... úgyhogy ma is konzerv vért iszunk: itt van pár régi kép addig, amíg újra lesz ihletem blogot írni. Tettem sok linket is a szövegbe, remélem lesz, aki végigkattintgatja őket!
A 18-as villamos Savoya Parki hosszabbításának bejárása 2005. január 25-én. Érdekes volt végignézni, ahogy építették ezt a nem túl hosszú szakaszt! Nem volt hosszú, de előremutató igen: egy ideig azt hittük, hogy a jövőben minden utasvonzó beruházáshoz előre kiépítik a tömegközlekedést, mint például Amszterdamban. Hát nem, azóta se csinálják. Ma a 17-es és a 48-as jár itt, hagyományos ("tekerős kijelzőjű") Tatrák pedig már nincsenek.
17-es villamos a Budai Fonódó előtti időkből. Ritkán járt, nem volt praktikus, mert nem igazán csatlakozott semmihez, de legalább lassú volt. Tapasztalataim alapján Ferencváros kocsiszín (mert ekkoriban onnan jött: a kocsiszíni menet hosszabb volt, mint a vonal!) a legrosszabb állapotú ipari csuklósokat tette rá.
Ugyanaz a kocsi visszafele jövet a Zsigmond térnél. Biztos van, aki szerint romantikus az úttestről felkapaszkodni a kocsiba, de azért annyira nem volt jó. Egyébként 2012-ben itt szakadt be az úttest a pálya mellett.
Bevallom, eredetileg én se vettem észre, hogy ez a kép nem 49-est ábrázol a 49-es (és 19-es) körtéri megállójában, hanem egy Kelenföld kocsiszínből jövő 47-es kocsiszini kiállót. 2005 novemberében vagyunk, az UV-knak még több mint másfél évük hátra volt.
Busz a Margit hídon, ...
... buszmegálló a híd alatt. Valaki nagyon ráért :) Ennek a ködös napnak annak idején két blogbejegyzést is szenteltem, lásd itt és itt.
És végezetül egy kis Gyermekvasút: a medence csak 1 méter mély, úgyhogy ne ugorjunk fejest :)
Ez megy most