Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (109) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (934) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (54) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (41) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (511) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (97) hajtóművek-motorok (6) hampage (414) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (9) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1023) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (6) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) komp (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (402) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (67) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (14) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (24) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (16) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (400) utcakép (226) uv (57) vár (11) várnegyed (8) város (523) városkép (105) városliget (9) varsó (7) vasút (589) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (888) villamos (843) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Önretró: Audi "békaperspektívából"

2010.02.02. 21:11 :: Hamster

Turkáltam a régi dolgaim közt, és ezt a régi rajzot találtam köztük (többek közt). Tizenöt évesen (kevésbé egoista időszámítás szerint 1990-ben) egy bő hónapot Kölnben töltve előfordult, hogy unatkoztam, minden bizonnyal egy ilyen pillanatban (na jó: órában) került a firkafüzetem egyik oldalának szélére ez az Audi, ami a ház előtt parkolt:

Két dolgon röhögtem: az egyik, hogy még a visszapillantóba is belerajzoltam a tükröződéseket, a másik pedig a perspektíva érdekes meghatározása - remélem más is el tudja olvasni a csillagozott megjegyzést :)

24 komment

Címkék: énblog autók rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr441723878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hehe, tetszik, B3-as szappan, felismerhető. :)))
Kiru! :-)
A következő poszt lehetne egy fotó halszemoptikával, ami egy bogrács halászlé vendégszeretetét élvezi!
ja, a perspektíván én is megakadtam, mondván, hogy mióta ücsörög béka faágon, de a csillagos magyarázat megnyugtatott.

az ombuccman meg idesúgta a vállam fölött a dicséretet, hogy kikockáztad a rendszámot :) nem semmi. ez az ódi évekkel ezelőtt a bontóban végezte, miért gondoltad, hogy jogokat sért az (amúgy réges-rég lecserélt szériájú!) rendszám közlése?

(vagy még eredetileg, 90-ben kockáztad ki? XD )
@Radio Free Aberrania: "vagy még eredetileg, 90-ben kockáztad ki?"
Nem, ez egy ilyen kis belső poén akart lenni, örülök, hogy valaki észrevette :)
@Walter Melone: Úgy érted, ha nincs pont olyan firkám, ami hasonlít a leírásodra, akkor inkább tartózkodjak a feltöltésüktől? :D
@Radio Free Aberrania: "ez az ódi évekkel ezelőtt a bontóban végezte"
honnan tudod? kérlek szépen egy Audi megfelelő karbantartással még akkor is az utakat rója amikor a mai autókat bontóba tolják.
@Rocko-: ja. ha aznap gyártották, amikor hams ceruzavégre kapta, akkor most húsz éves a járgány. maximum oldtimerként van még életben, vagy ukrajna mélyén, alkatrésznek.
(nem azért, mert szar autó, hanem mert öreg. a nyócvanas meg azért nem egy kultautó.)
@Radio Free Aberrania: Mondjuk szerintem is ez a sorozat pont nem kult, de az eggyel-kettővel korábbi Audi 100-as meg nagyonis. De ettől még ha megvan, biztos jól elketyeg.
@Radio Free Aberrania: @Hamster: attól hogy nem kult még nagyon jól elvan. tudod mennyi kocka 80-asról tudok (elődje), ami mai napig mozog és nem kehesen, hanem vígan?
tenném hozzá, nekem egy 25 éves van, köszöni szépen, nagyon jól megvan.
indafoto.hu/rocko/audi_90
vagy szerinted ez bontószökevény?

a 100-as se annyira kult, csak a szivart szeretik. ami pedig kifejezetten kedvelt az az a öthengeres motor. legyen bármilyen kaszniban.

divat fikázni az Audit, de már akkor is jól dolgoztak, minőségi anyagokból, (lehetne mondani az általános sztereotipiát hogy "ez még vasból van") és ezt kell drágán megfizetni, nem pedig azt hogy ott négy karika (propeller, csillag) van. szóval nem kell lebecsülni azért mert nem mai.
@Rocko-: jaaa, a kocka, na az más. tudod mennyit sárgultam az irigységtől, amikor a brinkmann prof tolta a schwarzwaldban? (és sajnáltam, amikor ez a szopott-gombóc dizájn váltotta őket...)
a tied is szép, grat.

