a talpán, aki megfordítja a buszt, ugyanis nincs hol. Sokkal értelmesebb lenne szerintem akkor már a Kopaszi gátig kivinni a 86-ost, és ha egyszer lesz a Műegyetem előtt villamos, akkor visszavágni a buszt mondjuk a Lánchídig, de akár átküldeni a Deákra.
Bevallom,már nagyon várom a fonódót, pláne hogy e miatt lettem meghurcolva (egész konkrétan felnyomott a szügyészségen!),mert írtam egy nem túl softy emailt a láng zsótikának (II. ker polgi volt, van és hogy lesz-e, az majd ősszel kiderül, ja és most sem szeretem a búráját, ezért a kisbetű), amikor 2011-ben úgy döntött, hogy mondvacsinált okok miatt beint a kerületét érintő szakasz engedélyezésében, mely miatt csúszott ez a prozsé vagy 2 évet! Egyébként a 17-es villingert -többek közt- azért nem használták sokan, mert egy lepukkant, ritkán járó "mesejárat" volt, mely permanensen araszolt a Bécsi út "grinzingi" részén, még olyankor is,amikor a LAJOS u-ban nem volt torlódás. Viszont majd most, amikor 3 viszonylat fog szépen, gyorsan, ütemesen haladni a fullos CAF kocsikkal, mostaztán mindenki ezzel fog járni és nem a 86-ossal, bár ez ugye nem teljesen fedi le a villingerek által bejárt útvonalat,teljesen másfelé vannak a végállomásai is, szóval csak részben konkurenciája nekik.
@Herbal: Most olvasom, hogy a Lánchíd utca lézárása miatt a Halász utcánál fordul a busz, a deli részét nem is pótolják... A bkk.hu-n lévő szöveg szerint meg a buszsávot szüntetik meg a Fo utcában, ami miatt megakad a Clark Adám tér előtt a busz és használhatatlanul lassú lesz, ezért vagyok kicsit szkeptikus....

A Karinthyig azért elég sokan szoktak lenni, de tényleg a Kopaszi-gát lenne a jó megoldás. A jelenlegi állapot, hogy a Szabadság hídtól délre nincs tömegközlekedés, viszont van két nagy egyetem, elég szomorú :-(
@KissGecihuszár: Gyorsan, ütemesen fog járni, de továbbra is egy-egy kilométerre a Flórián tértől és a BME E épülettől...
@KissGecihuszár:

Na igen Láng Zsolt egy 65 mintájú hadibarom volt, aki csak azt hangoztatta, hogy nem, mert megszűnik 400 parkolóhely. Még arra sem vette a fáradtságot, hogy ránézzen a projektre, amiben ott volt ,hogy ja megszűnik 400, de épül 380 valamennyi.
Nem tudom ki hogy van vele, de ennek a Budai fonódó villamosnak igazából akkor lenne értelme, ha a Pacsirtamező utcába is visszaraknák azt a kb 1,5 km sínt. A 17-es meg járna a Batyiig
Jé, a 17-es villamos is megy föld alatt? Ezek szerint megvalósult Budapesten is az a fonódó koncepció, hogy a város frekventált részén metróként megy a vaskerekű, aztán felszíni villamosként?

A 4-es metróalagútba is be fog járni olyan vaskerekű, amely az alagutat elhagyva villamosként megy tovább?
@KissGecihuszár: hogyhogy felnyomott az ügyészségnél? megvádoltad tán, hogy olyanba pofázik bele, amihez nem ért? elmesélhető a sztori?
@városjáró:

Meg miért pont őt mikor a fél magyar internet rajta röhögött.
@városjáró:Röviden annyi történt, hogy 2011 tavaszán kissé bepöccentem attól, hogy a magukat übermenschnek tartó fideszes politikusok agyában is gazdagon elbődül a majom, s nincs ez másképp helyi szinteken sem, ami bizonyos témákban sokkal károsabb, mint országosan. Épp ezért küldtem zsótinak egy mailt, melyben -egyebek mellett- leírtam, hogy esetleg "felrúghatódik az utcán", vagy "véletlenül elütheti egy autó" (tessék figyelni a megfogalmazásra, mert ez nagyon fontos!). nos, erre bekattant és felnyomott a főügyészségen, azok pedig -na, most tessék skubizni- KÉNSZERÍTÉS bűncselekmény alapos gyanújával fogtak vád alá, majd beidéztek a III. ker, kap-ra. Ott a kihallgatást végző tiszt és a vele ezalatt egy irodában dolgozó kolléganője majdnem sírt a röhögéstől, hogy ezért képesek voltak ekkora cirkuszt csinálni. Ja, természetesen az ügyészség később ejtette a "megalapozott" vádat. Ennyi... Hogy is énekelte anno D.Nagy Laller: "Itt élek én, nem vártam mást; csak nézek, mint apró ember az óriást..."
@KissGecihuszár: pitiáner ócska pártkatona - egyéni nagypofával. élőben persze kussol és terel mindet a szintén rühedék beosztottjaira és, alattvalóira. egy pökhendi fasz már jóideje.

