Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  9. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (12) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (7) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (11) 41-es (10) 424 (25) 436 (7) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (96) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (99) autók (88) bach (5) badacsony ms (5) balaton (159) balatonföldvár (6) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (40) berlin (162) berlini fal (20) bkv (62) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (959) budapesti pillanatok (51) buék (9) busz (121) búvár (18) bytom (6) bzmot (11) c50 (13) c64 (18) caf (15) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (54) csak egy videó (330) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (13) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (32) divat (5) dízel (12) doctor who (42) drezda (9) duna (58) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (12) emlékek (46) énblog (553) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (38) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (10) évforduló (13) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (9) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (27) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (25) fogyasztói (23) fonódó (11) forintos emlekeim (5) fortepan (36) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füred ms (5) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (75) gibson (10) gigant (5) gitár (39) gmap (21) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (55) gróf széchenyi ms (5) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (150) hajtóművek-motorok (7) hampage (429) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (13) helka ms (8) hév (46) heviz ms (6) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (123) idegenforgalom (21) ikarus (69) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) jókai ms (10) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (10) karosa (7) kassa (20) katamarán (14) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelén ms (8) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1070) képregény (94) kérdés (12) keszthely ms (7) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (6) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) komp (17) konstal (8) körtér (8) közlekedés (440) kritika (72) kulfoldi szemmel (114) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (16) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (131) motorkerékpár (5) mozdonyok (28) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (10) ndk (5) németország (327) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (74) nosztalgia (242) nosztalgiabusz (46) nosztalgiahajó (25) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (122) nosztalgiavonat (16) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (123) orgona (5) orkvadászok (11) országház (5) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (39) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (31) popkultúra (135) pozitívum (12) pozsony (62) prága (27) programajánló (28) púpos (24) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (15) repülés (135) repülőgép (47) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (58) rock (92) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) siófok (6) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (28) szabadság híd (17) szárnyashajó (12) szavazás (6) szczecin (7) szeged (40) szekacs (8) szergej (40) szilézia (6) szili (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (138) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (239) tapolca (8) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (70) technikatörténet (71) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (9) tévéműsor (27) thin lizzy (8) tihany (6) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (493) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (74) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (438) utcakép (227) uv (58) vár (11) várnegyed (8) város (535) városkép (111) városliget (10) varsó (7) vasút (617) vasútállomás (6) vasúti becenév (6) vélemény (26) vicinális (13) vidám park (5) videó (945) villamos (851) vitorlás (10) vízibusz (21) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (349) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

A királyi tévé a Beugrót is eldobja

2009.08.29. 10:04 :: Hamster

A Tűzvonalban után a nagytévé a másik műsorát is kidobja, amit rendszeresen néztem: a Beugró-t:

"A Beugró sorsáról senki nem nyilatkozik, az [origo] kérdezte a Cool tévét, a Filmservice-t, de csak az MTV-től kapott egy szűkszavú választ: "A Magyar Televízió őszi struktúráját most készítjük elő. Az MTV az eddig tervezett részeket levetítette. Egyelőre nem sugároz új epizódokat" - jelezték a köztévé felől. Noha ezt nem erősítette meg senki, most nem arról van szó, mint a TV2-nél: az MTV-nél a forráshiány a probléma, azaz drága a közszolgálati csatornának a produkció, míg a TV2-nek akkor még lett volna rá pénze, de nem voltak elégedettek a nézőszámmal - a jó kritika meg a kedvező reakciók pedig nem számítanak annyira egy profitmaximalizálásban érdekelt kereskedelmi cégnél." / origo /

Azt még csak-csak értem, hogy egy kereskedelmi csatorna nézettségben utazik, és sajnos azt is, hogy a nézői közül többen kíváncsiak egymást anyázó celebekre, mint némi értelmes szórakozásra, de hogy az ún. közszolgálatin is így vannak vele..? Mondjuk ezt a műsort is talán nem péntek estére kellett volna tenni, amikor a műsorra fogékony fiatalabb közönség igen kis eséllyel tartózkodik otthon... Kivéve, ha az a cél, hogy a királyi tévében semmi más nem legyen két hiradó közt, mint a tévé saját archívumából bármikor összevagdosható Önök kérték. Mert ha pont a saját tartalom gyártásának kizárása a cél, akkor jelentem, jó úton vannak, az én szemszögemből megint megszűnt létezni a királyi csatorna, mint figyelemmel követendő tévéadó :(

109 komment · 1 trackback

Címkék: morgás tévéműsor beugró

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr11345774

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A városi fiatalok kedvenc műsora 2009.09.23. 18:35:59

A fenti minősítés Enyedi Andrástól, az IKO Romania Srl. ügyvezető-igazgatójától származik, és mindezt a Beugróról mondta az úriember. Hogy miért érdekes ez? Mert a fenti cég a Cool tévé gazdája. Ebből azt hiszem nem nehéz kitalálni, hogy mi a jó hír: ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megj.: Persze értem én, hogy majd valamelyik kereskedelmi csatorna megveszi, de ha már az értelmes szórakoztatást is a kereskedelmiek csinálják (pláne a Cool, amiről eddig nem ez a jelzős szerkezet jutott eszembe), akkor tulajdonképpen minek van a nem-kereskedelmi nagyon-közszolgálati tévé?
@Hamster:

hogy lehessen a havroknak zsíros állást osztogatni. emlékezzünk még a jól megbukott tévéelnökre, akit aztán jól kiküldtek fenyítésképpen Canberrába.

A beugró volt egyébként az egyetlen műsor az m1-en, amit néztem, nag ykár érte...
Banyek. Nem hiszem el. Az egyetlen nomrális műsor volt a királyin. Az ismétléseket is néztem mostanában.
A Comedy Central ad ismétléseket, ők is le fogják venni?

Aki pedig szereti az ilyen műsorokat, menjen impro-színházba!!