bár én amúgy bmw fan vagyok, de sosem mondanám, hogy egy audi szar lenne. kevés autó közelíti a bmw-t, és az egyik épp a négykarikás. ha nem bmw, akkor is német, de nem opel vagy ford :)
@Rocko-: ja, a bmw-n sem a propellert fizeted csak, hanem a sorra díjnyertes motorokat, és a kevéssé elfogultak által is a világ legjobbjai közé sorolt futóműveket.
@Radio Free Aberrania: "kevés autó közelíti a bmw-t, és az egyik épp a négykarikás"

Közelíti? A BMW maximum ha nagyon rátekeri a zoomot, akkor ér a közelébe a négy karikának :)
@Radio Free Aberrania: kösz.

azért látom, csak sikerül egyetértenünk, még ha kerülőutakon is.
a minőséget fizeti ki az ember. :) az viszont csak bizonyos márkákhoz jár.
@Hamster: attól függ milyen értelemben nézed.
ami szinten a 3 nagy német közül csak az ízlés dönt, szinte egy szinten vannak az autóik. csak más-más iskolákat, elveket követnek.
@Rocko-: Azért én azon mindig röhögtem, hogy volt _a_ Mercedes, volt az Audi, ami kis- és középautótervezőből (VW Polo vagy Passat, anyone?) premiermárkává nőtte ki magát (újra) - meg volt a Bayerischer MistWagen, ami Németországon belül olyan szitokszó volt, mint itthon a Bálnamerci, a Köcsögbéemvés vagy a Nagyfeketeaudi :) Na jó, a Cápabéemvé még klassz volt, azután szerintem már csak a motorjaik voltak szépek, meg a 850i.
@Hamster: Jó, mondjuk előítéletes vagyok, mert a legjobb autó, amiben valaha ültem, az egy Audi 200 C3 volt. Körülbelül ez: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Audi_200_quattro_vl_black.jpg Pedig ültem azóta már A8-ban, Jaguar XJS-ben, Saab 9000-ben, Ford Escort RS Cosworth-ben, BMW 750-ben, de akkor is az öthengeres a nyerő. Persze mindegyikben csak utas voltam, elvből (meg lustaságból) nem vezetek: nekem mindig legyen sofőröm :))
@Hamster: jajj, halálom ez "az Audi csak egy átcímkézett VW".
holott totálisan baromság.
a prémiumpiacra be akart törni, ki ne akarna? kisautókat meg nem csak akkor gyártott, amikor megalakult a mai Audi AG, gyártottak ők már előtte is nagy autókat, lásd 100-asok vagy Ro80. egyébként meg a VW ma sehol se lenne ha nem vette volna meg az Audi, a mai napig léghűtéses motorokat gyártanának. ;)

h miben ültél, háát, ízlések és pofonok, gyere el egy Audi találkozóra és láthatsz sok csodát. esetleg megengedem h egyszer meghallgasd az én öthengeresemet. :D
@Rocko-: "jajj, halálom ez "az Audi csak egy átcímkézett VW"."
Pont azt írtam, hogy a VW átcimkézett Audikkal lett újra sikeres a poszt-Bogár korszakban :)
@Hamster: zoom? zoom? hogy jön ide a mazda? XD

ha sportost akarsz, bmw. ha techno eleganciát, akkor karika. ha meg hagyományt, akkor a karikába csillag is kerül. (azt nem merném állítani, hogy a többieknek nincsen sportos, ez pusztán imidzs szempontból él. életérzést választasz, mert e három márka ritkán nyúl mellé, és akkor is a merdzsó teszi :) a bmw ott tart, hogy bármi hülyeséget el tud adni propellerrer az orrán. X6 bazzeg? minek? fogy? mint az állat.)
@Rocko-: azér óvatosan a vw-vel, mert porsche az alapja. csak a történelem máshogy hozta. azaz dehogy máshogy, újra egy kézbe került minden, csak fordítva :)
@Radio Free Aberrania: Techo elegencia, kikérem magamnak... meátl elegancia, az jöhet! ;)
@Hamster: Már hogy "metál elegancia" - headbangelés közben nehéz gépelni XD
@Radio Free Aberrania: a bogárnak jah, porsche az alapja. oszt azóta tök más utakon járnak.

@Hamster: na azért!
süti beállítások módosítása