A 41-es villamos mellett futó Hosszúréti-patak szeptember második felében hatáskör-túllépést követett el, ezért a tuja egyetlen vágányon közlekedett oda-vissza Kőérberek és Kamaraerdő közt. Almár Ákossal ezt akartuk megnézni, amikor azt vettük észre, hogy egyfajta mini repülőnap zajlik a csak két sóhajtásnyira levő budaörsi reptér felett. Innentől kezdve inkább azt filmeztem:
Sajnos egyszerre filmezni és a reptér fele közeledni nem lehet, így előbb (gyaloglás közben) lemaradtunk a vitorlázó-műrepülésről, majd a Li-2-es felszállásáról is. Előbbi leszállása így is klassz volt - de nem annyira, mint utóbbié, ugyanis akkorra elmúlt napnyugta, és bekapcsolták a reptér elég ritkán használt pályafényeit. Dögös volt :) Ha lesz időm, azt is letöltöm a kamerából, mert még azt sem tudom, sikerült-e belőle bármit megörökítenem. Addig élvezzétek ezt a kis műrepülő-bemutatót! (Profibbak esetleg meg is mondhatják kit látunk, illetve azt, hogy a második műrepülőgép tényleg egy Zlin-50-es? És jól gondolom, hogy valami céges napot kaptunk el, ahol így szórakoztatták a dolgozókat?)
Update - "aero111" kiegészítése: "Az első gép az egy kétüléses Edge 540-es volt amellyel Illés Tamás tartott bemutatót. A következő gép valóban egy Z50-es volt amellyel Ábrányi Tamás tartott bemutatót és végül a vitorlázó műrepülésben nem vagyok biztos, de szerintem azt Tóth Ferenc világ és európa bajnok tartotta."
Ez megy most