Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (930) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (509) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (92) hajtóművek-motorok (6) hampage (412) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1018) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (15) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (45) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (66) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (483) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (397) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (520) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (588) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (842) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Mennyibe kerülhet Buda egy délutáni eldugítása?

2009.07.23. 18:31 :: Hamster

Legyen buli - de ésszel, gyerekek, ésszel!

A címben szereplő kérdés akkor merült fel bennem, amikor láttam, hogy az ismert energiaital-gyártó ma ismét a budai oldal közepébe beletenyerelés útján reklámozza magát (igen, a Szopi Szörpről van szó). Pardon, milyen szemét vagyok, hiszen nemes sporteseményről van szó: Palik László, és egyéb jól fizetett médiasztárok parádéznak egyet a Várban, Forma-1-es és egyéb gépsárkányokkal. Meg Besenyei Petit is megreptetik a Vár felett. 2000-3000-5000-10000 autórajongó nyilván helyben magához nyúl, hogy ilyesmit láthat a témához amúgy kicsit sem illeszkedő környezetben... a többiek meg a környék dugóiban állva elmélkedhetnek a világ nagy kérdésein:

Például azon, hogy mennyibe kerülhet egy infrastruktúrálisan amúgy is alulfejlett, de perpillanat még az átlagnál is jobban megnyomorított város munkanapi délutánját minden kerülési lehetőség nélkül tönkrevágni. Mert hát öt óra körül az Attila út már le volt zárva, onnan mindenki mehetett, amerre bírt. Például a kvázi egysávos felső rakparton (ami kicsit se volt bedugítva), vagy a Hegyalján fel az Alkotásig. Végülis ilyenkor amúgy is mindenhol dugó van, most csak annyival tart tovább, amíg az egyik dugóban állástól eljut a másik dugóban állásig a polgár...

Tömegközlekedésre ne is gondoljunk: a rakparti villamos nem jár, a krisztinavárosi villamos nem jár, mert pályafelújítanak - a pótlóbuszok meg hol is mennek? Igen, a dugóban. Még jó, hogy a "kis" kerülővel (kilométerben nem lenne sok, na de a dugó az dugó!), a Clark Ádám tér érintésével Pasarétre és Naphegyre tartó járatokon legalább nem volt túl meleg.

Most persze nekem eshet hatmillió F1-mániás, illetve azok is, akik szerint az ilyen események a szörpgyártón kívül bárki másnak is promocionális lehetőséget jelentenek,  de szerintem akkor is észbe kéne kapnia annak, aki ilyen reklámbulikat megfelelő feltételek nélkül engedélyez. Mert  legyen buli, ne legyen punnyadt hely a város - de a t. bulizó akkor fizesse ki azt, hogy folyamatosan fenntartsák a tömegközlekedést Észak- és Dél-Buda közt. És ne legyenek főutak órákon át folyamatosan lezárva, csakis az indokolt ideig, és csakis az indokolt keresztmetszetben! Érdekelne, hogy egyátalán volt-e ilyen egyezkedés, vagy csak úgy odadobtak mindent. Meg az is, mennyit kap a vélhetően valóban profin megrendezett reklámban való háttérszereplésért a város, és mire költik azt. Ha valaki azt mondja, hogy ingyen van - mert hát örüljünk, hogy nevezett cég hírünket kelti a világban azáltal, hogy belekerülünk minden harmadik tévécsatorna este tíz utáni hiradójának sportrovatába vágóképként - akkor sikítani fogok.... Ráadásul hétvégén Magyar Nagydíj lesz, aki erre izgul, úgyis megkapja pár nap múlva a maga benzin- és gumifüstadagját!

Hozzáteszem, régen én is csíptem, hogy a RedBull a technikai sportokban nyomul, például szponzorálni kezdte Besenyei Petit, meg felújított egy rakás szép régi vagy érdekes repülőgépet, de most már inkább hirdessenek úgy, mint más cégek: tévében és rádióban, esetleg plakáton. Hozzám meg maximum akkor szóljanak, ha ingyen akarnak adni az italukból...

Update: Érdekes, hogy a kommentezők egy része csak feketében vagy fehérben tud gondolkodni, tehát csak megrendezésben vagy meg nem rendezésben. A "hogyan?", esetleg a "mikor?" kérdésekről mintha még vitatkozni se lehetne. Amúgy nem arról volt szó, hogy ne lehetne 3-4 óra plusz dugót túlélni (mert nyilván egy atomtámadás például sokkal rosszabb lenne), hanem arról, hogy értelmes dolog-e körültekintő szervezés helyett 3-4 óra plusz dugót okozni egy munkanap délutánján - de ez átment abba, hogy "aki nem tudja a dugókat elviselni, az ne akarjon nagyvárosban lakni". Tényleg az lenne aszociális, akit zavar, hogy plusz dugót kap ajándékba? Szerintem az ilyen ember egyszerűen csak nem mazochista...

