Németország az autózás egyik őshazája. Bár az ehhez hasonló kijelentéseket általában felületes hatásvadászatnak szoktam tartani, azért az tény, hogy német volt Daimler, német volt Benz, akárcsak Otto, Diesel - vagy éppen Wankel, csak hogy motort mondjak :) Szóval, ha német utcákon szép és/vagy jó autókat látunk, az tulajdonképpen nem annyira meglepő, engem mégis gyakran a fényképezőgép előkapására késztet...
Ez a BMW 2002ti tulajdonképpen nem annyira régi, mégis nagyon passzol a müncheni Maximilianstrasséhoz. Igaz, a környék árszínvonalához még jobban menne ...
... ez a Porsche Speedster. Igazi aranypofa egy autó, le se tagadhatná, hogy a VW Bogár tervezőjének a fia tervezte! Az egész nem sokkal nagyobb, mint kiskoromban a pedálos Moszkvics volt; szinte még a háttérben meghúzódó Smart is komolyabbnak tűnik - mégse kétséges, hogy melyik kellene jobban: a Transporter/Caravelle/Multivan/valamiilyesmi a bal felső sarokban. Mert abban legalább kényelmesen elférnék ;)
Ezt szerintem még én is felismerem, pedig amerikai kocsikban nem vagyok jó. A pontos modellt (pl. "'69-es convertible Mach 1 motorral, '68-as keréktárcsával, '64-es ablaktörlővel és 8-assal a bal hátsó kerékben") majd valaki más megmondja, de nagy vonalakban ez egy Ford Mustang.
Valamikor nem rég állólámpáztunk, hát most itt van egy barátságos tuning verzió belőle. Persze csak reklámnak állt ott - esetleg beugrott a sofőr egy berlinerre, mindenesetre temető közel-távol nem volt :)
A bónusz fotó pedig visszakanyarít bennünket a Maximilianstrasséba: mindenki kiszámolhatja, hogy hány évi fizetése várakozik itt a szálloda előtt - tök feleslegesen, hiszen lehetne villamossal is menni ;)
Ez megy most