Már lelkesedtem egy sort egy moszkitószerű lengyel kisgépről, meg arról, hogy végre ültem MiG-21-esben, most itt van még pár kép a budaörsi "Legendák a levegőben" rendezvényről, aminek csak a végére értem oda, mert leragadtam az ugyanakkor zajló 2013-as Villamosnapon. Pontosabban a repnapra előző nap, szombaton is kimehettem volna, de akkor fontosabb dolgom volt. Asszem aludtam.
Néhány éve még sorfalat alkottak Budaörsön az An-2-esek, és elég rendszeresen mozogtak is (saját hiénás rekordom is ide kötődik, amikor egy nap három különböző példánnyal sikerült utaznom, ebből kétszer a pilótafülke jobb ülésében); manapság csak nyilvános rendezvényeken és talán még céges napokon látni őket, a sorfalból pedig egyetlen törött szárnyú madár maradt meg. Vagy csak én járok túl ritkán a reptéren? Mindenesetre a HA-ANV ezen a hétvégén több kört is tett.
Ez a beszélő lajstromú (azért vannak jobbak: HA-VER, HA-LEF, HA-JAS, HA-JDU, stb) Cessna 207-es szinte ritkaságnak számít a világ Cessnái közt, hiszen alig hatszázvalahányat gyártottak belőle, és ez elég kevés ahhoz képest, hogy a gépeik számát általában tízezresekben számolják :)
Malév már nincs, de a Malév Repülőklub néhány gépe még hagyományőrző festést visel (a cég különböző korszakainak emléket állítva), illetve a Goldtimer Alapítvány Li-2-ese is megtartotta az annak idején valamilyen Maléves rendezvény kapcsán szerzett festését.
És a motorhangok miatt persze egy rövidebb videót is készítenem kellett. Az Ancsa csillagmotorjának dübörgését nem lehet megunni :)
Ez megy most