Másrészről viszont azt is megtudhattam, hogy Budapest világvárosi státuszát csak egyetlen dolog fenyegetheti: ha valaki nem enged korlátlanul és kritikátlanul reklámbulikat rendezni a területén :)

75 komment · 1 trackback

Címkék: budapest közlekedés város tömegközlekedés életkép morgás redbull air race

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr1001263464

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: El lehet menni Budapestről, kéremszépen... 2009.07.24. 10:50:41

Budapesttel az utóbbi időben egyre több problémája van az itt élők egy részének. Minden nyáron dübörög a Sziget, egyesek este 10 után szórakozni merészelnek a belvárosban, egyre több utcát bontanak fel hogy aztán átadják őket a rohadék bringásoknak és ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyorsan gyorsan.
nem címlap nem címlap nem címlap.
mivel magam is hazajutás és PC-t szerelni indulás közben a dugóba szórultam, írtam a Redbujjnak a honlapján keresztül egy kulturált üzenetet, hogy ez xar ötlet volt - egyelőre egy deliveri faliórát kaptam vissza :-(
Jaj olyan avgy!!! :)
Nem igaz, hogy nem érted meg az államérdeket. Hogy az ország egyetlen, legjobb autóversenyzője, az ország Lacikája F1-es autót vezethet és játszhatja az agyát! :)
na, elolvastam.
repülőt láttam. csak sejtettem h mostanság lesz ez a szar. (most lesz?)
az utóbbi években bármilyen PR rendezvény miatt bármikor bárhol bárhogyan bármennyi ideig és nulla szervezéssel le lehet zárni bármit. szerencsére ez engem nem érintett eddig, de utóbbi időkben a redbull miatt egyre tovább és egyre hosszabb ideig volt lezárva adott szakasz.
svvóal egyetértek. nyilvánis megszégyenítés, csonkolás, pénzbeli büntetés járjon egyszerre annak, aki bármifelé esemény miatt ellehetetleníti a közlekedést. legyen az marketing cél vagy politikai dolog legyen. ez egy város. nem szabad megbénítani, még nyáron se.
mert marha irritáló h amikor lehetne, akkor se lehet közlekedni ,mert egyn agyfejű kitalálja h miért ne.
UFF.
@Rocko-: Eddig eléggé egyöntetűek a kommentek.. még biztos folynak a futamok, vagymik, és ha végük, akkor majd beesik ide mind a hatmillió forma1rajongó, és akkor úúúúmilesz itt :)
Éééérdekes, hogy politikai rendezvényeket/tüntetéseket nem engedélyez a rendőrség, ha az akadályozza a forgalmat. De marketing-akciót, azt igen. Hát, ez egy ilyen ország; véleményed ne legyen, csak vegyél, vegyél és vegyél!
@Hamster: Az lesz, hogy megint néhány nyugdíjas ellehetleníti a fiatalok szórakozását, nem jön a buliturista, nincs bevétel és munkahelyek is megszűnnek ha nem lesz ilyen rendezvény! lásd VI. kerületi csendrendelet
@Gróf Úr: ki francot érdekelnek a politikai rendezvények? inkébb ezer féle buli, mint egy politikai rendezvény - szerintem.
@doki69: Látod szünet van az újpest meccsen!
A város utjai a városban élők közlekedésére valók.

Ha futni szeretnék zöldbe megyek ha bringázni szeretnék lehetőleg zöldbe megyek ha lovakat akarok nézni lóversenypályát keresek ha autó versenyt szeretnék versenypályára megyek ha vadászrepülőt szeretnék látni elmegyek a repülőnapra. De ik azok a barmok akik szerint az ő bizniszük olyan fontos hogy bedugitják a várost mert hát abba nem közlekedni kell hanem élvezni az ő szarjukat.
nem....ingyen sem kell...
ha koffein kell, akkor kávé...nem menő lötyi....
cola sem
@jazzcool: Na, a filmecskét elnézve lent a dugóban többször annyi ember anyázott, mint amennyi ott fent az attrakciót nézte...
Külön vérlázító volt, hogy a Sebestyén Balázskát megkülönböztetett jelzéssel, mototros rendőrök kisérték a repülőhöz, hogy repkedjen a műsor magasabb színvonaláért.
Rohadjon meg. Egy kék villogós út, mindig nagyobb kockázatot jelent a többiekre nézve, ha ez fontos közérdek, akkor megéri a rizikó. De emiatt kis pöcs miatt?????
Szégyelje magát a rendőrség, hogy a show érdekében képes erre.
A sok hülye meg főjön meg.
@repecs: Némi buli beleférhet, de a belinkelt oldalon levő rajz szerint az Attila utat a Dózsa György tér egyik sarkától a másikig érintette a cirkusz, gondolom 6 és 7 közt.

Ehhez képest az Attila út már a Szarvas tértől a Szent János térig (?) blokkolva 4 és 7 közt. "Csak" a legnagyobb csúcsban, de nem probléma :-/
Nekem egy gyerekkori álmom valósult meg ezzel a rendezvénnyel.
Kiskoromban, amikor még érdekelt a forma 1, azon fantáziáltam, hogy milyen lenne, ha a saját kisvárosomban rendeznének futamot...erre tavaly Siófokon volt ilyen Red Bull biszbasz, gyerekkori lakhelyemtől 30 kilóméterre, ma meg a háznak a tetejéről, azéról amelyikben lakok, 14 emelet magasságából egyedül szemléltem végig élőben az eseményeket, egyébként rohadtul nem érdekel a Forma 1, de onnét a tetőről figyelni baromi filinges volt, beláttam a pálya 75%-át, kb 2-300 méterről. Szóval lényegében valóra váltották a gyerekkori álmomat.
A dugó meg a lezárások miatt lett gyanús, hogy itt valami történni fog, aztán a neten rákerestem gyorsan, de akkor már pont elkezdett repkedni a B. Péter.
Ja, engem nem zavart a dugó, bicajjal járok...
@Fucksee: Biztos volt sok boldog ember, nem ennek a létjogosultságát vonom kétségbe, hanem hogy semmi arányosság nem volt; hogy azt, akit nem érdekel a dolog, azt se érje aránytalanul nagy hátrány. 35-40 fokban plusz dugóban állni, hosszabb úton hazamenni szerint aránytalanul nagy hátrány. Főleg, hogy biztosan meg lehetett volna értelmesebben szervezni, rövidebb idejű lezárással, csak sávelvétellel, a tömköz biztosításával.

