Múltkor viszonylag sportosra vettük a figurát, most jöjjenek a haszongépjárművek! Idén ugyan nem láttam a múltkori DUTRA dömpert, illetve a remek "kis" GAZ-66-osról is lemaradtam, mert elém léptek, amikor éppen lefotóztam volna, de így is elvoltam :) Aki az előző képmutogatásokról lemaradt: első rész, második rész.
Egy Ikarus 311-es Mávaut színekben. Szép darab, de azért az iránytáblán szereplő Budapest-Stuttgart út szerintem kicsit megterhelő lenne vele.
Egy másik klasszikus: Csepel D344 - szerintem a valaha létezett legszebb csőrös teherautó. És még jól is sikerült, ma is hány és hány mozog belőle!
Az első képek közt szerepelt már a hosszú orrú D450-es Csepel, ami élénkpiros színével játékszernek tűnt. Nos, a jópofa nyergesvontató végképp matchboxnak tűnik...
... a KrAZ 255-öshöz képest. A tőle jobbra levő Ural se egy apróság, de ez a dög valószínűleg a legnagyobb jószág, amivel a magyarországi utakon még valamennyire el lehet közlekedni. Piszkosul tetszik!
Csepel pofavizit: balra a már látott D450-es, középen a Steyr licensz alapján épített első Csepel típus, a D350-es, jobbra pedig egy "bulldog arcú" tűzoltó, ami sajnos teljesen napnak háttal állt meg, így - ottlétünk alatt legalábbis - fotózhatatlan volt.
A military vonal is képviseltette magát: balra egy Willys MB, azaz a Jeep, jobbra pedig az a változat, ami már eleve Jeep márkanéven híresült el. Vajon eredeti vagy utánépítés ez a két terepjáró?
Természetesen nem hiányozhatott a szovjet rokon, a GAZ-69 sem. Ezen is minden rajta van, mintha parádéra készülne, és úgy sejtem, amikor még szolgálatban volt, sose nézett ki ilyen jól :)
És itt szaladt a tarkómra a szemöldököm: LADA Niva pickup. Szerintem ilyet még nem láttam. Eddig :) És még mindig nem értünk a képek végére!
"Maz" kiegészítése: "A Niva egy VISz-2346-os platós változat. Létezik igazi pick-up is a Nivából, pl. a VAZ-2328 és 2329 szimpla- illetve duplafülkés változat."
Ez megy most