November óta folyamatosan a hátizsákban volt az állvány, aztán a hét elején kipakoltam - naná, hogy ekkor lett hirtelen esti fotóznivaló: a két hete elvégzett terhelési próba eredményének ismeretében az 1-es villamos hosszabbításán megkezdődött a járművezetők (sz)oktatása!
Azért írom így, mert a járművezetők nyilván eddig is tudták, hogyan kell viselkedni egy zebra vagy derékszögű kanyar hirtelen felbukkanása esetén, de a hírek szerint a hatóság bizonyos számú kör megtételéhez kötötte a vonalismeret meglétét. Ilyenkor viszont a jármű típusa nem számít, úgyhogy az aznap felbukkanó tanulójáratok közt a Tatrák mellett volt ipari csuklós, illetve délelőtt egy Banán is.
A Fehérvári úti végállomás (ami remélhetőleg csak ideiglenes lesz, mert kerítenek pénzt az Etele térig hosszabbításra, amit nem fog senki a - helyi lakosként ki merem jelenteni, hogy minőségileg nem rettentő értékes, fizikailag viszont áthelyezhető - fákra hivatkozva elgáncsolni) tesztelése már korábban megtörtént, Közvágóhídnál is csak azért kellett sorbaállni, mert az 1-es a peron egyik oldalát használta (bár a néhány héttel ezelőttig a másik vágányon álló konténert már elvitték). Mivel elég sok járművezetőt le kell oktatni, állítólag az utasforgalom indulásáig minden nap számítani lehet a tanulókra.
Jó volt végre tartós vaskerekest mozgást látni itt - alaposan meg is néztem magamnak, mert ha végre megindul a forgalom, nem kívülről fogom nézegetni őket, hanem inkább rajtuk ülni :)
Ez megy most