Amúgy ebben a melegben azért a bicikli is elég tikkasztó lehetett, az más kérdés, hogy az elmegy nem csak széles aszfalton is :)
@Fucksee: f.szacsávóvagy. cipeljél asztali PCt a bicajoddal, hajtsál vele 80 évesen bottal, igyekezz vele a reptérre, vagy menj vele talpig öltönyben tárgyalásra.
azér vicces h ekkora lufi lett abból h 4 órára lezárták a dózsa györgy teret meg a vári menekülőutakat.

pont arra mentem haza a 178assal 6 körül, a várbazárnál látszott h busszal végképp esélytelen, leszálltam és elsétáltam a rendezvény mellett haza a vérmező felé. a buszon egy néni azt hitte h bicikliverseny van és ezen kattogott de ezenkívül mindenki nyugisan tűrte, autósok se anyáztak. a szarvas tértől a lánchídig tényleg szopó volt, de kb ennyi lehetett, mert furcsa mód az alagút nem volt beállva, a bemutató másik oldalán teljesen békés volt a forgalom (alagút utca, attila út, krisztina krt).

nyár van, kisebb a forgalom, a dózsa györgy térnél vigyorgó tömeg nézte a talán megane rallyautó gumifüstölését, én nem álltam meg mert a gyerek (akivel kmentünk volna megnézni) muszáj alapon inkább a fogorvost választotta, de továbbmenve vicces volt hallani az f1es visongást a vár felöl, ezt leszámítva béke, nyugalom, sétáló emberek, mérsékelt forgalom.

tény, h a vár másik oldalán nem jártam, a rakpart meg a főutca egy élmény lehetett de má megint nem igazán értem ezt a qrva nagy nekibuzdulást.
Mogyoródi vagyok csütörtök péntek már igen gáz,a hétvége reménytelen közlekedés szempontjából . Iszonyat hangos ráadásul szívből utalok minden technikai sportot :)azért ki lehet bírni :)
@stonedraider: "má megint nem igazán értem ezt a qrva nagy nekibuzdulást"
Milyen nagy nekibuzdulást? Felidegesített, hogy meg lettem szivatva. Hadd ne kelljen már örülni neki :)
@Transylvanianmixedgrill: Engem nem érdekel, hogy ki rendezi, hogy mennyi pénze van, hogy híres-e. Hidegen hagy, hogy golfozás közben elhenceg-e vele más gazdag embereknek. Én csak azt szeretném, ha a buli mellett a normál életnek is maradna egy pici hely a városban, mert így is épp elég nehéz ép ésszel kibírni a budapesti közlekedést...
Ha az ország Lacikája fordulózott a felvételen, akkor gratula, bármikor megcsinálom.

Saját szgk.-val teljesítem a gyári paramétereket.
...ja, ingyen minden kéna vazze', de ha ára van, már nem jó? Hidd el, ezért kapott pénzt az is, akinek járt (és persze az is, akinek nem, Magyarország:) és a kérdés inkább az: amire más büszke, arra Te miért nem vagy az? Ja, mert akkor ki kéne szállni az autóból? Jajjaj... igen is, ilyenkor a lezárt útszakaszok pótlására buszsáv kell, az autós szopjon, így járt - ki lehet bírni évente pár napot. Azzal meg ne gyertek, h az autós mindig szopott, mert felújítanak - itt a blogbejegyzés egy rendezvényről szól. Ami jó volt. Ennyi.
S ebben az a vicc hogy annak idején azért zárták le a várat hogy ne zuhanjon bele a barlangrendszerbe. :) De legyetek nyugodtak akik ezt engedélyezték nem álltak a dugóban. :(
Miért nem hétvégére rakták? Csóróként pont beleférne. Én ma dolgoztam.
Hamster · hamster.blog.hu/ 2009.07.23. 20:07:40
Forma-1? amiben Senna autózik? jah, nem? akkor kösz, de nem érdekel.

jazzcool 2009.07.23. 20:54:30
???
pár autót megy pár ört egy számukra szűk helyen, ráadásul iszoynat rossz minőségű terepen. (F1 autót macskakőre? F1! F1! ezek idióták.)
ebben mi a _jó_?

