A múltkor megnéztük, mi történt Kelenföldön és Őrmezőn, most folytatjuk a leendő vonal bejárását, föld alatti és felszíni építési területeken át:
Tovább az alagútban: a négyes metró építésének pillanatai, folytatás
2014.03.06. 07:00 :: Hamster
4 komment
Címkék: budapest metró város építkezés tömegközlekedés hampage m4
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
így gondolom több pnézt lehetett elszórni.
"hogy ne olyan egyformák ne legyenek a megállók, mint a kettes metrón a felújítás óta."
tök jó, hogy a koncepciót se tudják eldönteni: vegyes legyen az állomások kinézete vagy sem.
"Balra: a Gellért téri állomás a felszín alatt 32 méter mélyen van"
tetszenek ezek a fotók!
"Föld alatti híd egy valódi híd hídfőjénél, alatta földalattival :) "
:D
hampage.hu/kozlekedes/m4_3/kicsi/img_7104.jpg
ez rosszul van linkelve.
Az egészre jellemző azonban az, hogy én Gazdagréten lakom, és továbbra is 239-essel megyek a majd városba dolgozni, ha lesz metró, ha nem.
OFF
A Kossuth tér is elkészül jövő héten, arról várható lesz valami? Ráadásul az még villamosilag is érdekes ;)
ON
Ez megy most