a politkus egyébként is addig ember csak (ha egyáltalán) míg hatalom nélüli ellenzéki senki. amint birtoka lesz, fasszá válik. igaz ez egyébként minden hivatalnokra is.
@KissGecihuszár:
Szép és rendkívül hasznos dolog fenyegető leveleket írni, bizonyára ehhez rendkívül aktív, a közösségért végzett munka szolgáltatta az az erkölcsi alapot. Mindenesetre, amit leírt, hogy megfenyegette a polgármestert, az eléggé gáz, függetlenül attól, hogy bűncselekmény volt-e vagy sem. Ezek ellen az emberek ellen nem így kell hadat viselni, valószínűleg a polgármester röhögött a leghangosabban az ön levelén.
Én ifjú Knézy Jenőt próbáltam eltüntetni egy időben a képernyőről, no de én a hivatalos utat jártam, beadványokkal, kérelmekkel, illetékbélyegekkel, jogi érveléssel, miegymással. Nem jártam sikerrel, de végül az élet igazságot szolgáltatott :)
@Trónkövetelő: Igen, volt, van hozzá jogalapom, ugyanis immár 20-on éve levelezgettem a BKV mindenkori vezetőivel, főként amióta érezhetően (ez kb '92-óta van így) rombolták a BKV szolgáltatási színvonalát, ugyanis demszkypatkányék egyértelmű célja volt a BKV leépítése, ezzel a városon belüli utazások mennél nagyobb arányban az egyéni közlekedésre történő átterelése, hiszen a magyarosch liberális felfogás szerint az "egyén, annak szabadsága a legfontosabb", ergo aki megteheti, az inkább autózzon, mint permanensen "kompromisszumokat kössön" azzal, hogy várakoznia kell a megállókban, majd egy mocskos, lepukkant járművön büdös, sok esetben fertőző hajléktalanokkal utazgasson hosszú órákon át. Persze, megtettek azért mindent, hogy a BKV járművek mocskos, lepukkant, megbízhatatlanul közlekedőek legyenek és azokra felengedték az ingyen utazgató hajléktalanokat. Szóval, higgye el, hogy igenis volt erkölcsi alapom ahhoz, hogy ezt a vakarékot -ahogy elnézem 1-2 előttem szóló kommentjét, többen rühellik, mint szeretik!- helyre pakoljam. Nem egyes szám első személyben fenyegettem meg, hanem leírtam, hogy esetleg lesz, lehet valaki, aki majd jól elintézi, ha így folytatja tovább, tehát egyfajta jó szándékú figyelmeztetésben részesítettem, hátha észbe kap, még mielőtt lesz valaki, aki minden előzetes nélkül megborítja, vagy egyebek. Ami a Knézyt illeti; feltételezem, az asszonyverés játszhatott szerepet abban, hogy P.N.G. lett az Ön számára? Ez jogos, de ettől szerintem még kiváló sportriporter,de tény, hogy amit a családjával tett, az elítélendő és kellő súlyossággal büntetendő!!
@KissGecihuszár:
Hát én jogász volnék, azért ezt jogalapnak nem nevezném... Függetlenül attól, hogy mint egykori II. kerületi lakos, mit gondolok Láng Zsoltról. Egyébként itt a XI. kerületben Molnár Gyula se volt különb, és akkor még finoman fogalmaztam...
Jenőt meg nem az asszonyverése miatt támadtam, azt úgysem tudtam volna, mert nem vagyok ügyész, az ORTT-nél és a jogutódjánál, az NMHH-nál próbáltam keresztbe tenni neki, egészen más okokból (szerintem jópárszor megszegte a régi és az új médiatörvényt). Szerintem riporterként egy nulla csávó, ezt azonban kellő nagyképűséggel kompenzálja. Az mindenesetre teljesen váratlanul ért, hogy a nőverése miatt végül levették a képernyőről, ez az ügye évek óta ismert volt, elvileg a "szakmai" munkáját nem érinti, de a hosszas szélmalomharcomból azt azért megtanultam, hogy a TV-nél voltak/vannak olyan emberek, akik nem bánták volna, ha sikerrel járok. meglepő helyekről kaptam biztatást, persze jó magyar szokás szerint titokban odasúgtak nekem, hogy hajrá, de amikor tenni is kellett valamit, akkor valahogy mindig egyedül voltam :)
Izé, ezt a párbeszédet lécci ne itt :(
Arról kinek mi az infója, hogy az átépítés/átalakítás után milyen arculata lesz a Frankel-Bécsi belső szakasznak? Lehetne olyan mint a párgai Újezd.
varosjaro.blog.hu/2010/04/03/frankel_ujezd
@Hamster: Sorry a Knézy junior témában részemről elkövetett OFF-ért, viszont remélem, a kicsicsíra károkozó láng zsóti belekeverése a történetbe nem jelentett OFF-ot?!?
süti beállítások módosítása