Pl.: Momentán Társulat

Szerintem jobbak, mint a Beugró:)
Naneee...én nagyon szerettem nézni, végre volt egy valóban jó műsor az mtv-n. A felvételre is el akartam volna menni, de akkor ebből sem lesz semmi. Most úgy fenékbe rúgnék jó pár embert...
@Mt: Szerintem amíg még van raktáron, nem, de sokkal inkább érdekel, hogy legyenek újak. Remélem konkrét hír, nem csak pletyka, amit ott írtak, hogy a Cool beszállna az MTV helyett.
@Hamster: Mivel a Beugró nem MTV-s produkció volt, szerintem tovább marad. Azt nem tudom, a tévéműsor miatt van a színházi előadás, vagy anélkül is meglenne? Persze a tévé gondolom kell a szponzorokhoz, a szponzorok meg kellenek ahhoz, hogy forogjon az egész.

Mindenesetre én talán egyszer akartam ezen kívül elmenni tévéműsor felvételére, a Késő este Hajós Andrással-ra, erre az gyorsan megszűnt. Most gondoltam, indul újra a színházi szezon, biztos lesz megint felvétel, el kéne menni, erre... Lehet, hogy nekem inkább meg kéne maradnom a felvételről tévénézésnél? :)
Hamster: Egész jól el tudsz beszélgetni magaddal is :P
Egyetlen dolog volt, amit neztem a kiralyi TV-n, en nagyon sajnalnam, ha eltunne :(
Ezt nem hiszem el...

mindig is tudtam, hogy elcseszett ízlésem van, amit én szeretek, az a műsor sose hosszúéletű...
Tessék elmenni megnézni a Momentán Társulat műsorait. A beugró is onnan lett koppintva. És ott legalább nem megélhetési színészek játszanak, mint a Rudolf "Elsőmegállónkaszénatér" Petike.
Én meg nem néztem, szóval nem fog hiányozni.
Csak hogy ilyen komment is legyen. :P
Van egy olyan érzésem, hogy ez a műsor csak azokból váltott ki érdeklődést, akik saját maguk ugyan nem tehetségesek szinészkedés terén, de azért elnézegetnek olyanokat, akik igen. Nagyokat csettintenek a nyelvükkel, ámúlnak-bámulnak-irigykednek, néha el is morzsolnak egy-egy könnycseppet szemük sarkában, a legtöbb nézőt azonban ennyi még nem hatja meg. Ezzel az erővel közvetíthetnék a jános kórház műtőjét is, mert pl én mindig is szerettem volna operálni, csak sosem gondoltam rá hogy orvos legyek.
@breQ: dettó! Maradnak az ismétlések comedy-n :(
A Beugró a Coolra ment át, mert ott többet fizetnek Kapitány Ivánnak. Tehát nem az MTV dobta, ez egy teljesen tudatos produceri döntés volt.
A TV2 nem volt elégedett a nézőszámmal ... hm, érdekes. Ezek szerint még mindig nézettebbek a celebmarhaságok. Kár, hogy itt tartunk, igénytelenedés mindenhol. A Beugró tényleg nagyon jó, valódi színészekkel (Rudolf Péterre gondolok elsősorban) és kellékek nélkül alkotnak olyat, amit más csatorna még hatalmas költségvetésből sem képes megoldani. Ha már TV2-ről volt szó, akkor itt van rögtön példának a Jóban-Rosszban. Már a gondolatától is rosszul vagyok, agyonsminkelt, magukat színésznek tartó bénaságok szerencsétlenkednek a betanult mondataikkal.
Dehát, a népnek ez kell!?
Sose szerettem ezt a műsort, egy részt se tudtam végignézni belőle, valahányszor elcsíptem, csak ordítoztak benne. Ez lenne jó műsor?
@elég.volt: Vannak emberek -elég sokan- akik nem tudnak oda elmenni. A tévét meg be tudják kapcsolni.
miért dobták, miért dobták. nem nézték és drága volt. pofátlanul drága ahhoz képest, hogy csak egy színházi felvétel volt.

"Mondjuk ezt a műsort is talán nem péntek estére kellett volna tenni, amikor a műsorra fogékony fiatalabb közönség igen kis eséllyel tartózkodik otthon..."

ez meg egyenesen röhej. érdekes módon az igen kis eséllyel otthon tartózkodó fiatalság az rtl és a tv2 sorozatait milliós számban nézi. pénteken jóval többen néznek tévét a fiatalok, mint hétfőn, kedden, szerdán vagy csütörtökön.
A köztévé nem gyárt már rendes műsort, játékfilmet. Merad a Szomszédok dupla rész, a Familia Kft duplarész és a Kisváros duplarész, és már el is telt az idő a főműsorszámig, a híradóig. Horvát Ádám jelenlegi agyburjánzását ne is említsük. Szánalom.
Az MTV műsorszerkezetével,sorozataival nagy baj van.

Ahelyett,hogy klasszikus értékeket közvetítene és szinte egyedüli csatornaként a nézőközönség művelődését,igényes, értéket teremtő szórakozását biztosítaná ,csapnivaló műsorai vannak.

Hol vannak a színházi közvetítések,tévéjátékok?
A kereskedelmi tévék kirúgott,megbukott "sztárocskáinak"szuperfizetéssel való begyüjtése az egyetlen,amiben jeleskedik.

A Beugró c.műsorba csak belenéztem,végignézni nem tudtam.
Nem vagyok ismert és kevésbé ismert,jelenleg talán munkával és keresettel nem rendelkező színészek "hülyéskedésére",rögtönzésére vevő.
Ja,hogy ez a produkció nem sokba kerül?
Nem kell hozzá díszlet,koncepció,csak "brainstorming"?
Nagy találmány!

