2012/13-ban már rég itt voltak a piros festésű Flirtök, de még mindig elég sok V43 + vezérlőkocsis ingavonat járta a 40a és 30a vonalakat. Néhányat meg is örökítettem közülük várható eltűnésükre készülve. A videón szerintem látszik, hogy ezek a vonatok mennyivel kevésbé voltak dinamikusak, mint a svájci motorvonatok: a minőségi ugrás nem csak az alacsonyabb padló és a légkondi formájában jelentkezett, hanem hogy az új szerelvények jobban gyorsultak és lassultak, ezáltal csökkenthető volt a menetidő.
Ingavonatok Dél-Budán
2024.06.13. 06:00 :: Hamster
10 komment
Címkék: budapest közlekedés videó szili vasút csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ugyanakkor a bhv kényelmes ülése mindennél jobb alvást tett lehetővé. :)
Azért az se volt olyan jó, ha négyen ültek a boxban, plusz melegben az ember odasült. Ha nincsenek szemben, akkor a Bzmot is tök jó, több ezer kilométert aludtam rajtuk :) Évente kétszer poén a régi Bhv (monsjuk nekem a régi ablakos Bh-k hiányoznak), de minden nap használni elég lehangoló lehetett. Ami azért érdekes, mert az NSZK-s silberlingek se voltak orient expressz luxuskocsik, valahogy mégis komfortosabb volt rajtuk utazni.
Amúgy ezeket a csörömpölő ingavonatokat sose szerettem.
Néha mondjuk ténylwg poén meg hangulatos, a vége felé már én is örültem, amikor autósiskolába menet elkaptam egy-egy régi ingavonatot, de csak néha.
Ugyanakkor jó pár körmöst kiosztanék annak aki megtervezte és jóvàhagyta a használhatatlanul kényelmetlen és zsiráf magasságra épített üléseket a Flirt -en.
Az sem mentség hogy ezek elővárosi...
@cserepfalva: Én azóta is kuncogok kicsit, amikor körbejár a neten egy videó, hogy nyitva maradt menet közben egy vonat ajtaja és úristen. Bezzeg amikor az utasoknak kellett becsukni és ezértt minden bemondás végén külön szóltak, akkor mintha nem lett volna ilyen veszélyes, hogy az átlag vonaton az ajtók fele tárva-nyitva lobog.
Tegnap vonattal jöttem haza a Balatonról, nézegettük a V43-ast, hogy hát, ez azért már öreg, jó lenne valami más helyette. Aztán Fehérváron fekvemaradt. Tényleg kellene más helyette. A Flirtöt még ráérünk elsiratni, én a V43-asokat akarom végre utolsó fordáikon fotózni :)
Ez megy most