repecs 2009.07.23. 21:03:08
sajnálom h akinek erről génde godolkodnia, gondoskodnia, az nem gondol erre, így.
@MP: Ezek a súlyú kocsik azért nem fognak beszakadni, mert akkor a 16-os busz sokkal hamarabb átmenne földalattiba :)
@Hamster: Sajnos le vagy te )is) szarva kedves Hamster a kispolgári vágyaiddal együtt. :(
Tudod, az a szörnyű, hogy ilyen tajparaszt gumiégetést kicsiben mondjuk a dabasi motel parkolójában is lehet látni, természetsen tajparaszt, nézőközönségnek. A különbség annyi, hogy nagyban ezek az embereket rallyversenyzőnek és forma-1-es pilótának nevezik, a közönséget pedig a motorsportok szerelmeseinek.
A Red Bull mindig is figyelt a környezetre, a város értékeinek megóvására: blog.bono.hu/index.php?todo=entry&vid=39

Na, így tették tönkre pár éve a néhány hetes kerékpárutat, s persze azóta minden évben rátettek egy lapáttal.
Engem először idegesített a dolog, de aztán megtudtam, Palik Laci milyen remekül szórakozik, és mélyen elszégyelltem magam. Főleg, hogy - mint olvasom - másik nagy kedvencem, Sebestyén Balázs is benne volt a buliban.

Remélem, a végén megvoltak egymásnak.

A Red Bull honlapján egyébként köszönetet lehet mondani a remek délutánért.
Budapest - akármilyen rosszindulatúak vagytok - világváros. Ha nem tetszik, hogy egy nagyvárosban vannak futóversenyek, van Sziget fesztivál, van Air Race, néha hangos a zene a belvárosban és éjfél után is nyitva vannak a teraszok, költözz kisvárosba, erdő közepére.

Ezért tartunk itt, mert mi magyarok csak irígykedni tudunk, mindenre... küldjük haza a külföldieket, ne hozzák ide a pénzüket!

Ja és ne zárják le a Margit hidat se, mert mekkora dugó lesz már egy évig...

Nehogy már egy a dugó húzzon fel, mikor bármerre mész a városba, bárhol belefuthatsz egy hasonlóba, elég egy lerobbant autó a nagykörúton...
"Nekem egy gyerekkori álmom valósult meg ezzel a rendezvénnyel. "

Ket eve innen az Alagut utcabol indultak a regi F1-es verdak a Hosok terere, elozo este meg az Attila/Alagut sarkan lehetett nezelodni oket.

Mostanirol persze jol lemaradtam, de a Krisztina terig elhallatszott a turaztatott V8-ak jellegzetes hangja.
Mondjuk 2 eve volt annyi eszuk, hogy csutortok reggel 10-tol fel 1-ig tartott a Street Parade.
@Halesz: Ezért tettem azt az írás tetejére, hogy: Legyen buli - de ésszel. Utána leírtam, mit kellett volna _szerintem_ másképp csinálni. Megpróbálom összefoglalni az ide vonatkozó lényeget: _NEM_ AZT ÍRTAM, HOGY NE LEGYENEK RENDEZVÉNYEK, BULIK, KONCERTEK, SZIGET, LISZT FERENC TÉR! Azt viszont konkrétan leírtam, hogy "legyen buli, ne legyen punnyadt hely a város - de...". Kérem, senki ne reagáljon itt olyanra, amit nem írtam, mert annak nem sok értelme van :)

"Ja és ne zárják le a Margit hidat se, mert mekkora dugó lesz már egy évig... "
Mert ha nem zárták volna le az Attila utat ma délután, akkor hamarosan beszakadt volna a Dunába?
@Halesz: az, hétközben 6-kor, mikor amúgy mennek a felújítások...

Nyilván nem lett volna baj, ha az egészet szombat délelőtt csinálják, bár véleményem szerint a Vár nem erre való.
@Halesz: egyetértek!
bár én ebben a dugóban pont nem álltam, lévén itt lakom a palota út alatt. viszont alig találtam parkolót, és zúgott itt minden földön égen és még a gyerek is betojt a hangzavartól, én még is azt hiszem, hogy ezt a pár órát simán ki lehetett bírni. (a bush látogatás rázósabb volt anno!)

róma belvárosában is állandó dugók vannak, mégis simán lezárnak utakat rendezvények miatt és ott is 40 fok van nyaranta. ezzel meg kell tanulni élni, ha az ember városban lakik.

egyébként napok óta tudható volt, hogy lesz ez a rendezvény, nem értem hogy érhetett váratlanul ennyi embert....

érdekes mikor aug. 20-án le van zárva itt szinte minden és a sok barom ennek ellenére itt kering a kocsijával azon a két lezáratlan szakaszon még este 6kor is (amikor már egy robogót sem lehet a környéken letenni) az a dugó/lezárás senkit nem zavar? itt élőként, engem sokkal jobban idegesít a sok idióta akik behajtanak ide, tök reménytelenül majd itt üvöltöznek/dudálgatnak a dugó miatt, végül pedig beparkolnak a parkokba és itt hagyják a letarolt bokrokat és a szemetüket.
@Hamster: az "eszmefuttatásom" inkább a kommentelőknek szólt, kezdett elmenni ebbe az irányba az egész beszélgetés. :)

És olvastam, hogy "legyen buli - de ésszel". Szerintem pont ez az, hogy ezt ésszel csinálták, nyáron, kora este, minimális főútvonal lezárással. Két-három órát igenis ki lehet bírni szerintem.