Nehogy sajnálja már valaki a megszünését!
a beugró régen jó volt. aztán ugyanolyan maradt. komolyan rudolfot addig kedveltem, amíg nem vett részt ebben....
Szerintem emg némi intelligencia is kell ahhoz, hogy a Beugrót értékelje valaki.
Akik meg nam sajnálják, hogy megszűnik, azokból hiányzik.
Rudolf Péter nálam régebben a nemszeretem kategóriába tartozott.
De ahogy idősödik (sajna velem együtt) úgy értékelem én is át Őt.
A mostani szinészek? között elvétve találni egyéniséget, nemrég Éles István volt a rádióban és pont arra panaszkodott, hogy egyszerűen NINCS kit parodizálni, mert nincsenek egyéniségek.
A Beugróban legalább vannak.
@jorda: en jol szorakoztam rajta, kovezz meg erte - es ezert nezek nagy ritkan tevet. Ha neked nem tetszik, ne nezd, en is ezt teszem azzal a rengeteg musorral, ami nem szorakoztat.
@jorda: A humorérzéked hol is van? Ez a műsor azért készült, hogy nevessenek rajta, esetleg új szavakat sajátítsanak el belőle (egy színésznek valószínűleg elég nagy a szókincse). Szerintem ezt a célt tökéletesen betölti, valamivel többet lehet rajta röhögni, mint a manapság tévékben leadott "vígjátékokon" amik vagy drámák, vagy akciófilmek... Sajnálnám, ha megszűnne.
"Nehogymá!"
Komolyan ha a műsorgyártásban az értelmes műsorokon sporolnak, miből akarnak reklámokat?
@jorda: Szerintem azért KMP például nem tartozik a celeb szinészek közé, anyira meg ne legyél nagy értelmiségi, hogy megmond mi a jó és a tuti, bár nem ismerlek.
Én szeretem a beugrót, és talán használt annak, hogy az emberek kicsit megszeresék a szinházat.
Igazából persze inkább kereskedelmi műsor volt mint közszolgálati, de attól még nézni lehet.

Ja és ajánlom mindenkinek a száz év-szinház az egész világ cimű müsort az M1-en, az még marad remélem.
jó műsor volt, jó színészekkel (legalábbis erre alkalmasakkal) ,bár időnként ráfért volna egy kiss frissítés, újabb ötletekkel való dúsítás. De fogatlan lecsúszottak pofonjaival és olasz pasztákat patymagoló celebekkel nem versenyezhet.Kár. Comedy-n nézem, Cool-on nézni fogom...csak előbb ráhangolok, jelenleg nincs beállítva, hehe
igen szelektáltan nézünk tévét, de ezt megnéztük, élveztük, a család minden korosztálya. kár hogy leveszik. hihetetlen hogy mennyire fontos lenne hogy vki odafigyeljen a köztv és egyéb tv tartalmára. fiam a szerepjátékok korszakában van és egyszer meg kellett néznünk azt a celebműsort, ahol az őserdőben bohóckodtak sok pénzért, mert a gyerekek ezt utánozták az iskolában szerepjátékként. ha nem nézzük meg, korosztályával nem tud együtt játszani. még jó hogy elmagyaráztuk a helyét ennek a műsornak az értékek között.
kell a pénz a székházbérlésre, teljesen érthető, hogy nem jut ilyen csip-csup dolgokra, mint műsorgyártás... :-P
Tudom, ingoványos talajon lépkedek, de sosem tudott 3 percnél tovább lekötni ez a műsor - pedig szeretem ezeket a színészeket. A jelenetek maguk rám unalmasak és kiszámíthatóak, az ötletek maguk is bumfordiak, a kivitelben sem találok semmi olyat, ami meg tudna küzdeni az ásításommal. (pl. mi szórakoztató van abban a 8538623459 milliárdszor elcsépelt szkeccsben, hogy X színész finnül improvizál, Y színésznő pedig fordítóként interpretálja az elmondottakat? Az ilyesmik már gimis házibulikor is rémesen untattak...)

Mindenesetre ebből még nem következik, hogy ha az embereknek tetszik, akkor le kell venni a műsorról...
@Fricy: Szerintem tévedsz. Persze a Beugró tényleg nagyon jó műsor, de ott volt a Mézga család, a Tenkes kapitánya és a Tüskevár is. Persze a Szomszédokon folyamatosan lehet nevetni. Hopsz, most veszem észre, ezeket még a múlt században csinálták :)!
Én is sajnálom, hogy rekerül ismét a hetirendről a Beugró. Valódi színészek. A több mint egy évtizede futó Barátok közt vagy a Jóban-rosszban szereplői képtelenek lennének improvizálni, spontán mód reagálni helyzetekre, hiszen még az előre betanultakra sem képesek elfogadhatóan, ahol semmilyen meleg helyzet, meglepetés nem érheti őket.
Amúgy a legtöbb ember tanulhat a Beugróból. A váratlan helyzetekre való megfelelő reagálás életünk szerves része, nap mint nap élünk vele, ki így, ki úgy. Sajnos egyáltalán nem mindegy hogyan. De jó lenne, ha mindenki ilyen gátlások nélkül, határozottan, önmagát ismerve és adva, humorral, öniróniával lenne képes erre.
én örülök, hogy törölték a Beugrót, mert ez is azt bizonyítja, hogy színvonalas műsor volt.

az indoklás is érthető (az új székház bérleti díja elviszi a műsorkészítésre szánt keretet).
Kedves Dorsz, annyira, de annyira igazad van.
Én is pl. sokkal jobban szeretem, ha Aradszky művész úr elénekli a nem csak a húsz éveseké a világot, vagy a Koós művész úr a kislányt a zongoránál. Ők tényleg nem ordítanak, olyan szép a díszlet, meg az egész, a jó istenke áldja meg, aki kitalálta és hagyja, hogy nézzük vagy negyven éve.
Valahogy sose jött át. :-) Értsd, szar volt.
Nekem se fog hiányozni.Én inkább idétlennek találtam mint jópofának.
@Chalabre:
Félek, elfogult vagy. A barátok közt nyilván nem fog Aranypálmát nyerni, de attól tartok, hogy Szabó Győző vagy Rudolf Péter éppen olyan esetlenül nézne ki egy-egy barátok közt jelenetben, mint a jelenlegi színészek - ezt az effektet leginkább nem a színészi játék hiányosságai keltik életre, hanem a műfaj maga.
Sőt, egy-egy szerepben a Barátok közt jelenlegi szereplői sokkal hitelesebbek, mint ha Shakespeare-színészek játszanának helyettük. Kiss Ramóna pl. teljesen hitelesen játssza az olyan bringákat, amilyeneket a dizsiben szoktam látni, és Rékasi Károly is erre a szerepre született valahol (amúgy ő színészként nem is játszik rosszul).

