Eredetileg vízi- és légiparádére indultam, de végül rendezvény és várfalomlás miatti tájékozódási futás lett belőle :)
A légiparádé, pontosabban amit láttam belőle
2012.02.09. 00:20 :: Hamster
8 komment
Címkék: budapest repülés augusztus 20 hampage repülőnap
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Egyebkent a dizellel semmi gond, azt leszamitva, hogy erezhetoen egy kicsit gyengebb. A ketmotorosnak (Twin Star) mar nincs ilyen gondja, mert kb. egy kicsivel nagyobb tomeg jut ket ilyen motorra.
Viszont baromira gazdasagos a dizel, az egymotoros 15-20 liter kozotti fogyasztassal elvan, szemben a Cessnak (tipusvaltozattol fuggoen) 38-50 literevel...
Ja es ez a dizelmotor tipusa Thielert Centurion 1.7. Leanykori neven Mercedes OM668 :) (Az A170 CDI motorja, "kisse" atalakitva.)
A Thielert gyar 2008-ban becsodolt, azota kaptak elvileg uj befektetoket, viszont a Diamond gyarnak mar mas ceg szallit motort, ez az AustroEngine. (Ha megnezel egy uj dizeles Diamondot (pl. DA40 NG, kicsit mas az eleje.)
Ez megy most