A Margit hidas érvem csúsztatás volt, elismerem :) Csak tényleg lássátok be, hogy semmi baj sem a Forma-1 körüli felhajtással, sem pedig azzal, hogy a Várban volt ez a buli. Gyönyörű történelmi helyszín, tele lesznek a tévék a videókkal, a net a fotókkal, igenis van ennek hozománya, nem csak a Red Bull-t reklámozza, hanem azért a várost is.

Pont ezért érveltem az Air Race-szel is, Budapest elég komoly városok között szerepel és azért megnézik néhány ezren a közvetítést külföldön a tévé előtt.

Persze mondhatjátok, hogy Haleszt megette a marketing :D De én imádom, hogy pörög ez a város, és ilyen rendezvények is vannak nálunk.
@Transylvanianmixedgrill: "rallyversenyzőnek és forma-1-es pilótának nevezik"
nevezni lehet. BKV-t is lehet tömegközlekedésnek nevezni. meg a kutyaszart is karácsonyi ajándéknak. de az attól nem lesz az.

@Perillustris: ettől függetlenül is szoktak lenni lukak az úton, érthetetlen módon, 2-3 szabályos kör. tervezett kátyúsítás?

@Halesz: "vannak futóversenyek, van Sziget fesztivál"
míg előbbi megbénítja az egész várost, utóbbi csak a kákán is csomót jellegű embereket zavarja.
nagy különbség. az h nagyváros, az nem jelenti azt, h feltétlenül szoptani kell a jónépet.
a világvárosra meg engedj meg szerényen egy muhahát.
"elég egy lerobbant autó a nagykörúton..."
azért egy nem tervezett eseményt összehasonlítani egy tervezett, sok pénzbe kerülő, ám annál átgondolatlanabb rendezvénnyel...
@régi_vendég: "bár én ebben a dugóban pont nem álltam"
Az a dugó, amibe az én buszom nem szorul bele, engem is nagyon ritkán idegesít...

"róma belvárosában is "
Arról meg talán írjanak a rómaiak blogbejegyzést, hát hol érint az engem? ;)

"az a dugó/lezárás senkit nem zavar? "
A szabálytalanok ott is idegesítenek, de ez a bejegyzés nem arról a napról szólt.
Mondjon már valaki egy hétköznap délután 6-kor induló, utcai futóversenyt Budapesten. Most már nagyon kíváncsi vagyok rá.

@Halesz: ki nézi meg külföldön, hogy Palik L. a Várban szórakozott egy Red Bull autóval? Te hány hasonló külföldi eseményt láttál a magyar tévécsatornákon?
@Rocko-: Hát azért tudnám sorolni, hogy a Sziget ki mindenkinek nem tetszik. Mindig belekötnek valamilyen módon.

Két éve az a sztori tetszett a legjobban, hogy az újpestiek elkezdtek panaszkodni, hogy nagy a zaj. És mindezt olyan lakók mondták, akik a 2x3 sávos Váci út és az azt keresztező vasút melletti házban laktak :)

A nagykörút és a lerobbant autó példájával azt akartam mondani, hogy sokkal nagyobb dugót tud csinálni egy olyan, mint ez. Amiről viszont tudni is lehetett. Szerintem aki sokat autózik a városban, az igenis tájékozódjon a közlekedési hírekből...
Menjenek ki a francba valami zárt pályára ökörködni. Meg a pártok is vonulgatni. Meg a demszky is elhúzhat a retkesbe :-).
@sapuh: nem Palik volt itt a lényeg, hanem a Red Bull csapat, ha láttad volna a programot.

Miért, a szombati futóversenyek nem szoktak dugót okozni? ugyanmár. Nézd már meg a Margit hidat Buda felé, amikor a bringások miatt lezárnak egy sávot a hétvégén.
@Halesz: "Pont ezért érveltem az Air Race-szel is, Budapest elég komoly városok között szerepel és azért megnézik néhány ezren a közvetítést külföldön a tévé előtt. "

Nálunk a magyar RTL a nem-budapesti futamokat éjfél körül adja le, félórába sűrítve, erősen vágva, ebből kiindulva nem hiszem, hogy olyan baromi nagy promóció lenne az Budapestnek. Persze az RB helyében én is ezt mondanám nekünk :)

"Csak tényleg lássátok be, hogy semmi baj sem a Forma-1 körüli felhajtással, sem pedig azzal, hogy a Várban volt ez a buli."
_Szerinted_. Szerintem meg volt.

"Két-három órát igenis ki lehet bírni szerintem."
Ja, meg többet is, meg 365 napot is. Ezért ilyen a város, mert csak a "mit" számít, a "hogyan" nem. "Á, ki lehet bírni, ha a 19-es villamos két-három hónappal később indul újra", "Á, ki lehet bírni, ha a négyes metró miatt évekkel tovább van feltúrva a város", "Á, mindent ki lehet bírni".