Szóval, szerintem tévút az almát a körtéhez hasonlítgatni...
Sziasztok. Biztos, hogy hülye vagyok, ezért magyarázza már meg valaki nekem, hogy miért olyan drága leforgatni a beugrót, hogy a királyinak nincsenek forrásai rá? Technikailag egy rendkívül szimpla műsorról van szó. Terembérletre nem telik? Vagy a színészek gázsijára?
@zöld paradicsom: Most nem csak a Beugróról van szó? Egy szóval nem írtam, hogy a többi/más műsor hűdejó lenne. (De üsse kő, egy jó van: Showder Klub :D)Egyébként hogy mi van 40éve, nem tudom, csak 26éve lopom a Földön a levegőt.
Azoknak akiknek nem tetszett gondolom azért, mert kicsit gondolkodtató is a műsor. Nem lehet agyatlanul röhögni rajta. Én azért is örültem ilyen műsornak, mert tanított is. Tanította a szavak jelentését, lásd váltóláz, tanított egy kicsit szabatosabban fogalmazni, ami a mai fiatalságra egyáltalán nem jellemző. Tudok olyanról is, hogy iskolában oktatás keretében elindult hasonló, vagy hogy otthon társasjátékként játszották. Nembaj, menjek csak tovább a nép butítása, túl okos a magyar....
@otvospeter:

Teljesen jogos a kérdés!!!

Ésmég:
már régóta az a véleményem, h a közszolgálati televízió kereskedelmiként működik, s miközben ezt teszi, nem képes arra, amit hírdet:
értéket közvetíteni.

A műsor mindenképpen érték volt, mert jól mutatta be azt, h a színészet is egy igen komoly mesterség, és még az igen nagyok sem voltak képesek olykor-olykor megfelelni a kihívásnak, ha vendégként beugorhattak a beugróba.

A jelenetek pedig kitűnő tükröt tartottak nekünk, nézőknek, apró kis gyarlóságainkról. Soxor, mikor rajtuk nevettünk, magunkat kacagtuk ki, és biz' Isten jól esett...

Kár a műsorért...
@otvospeter:

Teljesen jogos a kérdés!!!

Ésmég:
már régóta az a véleményem, h a közszolgálati televízió kereskedelmiként működik, s miközben ezt teszi, nem képes arra, amit hírdet:
értéket közvetíteni.

A műsor mindenképpen érték volt, mert jól mutatta be azt, h a színészet is egy igen komoly mesterség, és még az igen nagyok sem voltak képesek olykor-olykor megfelelni a kihívásnak, ha vendégként beugorhattak a beugróba.

A jelenetek pedig kitűnő tükröt tartottak nekünk, nézőknek, apró kis gyarlóságainkról. Soxor, mikor rajtuk nevettünk, magunkat kacagtuk ki, és biz' Isten jól esett...

Kár a műsorért...
@gabest1: Vagy talán mert az emberek szeretik a minőségibb színjátszást mondjuk a napi sorozatok fantasztikus tehetségei mellett?? Bocs de akkora barromságot írtál!
Egyszerű. Epizódonként 6 millióért(!!!!!!!!!) gyártották a Beugrót. Legalábbis ennyit kapott a producer. Mert egyébként még minden költséget vastagon számolva sem került többe egy rész 600 ezernél.

Ezt megunták valahol valakik, és odakoppintottak az MTV menedzsmentjének az orrára. Ők erre fel pedig engedelmesen szerződést bontottak (illetve nem hosszabbítottak).

De hogy az eddig kifizetett 10-szeres pénzeket vissza kellene adni (aka BKV), erről még nem szóltak a híradásk.

Szóval, az sajnálja a Beugró eltűnését, aki Szalainé Szilágyi Eleonórát is sajnálta:)
A tv2 műsorokért felelős embere megint hülye volt mint a segg, de ez persze nem újdonság. (no de ne legyek igazságtalan, a többi adó sem volt túl fantáziadús)
Rendkívül sikeres, jó nézettségi mutatójú műsort lehetett volna a beugróból készíteni, csak a megfelelő embereket kellett volna választani hozzá. Az hogy most is egyik adóról a másikra bukdácsol pont ez az oka, nem elég hogy jó színészek a tagok, jó humoristának is kellene lenniük (amellett, hogy remekül improvizálnak, de hát erről szól a műsor). (mellesleg -ha nem jönne le az írásomból-, én így is szeretem, kicsit örülök is hogy ilyen, van egy kis kicsit sárga kicsit savanyú, de a miénk érzésem tőle, csak ennek az az átka, hogy nem marad meg sehol, nyitottabbnak kellene lennie kicsit a kommerszebb irányba, a nagyközönség felé és akkor sokkal nézettebb -értsd: tartósabb- lenne.)
Szerintem a 4 állandó tag között lennie kellene egy abszurd humorral megáldott szereplőnek (Galla, Laár,... közölük valaki), egy fiatal stand-up komikusnak (dumaszínházas srácok közül valaki pl.) egy tapasztaltabb, jó humorú színésznek (valaki a mostani bagázsból), plusz egy tapasztalt régi nevettetőnek (ilyet nehéz mondanom, mert ma már kb. mindegyikük vagy kiégett, vagy politikai síkon leégette magát, de talán Bajor, Gálvölgyi, stb. kaliberű figura vissza tudná lopni magát a nagy többség szívébe). Kellene egy karizmatikus, szimpatikus műsorvezető aki érti és érzi a tréfát és jól le tudja venni a közönség reakcióit, valamint megfelelő mederben tudja tartani a szereplőket. No és kellene az állandó tagok mellé egy ötödik részről-részre változó vendégtag, itt nem feltétlenül egy győzike, vagy pákó féle celebre gondolok, bár ezek (szomorú, hogy ezek) rendkívül magasra emelnék az aznapi nézőszámot ("nézd a hülyét még ezt az egyszerű feladatot sem érti..."), de valaki, aki ismert és érdekes személyiség. (Nem tudok rá jó példát mondani)
De ez persze csak egy névtelenül bedobott ötlet, nyugodtan lehet egyetnemérteni vele.

