Annyi bejegyzés volt már a budaörsi Goldtimer happeningről, hogy lassan én se emlékszem, mit mutattam és mit nem. Mielőtt végleg összekavarodom, itt az utolsó rész a sorozatból:
Ezt a jószágot élőben kell látni, hogy az ember elhiggye, hogy tényleg létezik: egy Reliant Robin. És nem, Mr. Beannek nem ilyenje volt, több Reliant típus is létezett.
Vajon mi járt annak az eszében, aki azt gondolta, műszakilag jó ötlet egy ilyet építeni? :)
Ezt a Peugeot-t gyerekkoromban "Trabant döluksznak" hívtam, mert szemből picit hasonlított a mi kis papírjaguárunkra.
Ez is valami francia autó, de még sose láttam ilyet, nem tudom, mi lehet... ja, megvan: a valaha volt legeredetibb autók egyike.
Matra M530 LX. Kicsit fura forma, nem igazán harmónikus. Pedig a gyártó igazán értett az áramvonalazáshoz, hisz főállásban rakétákat (is) gyártott :)
Kopoltyús Kadett kupé - őszintén szólva először az ugrott be róla, hogy akkor már inkább egy Skoda 110R kéne - pedig nagyon szép állapotban volt!
A bejegyzést és a sorozatot ezzel a Jaguarral fejezném be. És nem tudom, ki hogy van vele, nekem valahol itt (pontosabban a négyajtós verziónál) fejeződött be a Jaguar is, mint gyártó - ami utána jött, abból semmi se tetszett. Ti hogy vagytok ezzel?
Ez megy most