Hétfő reggel munkába menet arra lettem figyelmes, hogy libasorban jöttek a 2-es villamosok a Hungária körúton. Nem azért 2-esek, mert legtöbbször ott látok KCSV7-est (felújított Ganz csuklós villamost), hanem mert felül 2-es tábla virított rajtuk, mintha a Dunaparton lennének - a szélvédő mögé dobva viszont ott figyelt egy-egy 1-es is. Kicsivel később egy 51-es hannoverit is láttam a stadionnál, Tulipán utcára feliratozva (ami meg a 42-es végállomása, nem az 51-esé, pláne nem az 1-esé). Látszott, hogy valami nem stimmel, és kicsivel később kiderült, hogy ez elég enyhe megfogalmazása a történteknek: bomba robbant a Lehel utcában, emiatt lezárták a 14-es ott húzódó szakaszát, ami azt eredményezte, hogy az 1-esek egy része nem tudott kiállni Angyalföld kocsiszínből. Hogy pótolják őket, Ferencvárosból ugrottak be járművek - ott viszont nincsenek Tatrák.
Csak este tudtam kimenni fotózni, addigra a Ganz csuklósok már 1A-ként pörögtek, a hannoveri pedig kiállt a forgalomból (vagy visszament az 51-esre).
A három KCSV7 mellett egy nem-modernizált Ganz is forgott a Népliget és a Váci úti ideiglenes végállomás közt, ennek a felső táblája improvizálva volt.
A Kacsóh Pongrác úti megálló két KCSV-vel. Úgy néz ki, a beugrás első órái után rendes táblázás került a kocsikra. Fontos megjegyezni, hogy nem csak ennyi villamos volt a vonalon, mert Baross kocsiszínből rendesen ki tudtak állni a Tatrák, de az csak egy része volt a szükséges kiadásnak.
Együttállás a Honvédkórháznál. Ez már a vonal felújított szakasza, de egyelőre csak a vágányok véglegesek, az áramellátás, és főleg a megállók még nincsenek készen.
Big City Lights az angyalföldi Manhattanben: ha befejezik a megállót, látványosakat lehet majd innen fotózni :)
Videóztam is - érdemes megfigyelni a Kacsóh Pongrác úti jeleneteknél hogy ugrálnak a villamosok az enyhén szólva elöregedett pályán...
Ez megy most