Azoknak pedig akik szerették ezt a műsort javaslom hogy megfelelő angol tudás mellett nézzék a "Whose line is it anyway?" -t. (Jó pár évadot megélt, lehet hogy ők jól csinálták?) Youtube-on rá lehet keresni, van fent pár nagyon vicces rész.

Bocs a sok szövegért.
szerintem ritka szar műsor volt, nem emlékszem, hogy valaha is elmosolyodtam rajta... rudolf péter pedig túl van értékelve
Bocs, h kétszer, de kakizzon sünt a blogmotor.... és az mtv vezetése is, ha már....
@nemisezanevem:

Abszolút nem értek egyet. Sztem - különösen Rudolf esetén - volt humoruk a szereplőknek, és tök beégnének egy ilyen showban a stundupos fickók, meggyőződésem. A Galla meg végképp. Sztem Galla nem annyira tehetséges, tele vannak a műsorszámai brit lenyúlásokkal, amiről csak a hozzá nem értő hiszi azt, h eredeti ötlet.
Rudolf Péter az egyik legzseniálisabb színész. Ámbár, ha jól értem, azért megy el az MTV-ről a műsor, mert másutt jobban megfizetik. Kár, mert így nem fogom tudni nézni...
Mit vártok?
Lassan már a királyiban is csak a műsorajánló megy két reklám között.
Műsor, ugyan már! Minek azt? Állam bácsi így is, úgy is tejel.
Az MTV ugyanolyan pénzkifizetőhellyé vált, mint a BKV. Sok milliós bérekre, végkielégítésekre a köztévének is telik, csak műsorkészítésre nem jut pénz.
@I-brahi:

Rosszul tudod, lásd a párral feletted levő beírásomat. Az MTV-re epizódonként 6 millióért gyártották a Beugrót. A tényleges költség ennek max. a tizede volt.
A TV2 elégedetlen volt a nézőszámmal, az MTV-nek meg nincs rá pénze. Mi a különbség a kettő között? Hiszen a nézőszám bevételt jelent. Ha az MTV-nek nincs rá pénze, azt jelenti, hogy veszteséges számukra a műsor.
@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: A stanuposok nem ezt a műfajt képviselik, de Galla nem lenyúl, mert ő is hangsúlyozza, hogy Monty jelenteteket magyarít!
Az egésznek a sava borsát a spontán helyzetek, és az abból következő - sokszor teljesen más - végkifejlett adta.

Személy szerint undorodok az összes kereskedelmi TV percre pontosan előre gyártott "19.23-kor súgják a fülembe (de még mindenképpen a reklám előtt) azt a poént ami úgy hangzik mintha én találtam volna most ki" saját gyártású "szórakoztató" műsoraitól.

Egyébként szerintem is ráférne a Beugróra egy kis vérfrissítés, de a műsor legalább letett valami mást is az asztalra, mint amit eddig megszokhattunk.
@sobrijoska10:
klasszikusan átgondolatlan érv. Te nem azért szeretted a Beugró "tanítunk is" részeit, mert te magad is sokat tanultál abból, hanem mert vélhetően az elégedettség érzését lopta a szívedbe az, hogy amit tanítanak, azt te már tudod. Ez a lelki jelenség messze nem bűn, csak tudj róla...

Kritikádra pedig személyes érintettségem okán kénytelen vagyok cáfolatot közzétenni: hidd el nekem, hogy bármikor bátran és magabiztosan megbírkózom a Beugró intellektuális kihívásaival, és nem a gondolkodástól való irtózásom miatt nem tetszett a műsor. Kérlek, te pedig próbálj megküzdeni annak a fura jelenségnek az intellektuális befogadásával, hogy van, aki szereti a vanília fagyit, más meg nem. A világ már csak ilyen roppant megdöbbentő...
Ha valóban 6 milláért csinálták az epizódokat, ugyanakkor ténylegesen csak 600 ezerbe került, akkor az nagyon-nagyon meredek. Kurva életbe, hogy minden állami cég csöpög a korrupciótól. Adófizető kollégák(!), mikor zárjuk már el a csapokat, he!!?? Ha kell, akkor kenderkötéllel...
Megmondom őszintén, nekem valahogy nem jött be. Néztem egy pár részt, próbáltam magamra eröltetni, de csak néztem ki bárgyún a fejemből. Úgy érzem, túl mesterkélt az egész. Nem jön át rajta az improvizáció és a szellemesség. Persze izlések és pofettádák közöttvan különbség!
@Aldobói Feldob: most éppen elzárták ezt a pénzcsapot, de látod, mennyien sírnak miatta itt is:)
Jaja, az M1/M2 azt hiszi, hogy az a kultúra, ha olyan műsorokat sugároz, amiknek a vezetői már akkor is halottak voltak, amikor éltek.
@Micsoda útjaim: talán azért hatszázezer kicsit vékonyka gyártási költség 2009ben... Novák és a színészek gázsija, terembérlet, a technikát oda köll vinni, meg vissza köll hozni, utómunka... 3-4 milla reálisabb volna, a 6 tényleg necces
@HumorosSzurikáta: egy előadásból több adást csinálnak, tehát egy csomó költség oszlik. Terembérlet is, ami amúgy is fillérek. Tudod te, mennyi a gázsijuk? Nem egy sztárgázsi:) Utómunka alig, hiszen nincs ronggyá vágva, alig kell rajta dolgozni, néha szinte csak az eleje-vége főcímet teszik rá. Technika egy része a helyszínen adott, valamennyit vinni kell, ez igaz, ez alkalmanként személyzettel együtt sem zúzós összeg.
@lionking: Ehhez intelligencia kell? Sztem inkább a hiányára van szükség hozzá. 3-4 adást láttam, a legtöbbször erőltetett, átlagos, kiszámítható volt az egész. Többször nem kerestem.
Mi a fasznak kell beugró? Az adófizetők pénzéből ne beugrózzanak.
Nézzed a pártkeltét, az való neked.
Műsorok általában 3 ok miatt szoktak megszűnni,

