Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  9. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (12) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (7) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (25) 436 (7) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (96) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (97) autók (88) bach (5) balaton (146) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (39) berlin (162) berlini fal (20) bkv (62) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (956) budapesti pillanatok (50) buék (9) busz (121) búvár (18) bytom (6) bzmot (11) c50 (13) c64 (18) caf (15) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (54) csak egy videó (327) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (13) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (5) dízel (12) doctor who (42) drezda (9) duna (51) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (11) emlékek (46) énblog (544) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (38) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (9) évforduló (13) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (9) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (25) fogyasztói (23) fonódó (11) forintos emlekeim (5) fortepan (36) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füred ms (5) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (74) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (55) gróf széchenyi ms (5) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (132) hajtóművek-motorok (7) hampage (429) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (13) helka ms (8) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (123) idegenforgalom (21) ikarus (69) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) jókai ms (9) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (10) karosa (7) kassa (20) katamarán (12) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelén ms (6) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1057) képregény (94) kérdés (12) keszthely ms (5) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (6) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) komp (12) konstal (8) körtér (8) közlekedés (431) kritika (72) kulfoldi szemmel (114) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (16) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) motorkerékpár (5) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (9) ndk (5) németország (327) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (74) nosztalgia (243) nosztalgiabusz (46) nosztalgiahajó (24) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (121) nosztalgiavonat (16) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (121) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (37) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (31) popkultúra (135) pozitívum (12) pozsony (62) prága (27) programajánló (28) púpos (24) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (15) repülés (135) repülőgép (47) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (58) rock (92) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) siófok (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (28) szabadság híd (17) szárnyashajó (11) szavazás (6) szczecin (7) szeged (40) szekacs (8) szergej (40) szilézia (6) szili (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (138) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (239) tapolca (8) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (67) technikatörténet (71) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (7) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (493) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (74) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (430) utcakép (227) uv (58) vár (11) várnegyed (8) város (533) városkép (109) városliget (10) varsó (7) vasút (612) vasúti becenév (6) vélemény (26) vicinális (13) vidám park (5) videó (930) villamos (850) vitorlás (10) vízibusz (17) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (344) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Ikarusok kilométerszámra: buszfelvonulás Tapolcán

2024.05.12. 03:40 :: Hamster

Hat év után megint lejutottam a tapolcai Ikarus-találkozóra. Nem maradtam sokáig, de azért a fő "műsorszámot", a felvonulást megnéztem. A nap sütött, a Rába hátsó hidak pedig perceken át huhogtak, ahogy elhaladt a konvoj, mi kell még? :) A fő kedvencem egyébként nem busz volt, hanem a bulldog arcú Csepel "Kázmér" az áforos tartálykocsival, a második helyezett pedig az NDK-s Ikarus 180-as.

19 komment

Címkék: videó busz tömegközlekedés ikarus nosztalgiabusz faros gépsárkány Csepel Tapolca csak egy videó