És valóban ki lehet, csak kérdés, hogy mennyi idő után számít ez mazochismusnak. Mert én azért mindezek ellenére örülnék, ha az illetékesek igyekeznének minimalizálni a kellemetlenségeket. És nem is feltétlenül az RB dolga lenne ez!
@Halesz: "Miért, a szombati futóversenyek nem szoktak dugót okozni? "

A szombat délelőtt és a csütörtök délután ugyanaz? Most azon túl, hogy szerintem a szombati futóversenyeknél is "kicsit túl kicsi" súllyal esnek latba a nem-futók érdekei.
indokolt ideig volt zárva, 1 óra felkészülés azért kell egy ilyen műsor előtt, mégiscsak brutálisan erős gépek, nem lehet kockáztatni.

egy világváros jellegéhez hozzátartoznak az ilyen rendezvények, vagy szerinted Monacóban is megy az anyázás, hogy le van zárva a buszmegálló?

aki ezen a pár órán fennakad, az valójában nem alkalmas arra, hogy Budapesten éljen, és ezzel nincs semmi baj, mert jómagam is kertvárosban, a főváros egyik nyugalmas szegletében lakom, mert erre vágyok. egy óra utazásra vannak BKV-val a pályaudvarok, összesen 3 sáv köt össze Pesttel, viszont este nyugi van, nincsenek rendezvények, hangoskodás.

és vannak eladó házak, lakások a környéken...
@Hamster: a magyar futamot jópár külföldi csatorna is adja, nem az RTL Klubot nézik a külföldiek. Akit meg érdekel a külföldi futam, és szereti a repülést, meg fogja nézni este is, és a neten is utánakeres - szerintem.

Ellentétes véleménnyel vagyunk Budapestről, de ez nem baj szerintem :) A 4-es metró már rég kész lenne, ha a politikusaink nem azzal lennének elfoglalva, hogyan tegyenek keresztbe a másiknak - szóval ez pont nem jó érv.

Amúgy hülyeség szerintem ebbe a vitába belekavarni a felújítások elbaszását, meg a politikusokat, mert az nagyon máshova vezetne... :)
@Hamster: összesen 1 jelentős utat zártak le, és a várban, amúgy is forgalomcsillapított helyen ment az ökörködés. ennyit valóban ki kell bírni, és minden szó hangsúlyos.

nem kell a mese, hogy máshol fenékig tejfel az élet, csak Budapesten van ez a faszság.
@gio: végre valaki érti, mire akarok kilyukadni :)
@Halesz: "nem Palik volt itt a lényeg, hanem a Red Bull csapat" - köszönöm, tökéletesen leírtad a lényeget: a Red Bull volt itt a lényeg.
Ez ugyanis egy ÜZLETI célú rendezvény volt, egy italmárka promóciós akciója, semmi más. Már csak az a kérdés, hogy Budapesten miért "a Red Bull a lényeg"? Mit fizettek ezért? És ha fizettek is, jó pénzért a Parlamentet is kék-pirosra festjük?
@gio: "indokolt ideig volt zárva, 1 óra felkészülés azért kell egy ilyen műsor előtt, mégiscsak brutálisan erős gépek, nem lehet kockáztatni. "

A másor hatkor kezdődött, nem? A zárás meg négykor. Ez egy óra?

Másrészt meg tényleg csak és kizárólag egy munkanap délutáni csúcsában lehetett megtartani? Miért is?

Nem arról volt szó, hogy a villamos fékezéskor homokszórása, a város felett átrepülő utasszálító repülőgépek zaja zavart volna, vagy a mentőautók szirénája, vagy az, hogy sokan vannak az utcán! Ha a különbséget nem érted, akkor sajnálom.
@Halesz: sok csatorna adja, de nem ám ezt az ökörködést, hanem a FUTAMOT. Nem gondolom, hogy a csütörtöki promóakció nélkül lefújták volna a hétvégi futamot.

@gio: miért te akarod eldönteni, hogy mit lehet kibírni? Ha legközelebb a te utcádban rendez a Red Bull éjszakai traktorversenyt, arra majd én írom, hogy ki lehet bírni, mert vszeg nem fog érinteni.
@sapuh: jó pénzért nagyon sokmindent eladnak, ez egy ilyen világ, ezt valóban lehet kritizálni.

Csak mondjuk ez a rendezvény egy csomó embernek élményt szerzett, számukra nemcsak reklám volt. És nyilván volt ára a területfoglalásnak, ha meg keveset kér érte a ki tudja melyik önkormányzat, az már az ő hülyeségük.

Ja és szerintem inkább egy ilyen kreatív reklám, mint hatalmas óriásplakátok, amelyek sokkal inkább elcsúfítják a várost.
@sapuh: "Már csak az a kérdés, hogy Budapesten miért "a Red Bull a lényeg"?"

Mert ettől leszünk világváros, és aki ezt nem érti, az költözzön vidékre, meg biztosan nem szereti a Szigetet, meg Monacóban is van buszmegálló, amit lezárnak a Forma-1 miatt ;)

Amúgy tök jól műxik ez a reklám, ha mi is elhisszük, hogy a RB-tól leszünk csak fontosak és érdekesek a világnak.

Mondanánk azt, hogy imádjuk a hangos autókat, és élvezzük látni őket közelről, de hogy itt azonnal ezzel akarjuk a világvárosiságunkat alátámasztani, és ez azért szánalmas. Akkor már én is hajlok arra a véleményre, hogy inkább ne legyünk világváros, mert nem érdemeljük meg ezt a státuszt :(
@Hamster: tényleg félreértesz, nem az RB itt a lényeg. Mindegy, asszem rossz felé megy ez a vita :)
@Halesz: "számukra nemcsak reklám volt."