a: nem nézik
b: túl drága
c: távozik a csatornától a műsort készítő cég haverja.

Ez semmi esetre sem 6 milliós műsor, pláne, hogy egy menetben többet is fel lehet venni egymás után. Kapitány Iván jól keresett, mostmajd máshol keres jól. (Bár kötve hiszem, hogy a Cool-on, ahol azt hiszem most megy 6-odszorra körbe a CSI 1. évad, sokáig hagyják) :)
"de ha már az értelmes szórakoztatást is a kereskedelmiek csinálják (pláne a Cool, amiről eddig nem ez a jelzős szerkezet jutott eszembe), akkor tulajdonképpen minek van a nem-kereskedelmi nagyon-közszolgálati tévé?"

1. Állami propagandaadónak. Ezért is hívják "királyi" tévének.
2. Legyen hová eltüntetni az adófizetők pénzét úgy, hogy jogilag nehezen lehessen belekötni.
Bocsánat azért ne essünk túlzásokba, a Cool TV egy D kategóriás utánjátszó csatorna. Értelmes szórakoztatásról szó sincs.

Az MTV rengeteg olyan dolgot közvetít, amivel kereskedelmi nem foglalkozik, mégis van rá igény: Parlament, Vallás, Regionális, Művészfilmek, Kultúra, rengeteg sport, stb.

Tudod mikor szórakozna egy kereskedelmi tv pl. egy atlétikai vb-vel...:)
Az a baj a királyi tévével, hogy eladni nem tudják, amijük van. Egyrézst vannak a buta sztereotípiák, hogy ott úgyis minde szar, másrészt meg rétegműsorok mennek. Ez is az volt...
@huszon3as:

Bizony, ha neha adnak egy jo es moziban is jol teljesitett filmet, tuti, hogy mindket kereskedelmi agyonveri oket barmilyen ZS-kategoriassal. Mukodnek a megszokasok, es az eloiteletek.
@HumorosSzurikáta: Aham, hát persze,ilyen alapon a 10 milla is reális. Tudod ésszel él az ember lehet ám spórolni. Pl fel lehet venni egyszerre több részt, hogy csak a legnyilvánvalóbbat említsem a megdöbbentő repertoárból. A 600 ezer bőven reális, de legyen a duplája és megveszik, a magukat intelligensnek tartó rajongók is elégedettek lennének. De ha 20 millát mondok akkor sincs semmi.
Mivel ez tökmindegy, 6 milláért adták, _annyit meg nem ér_, nem nézi a nép, ez van.
@sertésmájkrém:
A nézettség, mint kizárólagos értékmérő, elég nehezen értelmezhető a közszolgálati műsorgyártásban. :)
Az MTV biztos megtudta, hogy ismét van egy műsora amit néznek az emberek - ezért vette le a műsoráról, elvégre egy köztévének nem az a feladata, hogy nézzék!
@Sausage: de az értelmezhető, hogy ha egy műsor gyártása kerül X-be (és ez az X a szakemberek számára könnyen kiszámolható), és megveszi a közszolgálati csatorna 10X-ért, akkor ott valaki(k) még vastagon jól jár(nak).

No, ez derült ki itt, lett nagy balhé, és inkább beáldozták a műsort. Mert azt nehéz lett volna megmagyarázni, hogy eddig 10X-be került, eztán ugyanazt elő tudjuk ám állítani X-ért, vagy max. 2X-ért is:)

Nézettségről szó sem volt.
A " Beugró" van olyan jó műsor, hogy földi sugárzású csatornán lehessen nézni. Ha jól tudom, még a szaros MTV-n is több mint 600.000 fő nézi, velem együtt. Melyik más műsornak van 600.000-es nézettsége az MTV-n? Amúgy meg az adófizetők pénzéből él a királyi csatorna, tessék kulturális műsort is adni. Más kérdés, hogy egy ilyen kis ország elbír-e három közszolgálati csatornát? Mert szerintem nem bír el. Az M2-őt azonnal be kellene zárni, és egy éven belül el kellene dönteni, melyik az az 1 csatorna, amelyik közszolgálati maradhat. A másiknak meg záróra!!!
@Micsoda útjaim:

"Mivel ez tökmindegy, 6 milláért adták, _annyit meg nem ér_, nem nézi a nép, ez van. "