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr1218402523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fel van írva a bakancslistámra, hogy el kell menni egyszer már egy ilyenre, mert van egy csomó busz, amin még utaztam kicsi gyerekként, de már nem emlékszem a belsejére. Arra viszont élénken, hogy amikor a BKV lecserélte a 180-asakat a környékünkön 2xx-ekre akkor azt óvodásként személyes sértésnek éltem meg.
@Sam. Joe: Október 5-6-ot írd be a naptáradba, az Aeropark közelebb is van, illetve konkrét BKV-s buszok is lesznek szerintem: www.aero-shop.hu/spg/548621,1711550/IV-Ferihegyi-Ikarus-talalkozo-2024-10-05-06
2022 után másodjára voltam ott és szembeötlő volt a 400-asok hiánya, tehát sem 411, sem 412, sem 415, sem 435-ös (BKV / MVK) , azaz városi rendeltetésű kocsi nem volt most ott, de annak szívből örültem, hogy a 2021-ben Chemnitzben látott 180-ast most kívül-belül megtekinthettem és auf Deutsch pár mondatot válthattam a sofőrrel is, akinek gratuláltam, hiszen Chemnitz c.a 650Km-re van Tapolcától, ami még egy újabb busszal is kihívás, nemhogy ezzel. Erről az anno NEM a CVAG, azaz a CKV-nál , pontosabban a Karl-Marx STadt KV-nál, hanem az "umgebungban" üzemelt 2 ajtósról tudni illik, hogy ezen a kocsin kívül nincs több sem 180-as, sem 556-os az ex NDK-ban, úgyhogy mi jól állunk a 2-2 db vel.
@KissGecihuszár: Szerintem a BKV-sok inkább az aeroparkos bulikra szoktak kimenni, bár 6 éve volt pár 400-as. Most csak a kétoldalas angol reptéri buszt láttam. De nekem jobban hiányzott az emeletes 556-os, bár valaki azt mondta, hogy látta, szóval nem tudom, mi volt. Bevallom, nem jött be a rendezvény, úgy vagyok vele, hogy kár volt kétszer 3 órát vonatozni ezért. Nagyon nem szeretném megbántani a szervezőket, de szerintem nem alkalmas ez a hely erre: össze-vissza álló buszok, 98%-uk napnak háttal, úgyhogy kvázi fotózhatatlanul, amikor meg nem, akkor egymást takarják ki, eközben üvölt a lakossági tucctucc. Gyerekként annak idején valószínűleg imádtam volna, hogy buszra fel, buszról le, következő buszra fel, buszról le, de gyalogbéka közlekedésbarátként nem élveztem. Pedig szeretem Tapolcát, az egész környéket, a Balaton közelségét, de ehhez nem vagyok eléggé buszkedvelő.
@Hamster: Köszönöm szépen, megpróbálom most már tényleg megvalósítani! És tényleg közelebb van, 250 km vs. 80 km az Aeropark javára! 8-)
@Hamster: biztos hallottál róla, hogy eredetileg nálunk, azaz Almádiban lett volna! 2015-ben a szervetők megkeresték az akkori , nettó impotens önkormányzatot, nem-e lehetne-e esetleg-e, de őket is (és sokakat is) lepattintotta a buzeráns akkori polgi és a testület, kivéve a nagy Ikarus lover Dér Andrist, kinek szava édes kevés volt. Így került a rendezvény Tapolcára, ahol eddig sokkal jobb, színvonalasabb volt a buli, pl. 22-ben is! Úgy tűnik, hogy az országot egyre mélyebbre húzó társadalmi és gazdasági válság eme rendezvényt is utolérte, így kb. 1/3-al kevesebb résztvevő volt, mint 2 éve.
@KissGecihuszár:
a veterán járművek iránt mindenhol csökken az érdeklődés, pont Csikós írt róla a FB oldalán pár napja.
Öregszik az a generáció, akiknek jelentenek ezek a dolgok valamit.
Csökken a vásárlóerő (pl autók motorok), és bezárul a kör.
@KissGecihuszár: Nekem nem tűnt fel, hogy kevesebb busz lett volna. Inkább az, hogy 90+ százalékban 200-asok voltak, amik az átlagembert az ötödik példány után már nem annyira érdeklik. Nem volt 30-as, 60-as, volt egy darab talán 311-es vagy 30-as, ezeket nem tudom megkülönböztetni. Szintén hiányzott a 620/630, a Fakarusz. A 200-asokat kicsit el is kezdtem unni, mert még nem annyira érdekesek, mint mondjuk egy 60-as.
@cserepfalva: Szerintem nem így van, csak túl sok rendezvény van, már nincs különlegesség értéke. Ugyanaznap volt például nyílt nap Budán a kelenföldi garázsban, és biztos volt még pár falunap az országban, ahol volt egy-egy Faros. A másik az, amit eggyel feljebb írtam, hogy nem annyira érdekes (még) a járművek egy része. A közlekedésmániások gumikerekű része oda tud lenni, hogy ez egy Kisalföld Volános 260-as, ez egy Vértes Volános 256-os, ez egy Hajdú Volános 280-as, ez meg egy türingiai 250-es, de az átlagembernek (és nekem:) ezek tök egyformák. Ami igaz lehet, az az, hogy mindenütt felbukkannak az M21-es Volgák, a kabrió Skoda Feliciák és társaik, de kétszázadikra már nem érdekesek annyira, a gyerekeknek meg semmit nem mondanak. Az Autobianchit meg csak autóskártyán ismertem, ponton Merciről meg a Totalcaron hallottam először :)
@cserepfalva: Ebben lehet valami. A MÁVAUT-szürke IK55 a gyerekkoromat idézi fel, mikor a Mátrába buszoztunk, a fiatal korosztálynak meg a piros tetszik, mert az olyan játékautós.
@nyelv-ész: Nekem is jobban tetszik a piros, pedig én is láttam még ilyen régi színűt, igaz, már Volán-csigával. Legalábbis azt hiszem, hogy ugyanaz a szín volt, ugye színtévesztőként soha nem biztos az ilyesmi. De a piros buszt szerencsére látom.
@Hamster: az tuti, hogy a BKV-s nyílt nap aznapi megrendezése nagyon nem segített a Tapolcai bulinak, sőt. Az a gáz, hogy nincs ilyentájt egy olyan gigarendezvény, akár Tapolcán (lécci, ne jöjjünk már megint azzal, hogy de azért "kell" a vízfejben lennie minden ilyennek, mert az a világ közepe, mert nagyon nem az!) , ahol MINDENKI részt vesz, akinek birtokában bármilyen "OT-s" Ikarusa van és azon a napon csak ez van és ez csupán hozzáállás és szervezés kérdése.
@KissGecihuszár: Nem hiszem, hogy rettentően sok embert elszívott az ő rendezvényük, mert oda inkább a laikus (nem-mániás) érdeklődők mentek, pl. apukák a gyerekeikkel, meg azok, akiknek nem volt idejük annál többre. Ők biztos nem ültek volna vonatra (pláne olyanokra, amiken Almádiig a folyosón is álltak az utasok!), hogy ugyanazokat a járműveket másutt lássák. Én speciel a MÁV-os retró hétvégékre szerveztem volna a busztalálkozót, ahol nagy részük rögtön járhatott is volna. Tapolca lehetett volna két napra az európai közlekedési nosztalgia fővárosa.

