A keleti blokk után pár kép klasszikusabb, régebbi formákról a III. budaörsi Goldtimer Nyílt Napról:
Kicsit anakronisztikusnak tűnik, de ez egy második világháború utáni BMW - már, ha jól sejtem, hogy ez egy 501-es/502-es/3200-as (fel kéne írnom, amikor ott vagyok, tudom). Hullámos, minden irányba gombölyödő formája miatt Barokk Angyalnak hívták, eléggé találóan.
Wir leben Autos: két Opel a háború környékéről: balra egy Olympia, jobbra egy Kapitän. Hogy pontosan mikoriak, azt majd valaki kommentben megírja :)
Ez egy elég szigorú jószág lehetett új korában, semmi vicceskedés, semmi könnyed vonalvezetés. Tetszik!
Érdekes, hogy ezek az autók milyen fura átmenetet képeztek a formatervezésben: első látásra még a korai, hosszú orrú, sárhányódobos-gülüszemű módi tűnik fel rajtuk, de közelebbről nézve azért látszik, hogy már elkezdtek pontonosodni.
Elsőre azt mondtam volna, hogy ez egy Moszkvics 400-as, és a belsejében is mintha cirill betűs műszereket láttam volna:
De a kirakott papír szerint ez a szóban forgó Moszkvics eredetije, egy korai Kadett. Szegény kicsit kopott volt belülről, ezért jutott eszembe rögtön a keleti gyártó?
Ez megy most