A sok síndöcögény után kell egy kis gumikerék, de azért ne menjünk messze a vágányoktól, mert a furcsán egzotikus gépjárművek se teszik :)
A Kalef átépítésén szorgoskodott ez a söprűs-locsolós(?) IFA is. A nyári balatoni vonatfotózások során megállapítottam, hogy ugyan lehet, hogy a helyiek kocsijai már nincsenek sokkal lemaradva a német vendégekétől, de azért a településüzemeltetés még mindig elképzelhetetlen a ludwigsfeldei gépek nélkül!
A nagytesónak ez a Multicar is besegített. Ez a márkanév egyébként ma is él - ráadásul nem csak a magyar közterület-fenntartók szeretik, hanem a németek is.
Már akkor is csodálkoztam, amikor a négyes metró építésénél láttam egy hasonló ZiL-t, pedig az hány éve volt - de hogy még ma sincs jobb erre a feladatra... :)
És ezen is meglepődtem: nem rémlik, hogy a BKV-nak lett volna ilyen járgánya*: egy 2-es VW Transporter! Igaz, elég sokáig gyártották, de gondolom ez a példány nem Brazíliából jött. De nem baj, lehetne felőlem sokkal több is belőle, imádom ezt a típust :) A színeket teljesen eltoló (kár korrigálni próbálni, így néz ki ott helyben és kész) nátriumlámpák fényében még az is látszik, hogy valami cső lóg az aljából, a sínre - talán valami síkosító anyagot kenne?
*persze nem láthattam mindet, és ahogy a Gázműveknek volt szivárgáskereső VW-ja, lehet, hogy a BKV is be tudott hozni ilyet még annak idején, valami különleges felszereléssel
Ez megy most