Véletlenül sikerült elcsípni az AXN-en kedvenc Dr. House részemet, a Három történet-et. Ismét megállapítottam, hogy zseniálisan megírt forgatókönyvű epizód, zseniálisan eljátszva, zseniálisan rendezve. Ellenben kicsit kiakadtam az egyik reklámszünetnél. Ez a csatorna ugyanis néha (mindig) megteszi, hogy szünetben előbb reklámot ad, majd műsorajánlót, majd megint reklámot. Most viszont meg mernék esküdni rá, hogy a második reklám után megint műsorajánló jött, aztán megint reklám. Persze lehet, hogy csak elbódultam - a magyar reklámok mellett ez könnyen megy. Vagy a vertibulális advertiszítisztől voltak hallucinációim, hogy stílszerű próbáljak lenni.
Mindenesetre valami egészen furát is látok újabban: őszintének ható reklámot. A spotban látható emberek ugyanis nem azt mondják, hogy az új fejfájáscsillapítójuk a legjobb, hanem azt, hogy "a régi már amúgy is csak receptre kapható". Talán nem tévedek nagyot, ha azt feltételezem, hogy a Quarellinről és az Algopyrinről van szó - gyakorlatilag olyan űrt hagyott maga után e két köznapi fájdalomcsillapító vénykötelessé tétele, mint Mátyás király óta semmi a magyar történelemben...
Riannával egyébként agyaltunk egy sort, hogy még lenne hova folytatni az "őszintézést", de csupa szalonképtelen ötlet jutott eszünkbe :)
Ez megy most