És ez _tök_klassz_! De hadd lehessen azt is leírni, ha valakinek meg ez nem dobogtatta meg a szívét, cserébe viszont szívott egy sort, amit rosszul élt meg.

Naaaa, léccilécciléccilécci!!!
@Hamster: le lehet írni, de ez akkor is túlreagálás - ezt is hadd lehessen leírni :)

Mint ahogy azt is, hogy szerintem ilyen egy nagyváros élete :)

Szép éjszakát!
@Halesz: Nem én írom állandóan, hogy milyen jó nekünk, ha egy ügyes cég ügyesen a magyar főváros adottságait használja háttérdísznek/vágóképnek a reklámjában! Róla ír az újság, meg még ez a kis blog itt a Nagy Égi Rendszergazda háta mögött. Hát lehet ennél komolyabb sikere egy marketingesnek? Ugyanakkor én nem az RB marketingese vagyok, tehát ha nekem nem jó az RB reklámakciója, akkor azt fogom leírni.

Szerintem Budapest RB-s parasztvakítás nélkül is világváros, ezért nem kell bármit benyelnem azért, mert állítólag ez nekem jó reklám. Pláne, ha közben látom, hogy az RB-nek sokkal jobb reklám, mint nekem.
@gio: Akkor miért is kellett a környék útjait használhatatlanná tenni?
Kizárt, hogy mindenki a Váron keresztül akart volna közlekedni.
A lezárás mégis igen nagy területen éreztette a hatását.
A tömegközlekedők számára is.
@sapuh: olyan nincs, hogy minden van.

te repülőre szállsz, de a reptér közelében élőket zavarja a zaj. megveszed a tescós tejet, miközben a termelő tönrke megy az alacsony felvásárlási árak miatt. autóba ülsz, miközben mások fulladoznak Budapest levegőjében. és igen, elmegyek szórakozni este, és picit belelépek a másik ember nyugalmába, mert az én nyugalmamba is rendszeresen belelépnek, ezt hívják úgy, hogy társadalom, hogy közösség, hogy közösségi élet.

fogalmad sincs arról, hogy te hány szimpla cselekedeteddel okozol másoknak kellemetlenséget, aztán persze amikor te állsz a dugóban más miatt, rögtön felmegy a pumpa.

ez rendben van, csak akkor értsd meg, ha engem meg az nem zavar, hogy ma 30 perccel tovább autóztál, vagy ha nem is engem, de pl. mást nem zavar.

téged sem a dugó léte zavar, hanem az, hogy benne ültél, vagy hogy kerülnöd kellett miatta.
@gio: nem jók a példáid, mert légiközlekedésre szükség van, táplálékra szintúgy (persze nem teszkós tejre).

Itt viszont egy egyszerű promóakcióról van szó, amit valószínűleg meg lehetett volna csinálni úgy is, hogy ne tegyen keresztbe annyi embernek, de a Red Bullt ez nem érdekelte. Nekik csak így, ott és ekkor volt jó.

Megjegyzem, a közönség sem járt igazán jól ezzel az időponttal és helyszínnel. Hétvégén egy normális helyen sokkal többen láthatták volna a produkciót, miközben sokkal kevesebb embert zavartak volna...
Óóóó, hát ezen ki vagytok bukva?
Mi lesz a Air race versennyel?
Amiatt már hetekkel korábban lezárják a Bem rakpartot... és villamos még akkor sem lesz a rakparton... meg alsó rakpart sem... és elvileg amikor még zárva lesz a Bem rakpart, a Margit híd már zárva lesz...
Szeretem az F1-et, autóbuzi is vagyok, de a kurvaannyát midnekinek, aki a közlekedő autósokat szopatja, főleg hétköznap. SÜN! Egyébként futni is szeretek, de demszkiiinek ugyanúgy a kurvaannyát és SÜN az összes buzi útlezárós futóverseny miatt. Sőt. Bicózom is, közepesen komolyan. De SÜN a kritikálmasszosoknak is...
Halesz · www.flickr.com/photos/halesz/ 2009.07.24. 00:09:45
"Hát azért tudnám sorolni, hogy a Sziget ki mindenkinek nem tetszik. Mindig belekötnek valamilyen módon."
igen, a tipikusan magdi anyus jellegű szomszédoknak nem tetszik, akik bármiért feljelentenek.
ha piros a házad azért, ha átfested zöldre, akkor azért.
szóval reális indokokat nézzünk.

Halesz · www.flickr.com/photos/halesz/ 2009.07.24. 00:12:41
Pest felé se jobb. :)

Hamster · hamster.blog.hu/ 2009.07.24. 00:13:59
"Ja, meg többet is, meg 365 napot is."
egyetértek ezzel a résszel. annyit nyomnak le a torkunkon, amennyit tudnak.

