Az ötödik Goldtimer Nap a rossz idő miatt a tervezettnél később került megrendezésre, és nagyon úgy tűnt, hogy az esőnap egyben esős nap is lesz. Végül csak jöttek-mentek a felhők, a budaörsi reptér füve száraz maradt.
Mivel elsősorban a számat tátani mentem ki, nem jegyeztem meg, pontosan mi volt ez a csőrös Merci - utólag azt gondolnám, hogy W136-os, aztán legfeljebb valaki majd beírja, hogy nem is.
Érdekes evolúciós szemléltetőeszközként sorakoztak a különböző Mercik a füvön: végig lehetett követni, ahogy a régimódi csőrös autóktól eljutottunk gyerekkorom állólámpás csodájáig. (Hogy konkrétan volt-e "az" állólámpásból, azt már nem is tudom, fotózni biztos nem fotóztam.)
Meg se próbálom tippelni, mikori gyártású ez a példány, mert a háború előtti és utáni korszak nekem teljesen összefolyik.
És ez már eléggé az ötvenes évek: az orr még hosszú, de már tömbösödik a kasztni - mintha az előző modell egyszerűsített kivitelű, ellenben újabb motorral ellátott verzióját látnánk. Mint ahogy tulajdonképpen azt (ezt?) is látjuk.
Ez megy most