És légyszíves hagyd abba a vízfejezést, unalmas. Budapest már Ferenc József idején is a Monarchia második legnagyobb városa volt, _messze_ a legnagyobb a mai Magyarország területén, tessék megtanulni együtt élni ezzel: hu.wikipedia.org/wiki/Osztr%C3%A1k%E2%80%93Magyar_Monarchia#Nagyv%C3%A1rosok
@Hamster: értem, ez van, így alakult, de engedd meg, hogy vízfejezzek, mert az elmúlt elkúrt 34 demokratikus évbeli történések túlnyomó része azért alakult így, mert a K und K-s időszakban kialakult fővárost trianon után , de leginkább a szocializmusban és sajnos 1990 után is ölbe tett kézzel tétlenül hagytuk, hogy immár teljesen indokolatlanul tovább hízzon, elrángatva mindent a vidéki nagyvárosoktól, megyeszékhelyektől, amitől azok ugyanolyan életminőséget, kereseti vizonyokat nyújtó , gazdagodó települések lehettek volna, ez megint TÉNY, még akkor is, ha neked és más Bp fixáltaknak ez nem tetszik! Bocs, de unom már a süketelést, mellébeszélést, a szar szőnyeg alá söprögetését! Miért? Mert 2024 van és Hazánk az EU Bulgáriával versenyez, hogy épp ki a legcsóróbb az Unióban, ugyanis ez olyan ország nem lesz, nem lehet élhető, jólét, ahol 2x -es a medián nettó bérkülönbség a főváros és Szabolcs, Békés, Somogy, de még a leggazdagabb Fejér, komárom, GY-M-S megye közt is 20-30%-os eme mutató!
@KissGecihuszár: Fene tudja, én azt látom, hogy a 80-100.000 forintos éjszakánkénti szobaárakkal dolgozó vidéki wellness hotelek csordultig vannak. Az ilyen Bulgária és Románia mennyire vannak előttünk általában újságírói termékek. Mutatok Párizsban olyan kerületeket, hogy elájulsz.:)
@cradbox: Nincs ezen mit csodálkozni. A vidéki wellness szállodákban a vízfejű fővárosiak vannak, akik azért mennek a wellnessbe, mert a vízfejük miatt nem süllyednek el a medencében :-)

Romániáról nemrég olvastam, hogy valami 20% körül van a komfort nélküli lakások aránya, és ne gondoljuk azt, hogy csak a GDP egyedül alkalmas az életszínvonal mérésére. Szóval ezeket a "Románia megelőzött" típusú szövegeket érdemes ennek fényében értelmezni.