Erre irtam a valaszt es itt van.
Az egy masik kerdes, ha 1-2 millabol megvan egy adas, es 6-ert veszi az MTV akkor az most pazarlas, vagy sem. O maga le tudja gyartani ennyibol? Hany forint egy nezo?:) Szoval ezen lehet meg filozni, de vegul is mind1, a producer oda viszi a musort, ahol tobbet adnak erte. Ehhez nem sok koze van az MTV-nek, bar a szerzodest ugye nem ismerjuk, csak abbol saccolunk, hogy házaltak már vele több tévénél is.
@zgabi:
Az M2 jelenleg nem tobb egy identitaszavaros ismetlocsatornanal, es mivel ugyanott keszul, nem igazan jelent plusz koltseget. Lehetne letjogosultsaga, csak kicsit agyalni kellene rajta, es azert vannak is erre utalo jelek.
A trend pedig mindenkeppen ez, azaz a tematizalt adok.
Hali!Szerintem is jó volt,kár érte.Szókincsről jutott eszembe hogy aki nézi a retken a telós igen,nem,fekete,fehér játékot az tudja mi megy ott:ja,möhö,persze,természetesen és ennyi.
Szakál Miki pedig nagyon szimpi kivi lennék ha ő is "beugrós"lenne:)))))))))
Elkezdték leadni a Mézga sorozatot. Leadták a tök különálló részként is helytálló első és második szériát - amiből ha egy kimarad (különösen Aladár kalandjaiból) a kutya (Blöki) se veszi észre -, majd a SOROZATKÉNT MŰKÖDŐ "Vakáción a Mézga család" szériát kb. a közepén szépen abbahagyták.
@Micsoda útjaim:
Bocs, de ilyen alapon bukta az MTV a F1et, és a BLt, hogy a válogatott meccsekről és a bajnokságról már ne is beszéljünk. És jól járt? Mert szerintem azóta ők is látják, hogy nem. Siralmas a műsorkínálatuk, szinte csak ismétlés az egész, meg a híradókat, kutya tökét sem érdeklő stúdióbeszélgetéseket megszakító reklámok.

Tudod, van pár műsor, amiért pengetni kell. És ha egy tévé értékeket közvetít, és nem csak szavakban, akkor nem a Bűvöletre vagy a Go, Trabi Go 124522. ismétlésére vagyok kiváncsi, hanem a színvonalas magyar produkciókra. Az értékeket közvetít meg ne azt jelentse, hogy közelkeleti kanadaiaknak miként játszák át az értékeket (tv székház) szinte ingyér, hanem az új gyártású, nem koppintott műsorokat.
@Sausage: Bármennyire is ismétlőcsatorna az M2, azért fenntartási költségei vannak. A Duna Tv-vel meg az a bajom, hogy a nézettsége kisebb mint az ATV-é, ami viszont köztudottan önfinanszírozású, magán csatorna. Ehhez képest a Duna TV-t több száz millió forinttal támogatja az állam az adófizetők pénzéből.
Bármennyire is jók a Duna műsorai, ezt, itt és most, Magyarország nem engedheti meg magának. Egy közszolgálati Tv kell, de többet finanszírozni nem lenne szabad.
@jorda:

A nyaralás alatt a műhódon kívül csak a három antennás műsor volt. Minden nap láttam TV1-en színházi közvetítéseket, igaz, hogy 30 éveseket, de jók voltak.
@Adazka: kettő volt, a mésik a Tűzvonalban (aminek a 3. évadát szintén eléggé elrontott időpontban adták...) - és azt is levették a műsorról, ahogy Hamster is említette.
Most már a Szemponton kívül tényleg nem marad mit nézni az m1-en sem :-/
Azért készít kevesebb műsort az MTV mert a belvárosi székházukat ingyen oda kellett adniuk az MSZP-SZDSZ haveroknak.

Azért nincs pénz a meglévő műsorokra sem mert valamiből kik kell fizetni az extramagas bérleti díjakat az új helyen, szintén a haveroknak.
Brutális bérleti díjat fizet majd az MTV az új székházért

Havonta átlagosan 993 ezer euró évente 3,2 milliárd FT bérleti díjat fizet 18 éven át (57 milliárdFT) a Milleneumi Média Kft-nek a Magyar Televízió az óbudai Bojtár utcában felépült 35 ezer négyzetméteres, bebútorozott gyártóbázis után.

18 év után a bérlő választhat, hogy meghosszabbítja a szerződést, megvásárolja az ingatlant, vagy pedig kiköltözik abból.


MTV székház eladása:
Az MTV Szabadság téri székházát megvette az ÁPV Rt. 6 milliárdért az MTV-től. 4.5 milliárdért majd tovább adta egy "kanadai" cégnek. Bukott kapásból 1.5 milliárdot rajta.

Az MTV nem tudott kiköltözni az épületből, mivel az új székház nem készült el.
Így évi 2 milliárdért visszabérelte a saját székházát, már kifizetett 4 milliárdot, s ki
fog még fizetni 2 milliárdot. Összesen tehát 6 milliárdot. A "kanadai" cég 4.5 milliárdért vette az épületet és már most nyert 1.5 milliárdot plusz ugye ott van bónuszként az épület.
Amellett, hogy very erdekes biznisz, tegyuk hozza, hogy 2.8 euro m2-enkent. Persze ha felszorozzuk a havit évi díjra, az éveset 10 évesre, és fillérben adjuk meg, akkor még többnek hat, csak akkor nyugodtan hivhatjuk magunkat firkasznak. :)
Nem mondom, hogy néha nem néztem meg 1-2 adást belőle, de a Vámos Miklós féle ("Rögtön jövök!")sokkal-sokkal jobb volt. Aki még emlékszik arra.. ( www.vamosmiklos.hu/index.php/koenyvek/bibliografia/multimedia/159-roegtoen-kepek )
a beugró jó ötlet volt, aztán megfáradt. sok volt belőle, ritkásabban kellett volna adni.
Kár érte.

Tulképp az egyetlen műsor volt, ami miatt néha még bekapcsoltam a tévét.
Könyörgöm ,ugyanennyi energiával lehetne normális is lenni!Miért kell azt hinni,hogy ez prosztóország?Hát ennek a műsornak az ismétléseit a nyár közepén,hétfő esténként milliók nézték!
Hát álljon már ki az a szarházi,aki az ilyen döntésért felelősséget vállal!
Az alkotót megbecsülni és támogatni kell,nem itélkezni felette olyanoknak,akik még egyszerű strukturális kérdésekben sem képesek vállalható döntést hozni!
Látni akarom az arcát illetékeskének,halljuk a nevét,had rettegen mostantól,hogy ezért még egyszer valaki nagyon megfizet neki!/nem megveretésről,hanem lehetetlenné tételről beszélek,annyi jó biztonsági-őri állás van szerte e hazában ,a Nyírségi gépállomástól a Baranyai hulladéktelepig,csak győzzük betölteni/
A beugró arról szólt, hogy 4 "hűdejószínész" ordítozott, grimaszolat vágott, idiótán brümmögött, ripacskodott. Ha az ember csak egyszer látott IGAZI JÓ színészeket improvizálni, akkor csak sírni tudott ezen a műsoron.