gio 2009.07.24. 00:18:11
"mégiscsak brutálisan erős gépek, nem lehet kockáztatni."
a jazzcool által linkelt videon nem látszik ez a sok erő. nem sokkal gyrsabbak, mint a budapesti forgalom.
most ha nekem van egy 2 v 300 lóerős autó, akkor nekem is lezárják a várost? :)
amúgy erősen megkérdőjelezem ennek az eseménynek a létét. szűk helyre, sok ember közé zárni, erős kocsikat, azért, hogy ott menőzzenek, annak nincs sok értelme. megkockáztatom, nyílt utcán biztonságosabb egy 2-300 lóerős utcai autóval kultúráltan közlekedni, mint ez.
"aki ezen a pár órán fennakad, az valójában nem alkalmas arra, hogy Budapesten éljen"
az indokolatlansága, a rossz időzítése és szervezetlensége a lényeg.
Miért nem zárják le egész pestet a pcsába? Úgyis úgy szr ahogy van..
Jaj már! Még nem szoktátok meg, hogy pénz beszél, kutya ugat? Ha a RB akarná, akkor Demszly akármelyik középvezetőjét nyilvánosan sz*pná le a Citadellán...
teljesen egyet értek hamsterrel. Itt nem az volt a gond, hogy megrendezték ezt az akármit, hanem azzal volt a baj ahogyan tették ezt. Szerintem egy értelmesebb szervezéssel kisebb vérveszteséggel lehetett volna összehozni itt az egészet.

Hamster ezzel a bejegyzéseddel sajnos megint rávilágítottál arra, hogy itt Budapesten nem minden úgy történik, mint egyéb nagyvárosokban. Mivel voltam egy-kettőben huzamosabb ideig, ez sajna tisztán látható. Sajnos politikusaink áldásos tevékenysége miatt mindenki azonnal betiltana mindent, a másik oldal pedig csak nehezményezni tudja ha neked mondjuk rohadtul betett az ő fontos rendezvénye, stb. De mindenkinek sajnos nem lehet jó, valakinek szívnia is kell. Én hajlandó vagyok szívni is (társadalmi együttlét, miegymás), de könyörgöm, gondolják át rendesen a dolgot és legyen normálisabb a szervezés. Ezt úgy en bloc mondom.
Én már látom magam előtt a monaco-i Hamstert, ahogy veri az asztalt a csütörtöki szabadedzés miatt elterelt 1,2,3,4 és 6-os autóbuszvonalak miatt. :P

Kint voltam tegnap, nem láttam semmit tegnap, de még így is élmény volt. Érdekes módon nekem és még a lusta barátnőmnek sem jutott eszébe, hogy odaálljunk a 300 utas mellé várni a 16-os járatcsoportot. Érdekes módon a metróról gyalog meg tudtuk közelíteni még ebben a komoly melegben is a helyszínt. Az érintett villamospótló járatok amúgy sem érnek egy kalap ....-t sem, így nem hinném, hogy jelentős lett volna a megszívatásuk. A sok-sok autós közül meg csak azt a néhányat tudom sajnálni, akiknek _tényleg akkor és arra kellett_ utazniuk. A többi csak magának köszönheti, ha érte némi bosszúság...

Szerintem e poszt jóval morcosabb a feltétlenül szükségesnél... (szubjektív magánvélemény)
Apu nem is ment dolgozni, mert jobbnak látta így. Így legalább időben hazaér :)
@hungeri: Ha elvonatkoztattál volna attól, hogy ez most egy eset volt, odáig, hogy mindig van "egy eset", amit meg lehet úgy szervezni, hogy belesz*rnak az összhatásba, a járulékos nehézségekbe, akkor értenéd, miért írtam meg az egészet a tegnap apropóján.

Most csak négy óra, "ki lehet bírni". Itt minden "csak ennyi és ennyi, ki lehet bírni". De mindig van belőlük, mindig van egy rendezvény, egy futás, egy biciklizés, egy felvonulás, egy rendezvény, egy sz*rul megszervezett felújítás, karöltve egy másik sz*rul megszervezett felújítással, jön egy nagyfejű külföldi, ami kapcsán mindig lezárnak mindent, azt' mindenki menjen, amerre tud. A tegnap kapcsán az volt a khm... visszatetsző, hogy meg se próbálták csökkenteni a várható dugókat, hétvégére tenni, de inkább félpályás-szembeterelős forgalmat fenntartani a Tabánon át, csak úgy pukk, most pár órát nincsen semmi. Ráadásul ez tényleg csak egy reklámcirkusz volt, amit meg lehetett volna normálisabban szervezni (akár úgy, hogy több ember is láthassa, mert a jelek szerint te se láttad - azért örülök, hogy jól érezted magad;).

Az meg, hogy te betervezted az utadat a nehézségekkel, hadd ne érdekelje azt, aki nem tervezett sétálni vagy dugóban állni, csak rákényszerült. Nem tudom, hogy az, aki élvezte a rendezvényt, miért van felháborodva azon, hogy más meg nem szerette, esetleg utálta az egész cirkuszt? Ha nektek tetszik, mindenkinek kell? Olyan nincs, hogy valakit 35 fokban akár 2 perc kerülő is felidegesítsen, nem hogy egy több órás teljes lezárás a Budapest legneuralgikusabb forgalmi irányának számító Észak - Dél-Buda útvonalon?
@Aazami: "Én hajlandó vagyok szívni is (társadalmi együttlét, miegymás), de könyörgöm, gondolják át rendesen a dolgot és legyen normálisabb a szervezés. Ezt úgy en bloc mondom. "

Schön gesagt. Igazából azt akartam volna kiemelni, hogy itt mindig csak a ló két oldala van: a politikusok, hivatalok valamit vagy teljesen betiltanak, vagy valakinek bármit lehet...
süti beállítások módosítása