Vonatok Bécsben föld alatt és föld felett. Kis dízelmotorkocsi, gépmenetek, szolmizáló Taurusok a föld alatt, S-Bahn...
Bécsi vonatozgatás
2012.02.19. 17:54 :: Hamster
12 komment
Címkék: közlekedés videó ausztria bécs vasút csak egy videó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A Südbahnhof mögé épülő főpályaudvar építkezése. Korábban volt róla egy egész bejegyzés itt :)
"ha emeletest húz a Taurus, akkor miért nem kánonban szolmizál? "
Nem kánonozik, hanem uniszónózik :) Viszont ha csúszik (perdül) indításkor, akkor kapásból négy szólamban énekel:
youtu.be/ASW97Zc8qqA?t=12s
Tudom, van fent egy sokkal jobb videó is, de azt ne tegyétek ide, mert akarok neki egy külön bejegyzést :)
áhá, kösz.
"Tudom, van fent egy sokkal jobb videó is,"
ez?
www.youtube.com/watch?v=J1Yy-AOQcUs
Valószínű még gumiszőnyeg is van, mint a berlini metróban. Ami egyébként nem gumi, de hasonló. Iszonyatosan jó leszigetei a hangot és a rázkódást is.
@Hamster:
Ma egyedülálló villamosos videót készítettem, melyre Hazánkban szerintem még nem volt példa. Megpróbálom a héten leszedni a telefonról, és átküldeni neked.
Garantálom, hogy hatalmas szenzáció, forradalmi előrelépésnek lehetünk tanúi, ha levetíted majd az olvasók előtt.
- Általában a személyszállításban tárcsafékes vagonokat használnak, mert tisztább marad a környék és sokkal halkabb
- Rendszeresen csiszolják a vágányokat, legfőképp a simább gördülés miatt. Ezt a zajt halljuk főképp. Simább gördülés=kisebb ellenállás=kevesebb árampocsékolás
- A kocsik kerekeinek profilját nehéz a tárcsafékkel legyalulni, a tuskós fék sokkal "eredményesebben" teszi tönkre az ideális(hoz közeli) kereket. A helytelen kerékprofil nagyobb ellenállással gördül, mert nem egy, hanem legalább két ponton ér a sínfejhez -> ld. 2. pont és az képeket itt: www.wien-konkret.at/verkehr/verkehrstechnik/schienenfahrzeuge-gleitschutz-schleuderschutz/ vagy itt: www.gleislauftechnik-mueller.ch/PDF/Beruehrungsgeometrische_Interaktion.pdf
Ez megy most