Miért kell elméleteket gyártani? Szar vótt és kész.
@csati: Ízlések és pofonok...nekem nagyon tetszett az a 2 adás, amit láttam. Igaz, még a családomat is megosztotta a műsor. Ennek ellenére szerintem el kell fogadni, hogy levették...szerintem nem ritka, hogy megszűnnek műsorok, nem először fordul elő. Ha lesz rá igény, akkor csinálnak újat. De egyelőre úgyis csak a "celebekre" van igény...Addig meg nem kapcsolom be a tévét...erről írtam még posztot is:)
@knor: pontosítanám magamat: a Rögtön! c. műsorra gondoltam természetesen, nem a Rögtön jövök!-re. (az már másról szólt, de azt is kedveltem)
@csati:talán az autoriter kábulat helyett választhatnád a fantáziát is.Nem a minősége miatt szüntetik meg ,erről szól ez a csevegés,hanem csak úgy...Talán kell a hely vagy csak nem jól helyezkedtek,esetleg tényleg beárad a helyére a kereskedelmi médiamocsok és jönnek csapatostul a győzikék,kiszelek,cicanevű fiúk és szilikondonor lányok,azaz a manapság szokásos butítás.
@weisz manfréd huba: MIndenkinek minden jót, első itteni kommentem alkalmából. Az utolsó mondatoddal tökéletesen egyetértek. Aki színházról, filmről, kabaréról, nagy egyéniségekről színes formában kíván többet megtudni, a két említett M1-es sorozatot válassza.

A Beugró? Tipikus sorozatműsor: aki egyet látott, látta az összeset.
A Tűzvonalbannak vége lett! 2x is le lett adva tisztességesen!
A Tűzvonalban-t sose néztem, pont azért, amiért a Barátok közt-öt vagy a Jóban-rosszban-t se. Nagyon műanyag. De a Beugró jó volt. Érdekes volt, ötletadó volt, egyedi volt. Nem csöpögött belőle a nyál. Kötve hiszem, hogy nagyon drága lett volna. Inkább arra lehetett példa, hogy kevés pénzből, milliós díszletek és robbanások, vérpatakok, lövöldözés, erőszak nélkül is lehet nézhető, sőt, érdekes műsort készíteni, csak egy kis(sok) tehetség kell hozzá.
A továbbiakban ennyi nézhető marad:
RTL Klub: Forma 1
TV2: foci
M1, M2: Ø
Megjegyezném, vannak még tv-csatornák, de csak a 3 említettet akartam véleményezni.
@csati: Szerintem te erősen kevered a nem tetszett fogalmát a sza vóttal! És szerinted kik a nagy imrovizáló színészek napjainkban? A Bari közi vagy a Xarban bajban szinészei? esetleg Bajor "Imádom a whiskyt" Imre, vagy Gálvölgy "Heti 7-es" János?
@Micsoda útjaim:
Hát nekem úgy tűnik, hogy van mit vagdosni belőle (persze ez nem egy feladat, de 8-10 órára biztos beülnek vele egy vágóba), már csak azért is, mert a felvett anyag is jó hosszú lehet, ha egyszerre több adést vesznek fel, aztán abból vágnak össze-vissza. A gázsit nem tudom, de jöhet! :-)
MIndent egybevetve: sajnálom, hogy megszünik, én csíptem, még akkor is, amikor a kínosabb, gyengébb impróknál el-elkapcsoltam. Inkább ez, mint más.
@Micsoda útjaim: Én úgy tudom, hogy felvételenként volt ennyi, ami három epizódot jelent. Epizódonként 2millió (tehát havi 8) nem nagy pénz ha fenn kell tartani a filmkészítôgárdát (2 operatôr, egy vágószerkesztô, producer) illetve kifizetni 4 ember gázsiját.
A terembérletet nem érdemes számolni, tegyük fel, hogy az eladott jegyek kihozzák a termet. Plusz ugye legalább a 10%-át vissza kell téríteni zsebbe (úgy látszik többet kellett volna), azt kimenteni a cégbôl ügyesbe.
Nem olcsó ma a korrupció sem, meg az ember sem.
A véletlenülsemmondommelyik show sztárját eltartjuk, tejben-vajban fürdetjük, a Beugrót meg leveszik a képernyőről. Világ omlott össze bennem. :/
Néz még valaki "királyi" tv-t?
Ha jól emlékszem, a hatalom /Meggyesi féle/ megigérte, hogy a "királyi" tv-t rendbe teszik, igaz a joléti rendszerváltás is kormányprogrammá vált akkoriban. A valóságot ismerjük. Tanulság, hogy ezeknek egyetlen egy szavát sem szabad elhinni.
Fura, hogy vannak itt, akik fikázzák a Beugrót - ki tudja, miért.
Szerintem felháborítóan szánalmas a MagyarTV műsorstruktúrája: gyalázatosan unalmas, múltból élő (élni próbáló), gyáva, töketlenül béna és így tovább.
Arra van forrás, hogy a nyolcvanas éveket idéző új műsoraikat összetákolják. Értéket közvetít, igényeskedik, jaj istenem - délelőtt bekapcsoltam: Aradszky Laci bácsi meséli élményeit, immáron egymillió-nyolcszázharmindszadszorra. Remek.
Így tovább.

Hamster, teljesen egyetértek a posztban leírtakkal, de az utolsó mondatoddal 1000 és 1 százalékban.
süti beállítások módosítása