Szeretném továbbá hosszasan alázni az újságírói szakmát is, de tekintve, hogy a cikk buszokról szól, inkább eltekintek tőle :-) Az mindenesetre elgondolkodtató, hogy az elmúlt három évtizedben a környezetemből csak olyanok mentek el erre a pályára, akiknél nem csak az általános műveltség hiányzott, de még egy összetett mondat helyes leírása sem ment hiba nélkül.
@cradbox: sajnos, az van, hogy én egyrészt rendelkezem közgáz végzettséggel IS, ergo pontosan tudom, mi is a lényeg! Szólok, a GDP-t pont leszarjuk mind, legábbis akik tényleg értenek a SZAKMÁHOZ, mivel a GDP minden, csak épp nem a lényeg, többek közt annak mérésére, mennyi SZABADON elkölthető pénzeszköze van az egyes dolgozó embereknek, de ami még fontosabb; a háztartásoknak és eme tekintetben Románia már 2 éve beelőzött és tartunk tőle, hogy az évente 3-4%-al növekvő ezen mérőszámával már Bulgária is, ami azért több, mint vérlázító 20 évvel az EU csatlakozásunk után, főként hogy Románia, Bulgária 2007-ben csatlakoztak. Ami a hosszú 7végéken metelő vidéki wellness szállodákat illeti; azokat túlnyomó részben az országos MEDIÁN nettó átlagnál 30%-al többet kereső , vízfejbeli dolgozók töltik meg, akik úgy bájdövéj Széchenyi pihenőkártyával csengetnek, melyekre a dellát a nyilván jó állapotban lévő munkáltatóik töltik fel! Aki Szabolcsban, Nógrádban, Békésben, Somogyban, BAZ-ban, Baranyában, Zalában havi nettó 240-260 ezerből él, nos az örül, hogy lyuk van a seggén, ami szelel, nemhogy wellnessezni megy!
@nyelv-ész: mint azt már @cradbox mesternek említettem; akik közgázban SZAKEMBEREK, azok toronymagasan leszarják a GDP-t, ez az egyik. Aztán én őszintén kíváncsi lennék, Hazánkban hány % a komfort nélküli, ill a félkomfortos ingatlanok aránya, mivel még a nyóckerben is vannak olyan lepukkant bérkaszárnyák, ahol a budi a gang végén van és csak szoba-konyha van! Az van, hogy a bányászbéka segge alá kerültünk 20 év EU tagság és több, mint 40.000 milliárd Ft EU-s támogatás, valamint 2010-2020 közt 15.000 milliárdnyi , a GDP növekedés miatt többletként befolyt adóbevétel, valamint a fidesz maffia által, nyugati bankoktól felrántott 5-6.000 milliárdnyi hitel eltapsolása után, miközben pl. a Lengyelek 27 milliárd € eltapsolásával XXI. századi PKP-t, azaz vasútat csináltak, csakúgy mint a Csehek és akkor ez csak 1, ámde egy ország jóléte szempontjából igen fontos szféra állapota. De az egyik igen fontos jelző , a lakosságnál lévő személygépkocsi átlagéletkor, ami nálunk már 15.6 év és ahogy látok pl. Honda csoportbeli posztokat, 10-ből 9 esetében a kerek 4-500.000 Ft, aki már 1 milliós kerettel keres Hondát, azt már körbe nyalogatják!
@KissGecihuszár: Hát lehet, hogy a cseh meg a lengyel vasutat épít, de nekünk meg minden faluban van már egy stadionunk, és most épül a második :-)
süti beállítások módosítása